Arrimadas, còmoda manifestant-se amb l’extrema dreta: “Jo no pregunto a qui vota la gent”

La presidenta de Ciutadans demana no donar "privilegis" als presos polítics

La presidenta de Ciutadans, Inés Arrimadas, s’ha mostrat aquest dijous còmoda amb manifestar-se a la Plaça Colón de Madrid amb el PP i l’extrema dreta de Vox. “Quan vaig a les manifestacions de l’orgull gai no pregunto a qui vota la gent, així que tampoc ho faré en aquesta concentració en contra dels indults“, ha dit en una entrevista La 2 i Ràdio 4. “A Catalunya he participat en actes contra la violència masclista amb la CUP”, ha recordat, i ha volgut esquivar el tema de l’extrema dreta recordant els “articles racistes de Quim Torra”.

Preguntada sobre la qüestió, Arrimadas s’ha mostrat contrària a concedir “privilegis” als presos polítics a través dels indults, i ha lamentat que Esquerra Republicana “no negociï qüestions com el preu de la llum i sí coses que només seran bones per a 13 persones”. “No s’han penedit mai de res i asseguren que ho tornaran a fer“, ha dit la presidenta del partit taronja. Així doncs, ha afirmat que Sánchez va prometre que no aprovaria els indults per arribar al poder i que ara els defensa per tal de “mantenir-s’hi”.

Comentaris

    Luna Barceló 10/06/2021 2:17 pm
    Per una banda trobo a faltar molt periodistes que quan fan una pregunta i no li responen insisteixin. En aquesta entrevista la Sra. Arrimadas de Cima, natural de Jerez de la Frontera ha demostrat que només sap anar de mitjà en mitjà per dir bajanades i per sortir a les fotos. Fer feina o propostes per ajudar al govern que hi hagi al capdavant d'un país això ni per casualitat. Per molt que ella digui que és jurista (que ha estudiat, si) és més curta que unes mànigues de guardapits. Va venir a Catalunya per qüestions de feina... diu ella... però s'ha aprofitat bé dels imposts dels catalans entre d'altres per no fer res positiu per nosaltres i per altres. Sra. Arrimadas de Cima ja es ben hora que es dediqui a altres tasques. Deixi la política per la que ha demostrat que no serveix.
    Ramon 10/06/2021 12:57 pm
    Molt horroròs, l'esperit d'aquest titular. Exactament quina és la línia d'El Món? Jo inicialment m'havia cregut que sobiranista!
      Nomar 10/06/2021 1:54 pm
      Si més no un Ramon coherent amb el seu extremisme ultradretà, en allò que és la seva "línia". Quin pobre personatge.
    Gaf 10/06/2021 12:45 pm
    Per q no plegués ya fantasma
    Narcís 10/06/2021 12:35 pm
    Si aquesta és una no ningú .. a viure de la ' moma ' amb tota descaradura, desvergonyiment i cinisme ! PD : l' altra dia llançant als mitjans ' a los catalanes se lo han dado todo ' (??!! ) . . . Aquest ésser no mereix cap comentari !
    ferreret 10/06/2021 11:13 am
    I perquè ho havia de preguntar ? si són els seus i els de son pare. Ho porten gravat a la cara
    eeessiem 10/06/2021 10:56 am
    ESPERO QUE ALGUN DIA TE TENGAS QUE COMER TRUS PALABRAS PIENSA QUE TIENES HIJOS ....... I QUE HAY UN DICHO EN CASTELLANO QUE DICE NUNAS DIGAS DE ESE AGUA NO BEBERE. PORQUE TU TAMPOCO TE AVERGUENZAS DE UQE TU PARTIDO CADA VEZ SEAIS MENOS DESDE QUE TU ESTAS EN EL MANDO
    Gavanenc 10/06/2021 10:22 am
    És com el lema del PP l'any de la fundació d'aquest partit, el 1976, per 7 ex-ministres de Franco: "Espana, lo único importamte". Xovinisme genuí espanyol, però, quina novetat hi ha en tot plegat ? És notícia ? No desconnectareu mai de Madrid ? Encara sou en aquesta pantalla ?
      Un altre gavanenc 10/06/2021 10:36 am
      Jo també visc a Gavà i responc la teva pregunta, sempre és bo conèixer qui tens al davant, com pensa i, sobretot, com actua. Comprenc que les teves paraules que, penso, van orientades respecte al que algú digué: "La indiferència és el millor càstig"
    Josep 10/06/2021 10:19 am
    Eeeeecs! Tanco la ràdio.
    Malapersona 10/06/2021 10:14 am
    Em fa vergonya que aquesta pai vagi pel món dient-se catalana, quan l'única cosa que ha fet aquí ha estat criticar als catalans. Bon vent, desg...! Ben poc que m'agrada aquest qualificatiu, però aquesta paia és la definició de colona. I a més, dolenta.
      ferreret 10/06/2021 7:31 pm
      L'arrimadas va néixer a Jerez de la Frontera. No crec que vagi presumint de catalana doncs els jerezanos l'esborrarien del seu cens. A cadascú lo que li pertoca, afortunadament ! 1
    mala peça 10/06/2021 10:04 am
    tan debò s'enfonsi en la misèria, cada vegada que obra la boca, suma punts perquè així sigui aquesta només és preocupa de parar la mà per cobrar, ja sigui dels 35 abans, o de la ciutadania. De la resta tot el que diu, és mentida, per cert carrichoza, qui ets, no pintes res en el partido, que a de venir la teva jefecilla a bramar per la ràdio ah quina sort que no soc el seu fill, quina desgracia per l' alejandro
    rd 10/06/2021 9:53 am
    pura maldat
    Ramon 10/06/2021 9:38 am
    Quin horror. Sembleu TV3. Quin fàstic.
    10
    15
    Respon