Missing 'path' query parameter

Els teleespectadors de Masterchef comencen a sospitar cap a on van els trets d’aquesta edició. Hi ha un parell de concursants que destaquen més que els altres i això podria ser sinònim -si no hi ha sorpreses- d’una gala final previsible.

De moment, els membres del jurat han reafirmat una decisió que van prendre fa unes setmanes. El pitjor d’una de les últimes gales va ser Miguel Diosdado, qui va acabar sent expulsat. Ell va guanyar la repesca, però poc ha durat la seva segona vida en el concurs culinari de TVE i aquest dijous ha tornat a marxar ell. S’acaba aquí, ara sí, la seva experiència en aquests fogons. Això sí, abans de marxar ha protagonitzat un moment divertit en què ha fet un petó als llavis a Jordi Cruz tot just després de confessar que el posa “nerviós”.

L’actor d’Amar en tiempos revueltos no ha fet gaire bé la prova d’eliminació, encara que en un principi semblava que seria el Jorge l’expulsat perquè se’l veia molt més perdut. Un cop seleccionat com el pitjor de la nit, s’ha sincerat al respecte: “L’altra vegada que em vau expulsar em va fer moltíssima pena. Aquesta vegada, en canvi, sento ràbia perquè veus que el programa s’apropa a la final i que hi haurà coses amb les quals no podràs lluir-te. He aguantat, però sabia que havia fet jo les pitjors postres… Ho accepto i estic molt content”.

Els nominats de Masterchef - TVE
Els nominats de Masterchef | TVE

Mal rotllo i crítiques als plats “infantils” de la resta de concursants de Masterchef

Pel que fa a la resta de concursants, en aquesta gala els plats que han preparat no han estat d’un nivell gaire alt. En la primera prova, per exemple, el jurat s’ha mostrat decebut amb la proposta de Jesulín de Ubrique perquè estava “banyada en oli” i semblava “infantil” i amb la de Toñi Moreno, en considerar que havia fet “una execució sense sentit”.

En la prova de robar productes dels altres s’ha demostrat que la consentida de l’edició és la Blanca Romero, ja que a ella pràcticament ningú no va voler perjudicar-la. Durant la prova per equips, s’ha enfrontat amb Toñi Moreno perquè a aquesta no li havia agradat que no volgués cuinar amb ella: “Jo no faig res perquè no valc per a res, tenint en compte que no m’has escollit per al teu equip. Et perdono perquè no soc una persona rancorosa, però el dolor no marxa. No m’esperava això de tu”, li ha recriminat.

Crítiques a l’actitud de Jesulín de Ubrique a Masterchef

Jesulín de Ubrique acabaria sent protagonista d’un altre moment. El torero no cau bé als companys i s’ha tornat a demostrar, ja que li han dit de tot per l’actitud que ha tingut i l’han castigat en la primera prova. Com dèiem, havien de robar els ingredients dels companys i, com era d’esperar, gairebé tothom ha volgut perjudicar a Ubrique i ha acabat amb la cistella pràcticament buida.

A Daniel Illescas li ha fet pena i ha acabat ajudant-lo, el que alhora no ha agradat a la resta de companys. Sobretot, perquè Jesulín no li ha agraït prou el gest. Al contrari, ja que s’ha mostrat molt prepotent en veure que un d’ells se’n penedia: “És normal que m’ajudis, em deus un favor“, deia de manera dèspota.

Crítiques a Jesulín de Ubrique per la seva actitud - TVE
Crítiques a Jesulín de Ubrique per la seva actitud | TVE

La resta l’han deixat verd: “No li ha dit ni tan sols gràcies“, “Algú ha de parlar amb Dani i explicar-li com funciona la vida. Això de ser tan bo s’hauria d’eliminar de Masterchef” o “Illescas ha estat una mica submís” són alguns dels comentaris que s’han sentit. Una gala intensa que demostra que hi ha cada vegada més competitivitat abans de la gran final.

Més notícies
Notícia: Repesca a ‘Masterchef’: un comentari fora de lloc i un canvi radical
Comparteix
Miguel Diosdado ha estat seleccionat per tornar a concursar en el programa de cuina de TVE
Notícia: Expulsió inesperada a ‘Masterchef’: marxa una de les preferides
Comparteix
Els membres del jurat no han perdonat a Tania Llasera l'única mala elaboració que ha fet
Notícia: El pitjor moment de Pepe Rodríguez de ‘Masterchef’: “Estava al límit”
Comparteix
El xef reconeix que va trobar-se en una situació "realment molt complicada" per culpa dels problemes econòmics
Notícia: Sorpresa a ‘Masterchef’ amb una doble expulsió i moltes llàgrimes
Comparteix
El programa d'aquesta setmana ha tingut moments molt surrealistes

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter