Carlota Prado continua pendent del judici contra Gran Hermano, el reality al que va acusar de permetre que un dels companys abusés d’ella sense fer res al respecte. El judici va suspendre’s quan ella va indicar que es veia incapaç d’acudir a la vista pels problemes psicològics que arrossega. La nota trobada judicial la van col·locar el 25 d’octubre, dia en què s’han conegut encara més problemes.

La noia va demandar a José María López per aprofitar-se de la seva borratxera, de qui hauria abusat presumptament mentre les càmeres continuaven gravant. Tampoc no li van fer massa cas quan, l’endemà, la noia va explicar el que havia passat… una gestió indignant que va derivar en la marxa de tots els anunciants del programa de Telecinco. Des de llavors no s’ha tornat a emetre cap edició d’aquest programa de convivència, el que demostra la gravetat de la situació.

I què ha passat en la vista d’aquesta setmana? 20 Minutos ha pogut saber que l’advocat de Carlota ha dimitit i ha renunciat a continuar representant-la. El judici està datat per als pròxims 3 i 8 de novembre, per la qual cosa Carlota haurà de buscar un nou lletrat en temps rècord que s’informi del cas i que l’aconselli si continuar amb l’estratègia que havia planejat o no.

José María i Carlota Prado, en una imatge de la seva participació a 'GH' - Telecinco
José María i Carlota Prado, en una imatge de la seva participació a GH | Telecinco

La Fiscalia demana dos anys i mig de presó per a José María de Gran Hermano

La Fiscalia demana dos anys i mig de presó per a l’exconcursant de Gran Hermano per un delicte d’abusos sexuals, així com 6.000 € d’indemnització pels danys morals que li ha causat a la víctima. I Telecinco? La productora també s’enfronta a una multa de la mateixa quantitat pels danys que haurien ocasionat a la Carlota amb l’exhibició de les imatges del moment que van gravar. Ara caldrà esperar a l’exposició dels arguments i a les conclusions del jutge, que donarà la raó a un o l’altre després de cinc anys.

Més notícies
Notícia: Kiko Rivera rep l’alta després de l’ictus i revelen que té paràlisi facial
Comparteix
El DJ ja és a casa, on haurà de continuar vigilat perquè no podria moure del tot una part de la cara
Notícia: L’esquena ultramusculada de Letícia, protagonista d’un munt de mofes
Comparteix
La dona de Felip VI ha escollit un vestit escotat que demostra que es passa moltes hores al gimnàs i al rocòdrom
Notícia: Novetats en les negociacions entre Shakira i Gerard Piqué: canvis i diners
Comparteix
Fonts properes a l'exparella insisteixen que la relació entre ells no és tan dolenta com s'està dient
Notícia: Miki Nuñez: “Últimament he viscut una sèrie de catastròfiques desgràcies”
Comparteix
El cantant dedica l'última cançó a l'àvia i el tiet mort perquè creu que és important escriure temes que l'entristeixin

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter