Ciutadans portarà al Constitucional la delegació de vot de Lluís Puig

La formació considera que és il·legal

Ciutadans ha anunciat que portarà al Tribunal Constitucional l’admissió del vot de l’exconseller Lluís Puig pel ple d’investidura d’aquest divendres. La formació s’oposa a la decisió de la Mesa d’acceptar la delegació del vot de l’exiliat en la diputada de Junts per Catalunya Gemma Geis, després que l’òrgan hagi desestimat els recursos de PSC, Vox, PP i Cs. Carlos Carrizosa ha titllat aquest fet d’il·legal: “No consentirem que es trepitgin els drets de tots“.

Comentaris

    Joan Gibert 27/03/2021 8:33 pm
    Delators, denunciadors, acusadors, manipuladors, jutjadors, condemnadors, difamadors, odiadors ... i per damunt de tot anticatalans i lerrouxistes. Vet aquí algunes de les característiques definitòries de Cs.
    Andeuza 27/03/2021 2:53 pm
    A visitar els amics....sense els togats ultres no són res...
    odisea 27/03/2021 1:09 pm
    Os queda poco tiempo de permanencia en Catalunya afortunadamente,
    Ciutadans no és un partit ni feixista ni franquista 26/03/2021 9:04 pm
    El partit català més proper al franquisme va ser CiU. Els seus hereus tenen modals franquistes amb noves idees de tipus independentista.
      Ricard 27/03/2021 8:21 pm
      Saps qui va ser Carrasco i Formiguera?
    Tano 26/03/2021 4:44 pm
    El desgraciat del Carroñosa, sempre disposat a donar pel sac a Catalunya. Ves a cagar a la puta via desgraciat de merda.
    Mala peça 26/03/2021 4:17 pm
    En un país democràtic, els fasc'stas de ciudadanos, serien il•legalitats, però clar a españa els hereus del franquisme, anchas castillas
    Català 26/03/2021 4:04 pm
    Si una cosa no representa Carrizosa és la majoria silenciosa. No hi ha_Déu que el faci callar, només si li apaguen el micrófon.
    Joan Lliure 26/03/2021 3:53 pm
    Carrizosa segueix representant la majoria silenciosa ??
    Llum 26/03/2021 3:41 pm
    Això és una notícia ? El partit de Rivera finirà com el partit de la Diez. Temps.
    Català 26/03/2021 3:24 pm
    No us en foteu. Què ens hi juguem que el TCli dona la raó?. No per que la tingui, sinó pere sistema. Sempre contra Catalunya.
    Carrizosa nunca falla 26/03/2021 3:19 pm
    Venga, que se jodan el Puig y la Borràs.
      uno que vive en Tabarnia 27/03/2021 4:09 pm
      coño! por no fallar un poco mas y le hacen entrega de la fregona para barrer y fregar el parlament, dale una oportunidad y lo puedes contratar para limpiar tu casa, te lo ara barato pues necesitan algo para pagarse los cafes
    carronya 26/03/2021 2:06 pm
    Qui són Ciutadans?
    Amill 26/03/2021 2:05 pm
    Morir ,matando fins el final ,tipic d´aqueste carronya
    L'OBSERVADOR ASTORAT 26/03/2021 1:55 pm
    FILIBUSTERISME PARLAMENTARI, COM A L'1O. Ñ IRREFORMABLE !!!!!
    Hermini 26/03/2021 1:32 pm
    El confinament li ha afectat molt més les meninges que a qualsevol ciutadà normal. Hauria de passar per Urgències immediatament. i després passar per Psiquiatria.
    fideli 26/03/2021 1:32 pm
    se me'n fot