Asens aposta per un govern d’ERC i comuns amb l’abstenció del PSC

El portaveu d'Unides Podem al Congrés critica que Illa vulgui "enganyar la gent" amb una "investidura 'fake'"

El portaveu d’Unides Podem al Congrés, Jaume Asens, ha admès que li agradaria un govern format per ERC i comuns a Catalunya amb l’abstenció del PSC. “A mi m’agrada, ho he de reconèixer. És viable“, ha afegit en una entrevista a ‘Ràdio 4 i La2’. També ha considerat que la CUP també podria ser en aquest govern però que no veu molt els anticapitalistes formant part d’un executiu perquè “sempre s’autoexclouen”. També ha criticat el candidat del PSC, Salvador Illa, per “enganyar la gent” i buscar una “investidura ‘fake’” ja que els números no li donen per ser escollit president de la Generalitat. Sobre JxCat, diu que s’hi volen entendre, però que no poden formar part del mateix govern, ja que “el projecte de país és molt diferent”.

Comentaris

    A bé 18/02/2021 2:46 pm
    I jo proposo que ballis a la punta de un punxó. I més coses. Que derogueu la llei mordassa, la reforma laboral del Rajoy-Zapatero; La proposta d'un referèndum sobre la monarquia; el fi de la repressió política...
    L'OBSERVADOR ASTORAT 18/02/2021 1:02 pm
    Si es constituís un Govern d'ERC, En Comú-Podem (sucursal "colonial" de Podemos), amb o sense suport extern del Psc=PsoE. Tindriem dintre d'aquest Govern suposadament "Independentista", la "Quinta Columna", el/s Cavall/s de Troia i la/es Guineu/s dintre del corral. O sigui, la "Tempesta Perfecta de l'Anti-Independentisme".
    L'OBSERVADOR ASTORAT 18/02/2021 1:02 pm
    Si es constituís un Govern d'ERC, En Comú-Podem (sucursal "colonial" de Podemos), amb o sense suport extern del Psc=PsoE. Tindriem dintre d'aquest Govern suposadament "Independentista", la "Quinta Columna", el/s Cavall/s de Troia i la/es Guineu/s dintre del corral. O sigui, la "Tempesta Perfecta de l'Anti-Independentisme".
    En comú no podem 18/02/2021 12:50 pm
    Als comuns ni aigua. Als que accepten els vots gratuïts del manuel vals, és a dir extrema dreta, i pacten amb els fundadors del 155, res de res. L'únic govern possible i acceptable és ERC JUNTS i CUP
    Octubrista 18/02/2021 12:43 pm
    No cal que feu més comèdia ni que feu perdre més el temps. Asens, Rufian, Comuna Pudenta, PSC's el "Think Tank" del tripartit (el tanc deu ser el depòsit que recull la femta de la comuna)
    Xavier 18/02/2021 12:42 pm
    Per suposat que Junts difereix de Comuns, no tenen res a veure amb el desastre que esta fent la truja de a Colau amb BCN
      PACMA 18/02/2021 12:46 pm
      Ep ! Un respecte per les truges, aquesta comparació amb la Colau és completament inacceptable !
    I LES 155 MONEDES DE PLATA ?? 18/02/2021 12:04 pm
    Aquestes declaracions em sonen a focs d'encenalls. M'explicare. Tot va quadrant ara. A ERC anunicien que volen un govern ampli amb Comuns, aquests veten a JUNTS, i el govern ERC+COMUNS esta servit. Que va pactar en Rufian a canvi dels pressupostos de l'Estat? Ara sembla que ja s'entreveu molt clarament. Aixo si, en Junqueres s'ha passat la campanya dient que ell es el mes independentista, el mes honrat, el que te mes amor, el mes bona persona, i que mai, mai dels mais pactaria amb PSC. Esclar, ho va pactar tot amb el PSOE. Ara ja nomes ens falta el twet d'en rufian amb allo de les 155 monedes de plata. I que ara en Asens vingui de l'hort, no es gens creible, aixo estava pactat abans de les eleccions, i abans dels pressuposts de l'Estat. Be, es legitim, pero el poble ja dira, arribat el moment, si es moralment acceptable i lleial a la voluntat popular.
    A l'aguait 18/02/2021 11:56 am
    Primer heu d'arreglar això de l'Ajuntament de Barcelona, perquè ara és l'exemple perfecte de lo que no han de fer els nostres polítics.
    Jackard 18/02/2021 11:52 am
    Se'n ha oblidat de demanar que el posin a ell de rei de Catalunya ?
    skamarla 18/02/2021 11:18 am
    I tant que el projecte de país és molt diferent. El dels Comuns és Espanya, el nostre és Catalunya.
    Josep 18/02/2021 10:43 am
    Això mateix noi, i a vivir que a Madriz si està molt bé.
    No ERC 18/02/2021 10:42 am
    Esquerra ha caigut en el marc mental de Podemos. Si Erc no fa un govern amb TOTS els vots indepes serà una ESTAFA. Una tupinada al servei d'Ñ. No serveix de res votar i guanyar si, amb la bossa plena de vots, t'atraquen.
    Eulàlia 18/02/2021 10:40 am
    Deixin d'una vegada de blanqueixar Vox, comparanlos amb Junts! saben perfectament q és una Indecència fer això!! No voto Junts!!! xò SI els defensaré sobre aquesta qüestió!!! Colaboreu amb un partit PSOE, q té asesinats a la seva esquena!!varen Montse un grup terrorista, i encara no ha demanat perdó!!. O sigui lliçons ni una!!!
    Bot 18/02/2021 10:37 am
    Asenstomàtic
    uno que vive en Tabarnia 18/02/2021 10:35 am
    pobre home! un altre tonto util
    Eulàlia 18/02/2021 10:32 am
    Ni en broma, Sr Asens Teniu algú d'els vostres a la presó? Ni Oblid ni Perdó!!! Q vostès s'en passin gripaus no vol dir q nosaltres hàgim de fer
    Eulàlia 18/02/2021 10:30 am
    Ni en broma, Sr Asens Teniu algú d'els vostres a la presó? Ni Oblid ni Perdó!!! Q vostès s'en passin gripaus no vol dir q nosaltres hàgim de fer!!!
    Baix Empordanes 18/02/2021 10:28 am
    Au rei ves a defectar amb els de la sucursal del vostres socis de govern a Madritz,
    jaume 18/02/2021 10:27 am
    No sap sumar, amb els comuns, ERC i la abstenció del PSC els vots en contra superen els vots a favor. Lliçó bàsica: 2+2=4
    Llibertat presoners polítics 18/02/2021 10:27 am
    Quanta decepció Asens, o no i ja era previsible. Porteu més d'un any i encara hi ha presoners polítics, llei espanyola mordassa, lawfare... Asens tant de temps a Madrid i encara no has estés com funciona Espanya ? No tens cap excusa ara ja ens intentes aixecar la camisa com un autèntic (no)nacionalista espanyol.
    Ton 18/02/2021 10:22 am
    Aquest titella està zombi i a casa seva no ho saben.
    joanka 18/02/2021 10:12 am
    quina por tenen de no tenir cadires!!!!!!!