David Broncano capitanejarà la nova aposta de TVE que intentarà esgarrapar algun teleespectador a El Hormiguero en els vespres d’entre setmana. De moment, Carlos Latre no ha tingut gaire sort en aquest horari… i això que Pablo Motos encara no ha tornat.

L’antic presentador de La resistencia confia poder cridar més l’atenció amb el seu format nou, del qual fins ara mantenien bastant secretisme per incrementar la intriga. No obstant això, s’han acabat filtrant detalls bastant reveladors. El primer? El nom del programa, que encara no se sabia. Aquest espai s’anomenarà La Revuelta, finalment. I quin horari tindrà? S’ha confirmat que s’estrenarà el 9 de setembre i que el podrem veure de dilluns a dijous a partir de les 21:50 hores.

Confidencial Digital ha aconseguit fonts de la productora que informen sobre els canvis que podrem distingir del programa que tenia a Movistar+ amb aquest que estrenarà ara a la cadena pública. En primer lloc, el plató: asseguren que se seguiran gravant en el teatre Príncipe Gran Vía de Madrid. Això sí, han renovat l’espai amb més pantalles LED i videoprojectors. Entre els efectes que incorporaran? Alguns de molt bojos com la instal·lació de tirolines. Faran que els convidats hagin de superar proves físiques?

Quins col·laboradors i quins convidats tindrà David Broncano a TVE?

Pel que fa a la feina de producció, s’estarien esforçant per intentar competir amb la llista de famosos que són entrevistats a El Hormiguero. A més a més d’aprofitar els presentadors i actors de TVE que tindran a mà, també volen aconseguir convidats internacionals. A més a més, intentaran oferir un espai perquè hi hagi actuacions musicals en directe.

Així promociona TVE el nou programa de David Broncano
Així promociona TVE el nou programa de David Broncano

El mateix mitjà publica els noms dels col·laboradors que haurien signat amb David Broncano per a aquesta nova aventura. Alguns companys dels que tenia a Movistar+ també faran el pas a TVE, mentre que s’incorporaran de nous com Charlie Pee, Valeria Ros, Antonio Resines o Ernesto Sevilla. Encara no se sap qui serà el primer convidat de la temporada per a ell, mentre que Pablo Motos tindria Rafa Nadal a plató.

Més notícies
Notícia: David Broncano fitxa per TVE: dues temporades i 28 milions d’euros
Comparteix
Després del terratrèmol que han provocat les negociacions, finalment s'ha acceptat la seva incorporació
Notícia: David Broncano, forçat a pagar 600 € al mes per culpa de Bertín Osborne
Comparteix
El presentador de Movistar+ ha de fer front a aquesta despesa per poder mantenir el cavall que li va regalar
Notícia: Mónica Carrillo deixa mut Broncano amb una confessió sobre la vida íntima
Comparteix
La presentadora mostra la seva cara més informal i sincera lluny del plató dels informatius d'Antena 3
Notícia: David Broncano diu quin cantant es nega a acudir a ‘La Resistencia’
Comparteix
El presentador lamenta que David Bisbal mai no hagi volgut ser entrevistat en el seu programa

Comparteix

Icona de pantalla completa