Els personatges animats Les Tres Bessones promocionen aquest estiu destinacions de turisme familiar a Catalunya mitjançant l’aplicació ‘VisitCatalonia’ per a dispositius mòbils, impulsada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) de la Generalitat. Tot apunta que pot ser un èxit, només en una setmana ja ha registrat 1.896 descarregues.

Segons ha explicat la Conselleria d’Empresa i Feina, l’ACT i la productora Cromosoma han llançat aquesta aplicació gratuïta a l’Apple Store per difondre els 13 municipis catalans acreditats per la Generalitat com a destinació de Turisme Familiar (DTF).

L’aplicació s’ofereix en vuit idiomes -català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, portuguès i holandès- i inclou un mapa, un vídeo i informació bàsica de les destinacions, a més d’un joc infantil: il•lustracions dels municipis per acolorir a l’iPad i un puzle a l’iPhone.

L’aplicació és gratuïta i el país que fins ara més ha descarregat aquesta aplicació és la Xina (20%), seguida dels Estats Units (18%) i Espanya (14%), ha precisat l’ACT.

Les destinacions de turisme familiar a Catalunya són Roses, Torroella de Montgrí-l’Estartit, Calonge-Sant Antoni, Lloret de Mar i Blanes, a la Costa Brava; Malgrat de Mar, Santa Susana, Pineda de Mar i Calella, a la Costa de Barcelona-Maresme, i Calafell, Salou, Cambrils, Vila-seca i La Pineda Platja, a la Costa Daurada.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa