Aragonès confia que se sabrà aprofitar la taula de diàleg amb el nou Govern

Avui divendres fa un any de la primera i última reunió amb el govern espanyol

El vicepresident amb funcions de president, Pere Aragonès, s’ha mostrat confiat que després de la formació del nou govern se sabrà aprofitar “bé” la taula de diàleg així com els altres instruments que hi ha per arribar a consensos. Així ho ha dit des de Martorell, on s’ha presentat un acord amb Seat en el marc de la vacunació contra la covid-19, just el dia que fa un any de la primera i última reunió de l’anomenada taula de diàleg que ERC va pactar arran de la investidura de Pedro Sánchez. Aragonès no ha volgut entrar en les negociacions per formar govern al·legant al seu paper “institucional“. I s’ha limitat a apostar pels grans acords per fer front als reptes polítics, socials, econòmics i ambientals.

Comentaris

    almogaver 27/02/2021 6:17 pm
    Ets un babau, això si, un babau petit
    Ton 27/02/2021 11:17 am
    Aquest capsot encara creu amb els reis d'orient. Més curt i no neix.
    Pepe 27/02/2021 10:13 am
    Ramon Grosfoguel: “Incloure els comuns al govern seria trair el mandat del poble català”. El sociòleg de Berkley deixa clar que cal un front estrictament independentista perquè “les comuns ni tan sols són sobiransites perquè sempre es posen al costat de l’estat imperial”. Ramon Grosfoguel, sobre el resultat de les eleccions catalanes i el relat és demolidor per als que dubten d’un pacte estrictament independentista. Grosfoguel explica que “malgrat la brutal repressió de l’Estat espanyol i les divisions internes el mandat del poble català ha estat molt clar: un govern independentista”. Assegura que qualsevol altre acord de govern que no sigui un front ampli independentista entre ERC, Junts i la CUP seria “una traïció al mandat del poble català”.
    Sanchez i el seu nen Aragones I d'españa 27/02/2021 6:52 am
    Bufo Aragones de Sanchez, vols dir que no ets la seva puteta gratis, bonic?
    Un altre "obsessionat", producte "del atado y bien atado", insultant la lliure intel·ligència 26/02/2021 11:56 pm
    Si varem aguantar un esclau ineressat-espanyol i desgraciat com el Montilla, potser podrem aguantar un nostrat desgraciat. Mentrestant unim-nos i recuperem els 70.000 vots llençats del PDECAT.
      Recuperar vots de processistes? 27/02/2021 7:30 am
      No, gràcies. Ara cal deixar de putaramonejar i anar per feina cap a la independència, tenim majoria de vots indepes per primer cop i les CUP estan per la feina.
    Prou junquerisme pijo.sotanero, PER DEU!!!! 26/02/2021 8:53 pm
    Aquest tontet por parar de fer el GILIPOLLO? A ERC no tenen algu mes preparat que aquest nen repel.lent, pijo, catolic i ric?
    90
    85
    Respon
    fat boy 26/02/2021 8:01 pm
    Aragoneeees...No siguis baturro home.
    Prou sopars de duro! Ja som grandets 26/02/2021 5:19 pm
    No sé qui s'en fot més de tots nosaltres amb la taula de diàleg, el Pedo Sànchez o l'aragonès??
    27
    13
    Respon
    aquest tio 26/02/2021 5:10 pm
    ademes de botifler es tonto....per no dir un altre cosa molt mes grossa.
    33
    22
    Respon
    Angelblau 26/02/2021 4:48 pm
    Continuo pensant que aquest de ER son uns Rufians i uns Traïdors
    34
    23
    Respon
    Veterà antifranquista. 26/02/2021 3:37 pm
    No se quina cosa és més greu; que intenteu ensarronar-nos amb aquesta història o que us la creieu de debó
    50
    29
    Respon
    uno que vive en Tabarnia 26/02/2021 3:30 pm
    al igual la taula de dialeg esta a la panxa del bou? amb una miqueta de ganas superar-ha el mite de la taula rodona de rei Artur
    37
    15
    Respon
    Pepe 26/02/2021 3:08 pm
    Taula de diàleg amb la dictadura dels del 155? Encara no veiru que és impossible? On viviu vosaltres?
    34
    43
    Respon
      Iluminans José! 27/02/2021 7:33 am
      Ofereixes res millor que seure i parlar? Mes costellades i referendums sense cap resultat potser?
    Ramon 26/02/2021 2:59 pm
    I tant, que la sabrem aprofitar! No en tinguis cap dubte!
    11
    21
    Respon
    Pena i vergonya aliena 26/02/2021 2:48 pm
    Que trist.
    45
    23
    Respon