Carrizosa treu importància a les baixes i les desercions de membres del partit

Diu que Arrimadas té el suport unànime del comitè executiu i que qui no entengui que Cs és de centre "fa bé de marxar"

El president del grup parlamentari de Ciutadans, Carlos Carrizosa, treu importància a les baixes i desercions de membres del partit i descarta cap Congrés ni ordinari ni extraordinari de Cs. Assegura que la presidenta de Ciutadans, Inés Arrimadas, té actualment el suport “unànime” del comitè executiu i que, per tant no hi ha “cap pes específic” que justifiqui convocar un congrés. Pel que fa a les persones que han abandonat el partit, Carrizosa respon que “aquells que individualment no entenguin que el nostre partit és de centre i que podem pactar amb la dreta o amb l’esquerra per evitar governs amb extremismes, s’estan equivocant de partit i fan bé de marxar”, ha conclòs aquest divendres des de Lleida.

Comentaris

    Quim 19/03/2021 9:32 pm
    Jo penso el mateix, no importa gens ni mica, adeu broncas.
    Cs desfalco descomunal, caridad por favor!!! 19/03/2021 5:34 pm
    4 perrritas y el carrychoza, les hacemos una caridad? Deben un dineral pobres miserables
    Ciudagramos de centre? 19/03/2021 5:33 pm
    Jajajaja SI ES QUE ME DESORINO!!! Las ratas del PPet vuelven a casa!!! Sois la vergüenza del mundo!!!! Y estais acabados!!!!
    Lleida 19/03/2021 5:32 pm
    Crispetes
    RAMON A 19/03/2021 5:02 pm
    Alea jacte est
    L'OBSERVADOR ASTORAT 19/03/2021 5:00 pm
    Carrizosa: "El partido que de tránsfugas (fachas) nace, de tránsfugas (fachas) muere"
    Ricard 19/03/2021 4:57 pm
    Un busca-raons fent el ridícul.
    Van néixer per l'odi i l'odi els enterrarà 19/03/2021 4:56 pm
    No li sap greu, han anat a partits germans ; PP i Vox, des d'on seguiran escopint contra tot el que sigui català, només canviarà el color de la mascareta
    Ramon 19/03/2021 4:50 pm
    Colono's és un partit que només té sentit a Catalunya perquè, a Espanya, antcatalans hidrofòbics n'és tothom, raó per la qual ells es veuen obligats a escollir espai ideològic per distingir-se i és quan la caguen perquè l'únic que els unia era l'odi a Catalunya. Aquí en origen els impulsors eren tots d'esquerres. Però ara molt de llur vot del 2017 se n'ha anat a Vox. Ja veus tu si el famós "Cinturón" n'era realment gaire, "Rojo". I també ja veus tu quin gran èxit, l'independentisme pesseter d'ERC!