Gerard Piqué i Clara Chía s’han deixat veure públicament amb una actitud molt tendra, un romanticisme que ha sorprès perquè ha estat bastant exagerat. L’exfutbolista del Barça i la seva nova parella han acudit aquest diumenge al Gran Premi de Moto GP a Montmeló.

Veure’ls entre els assistents ha cridat l’atenció dels fotògrafs, com ho ha fet encara més que es fessin petons i carícies sense parar i sense importar-los que els gravessin. Twitter s’ha omplert de fotografies d’aquests petons al nas, de fet.

L’estiu de Gerard Piqué i Clara Chía, a Croàcia i amb la família

Ara que s’acaben de comprar una casa gegant en una urbanització als afores de Barcelona, la parella consolida la seva relació amb tranquil·litat i molt d’amor. Un any després de fer-se oficial que estan junts, han deixat de banda els problemes amb Shakira i han demostrat que estan feliços i que no els importa res. Aquest estiu han passat uns dies a Croàcia amb la família Piqué, un altre gest que demostra que la noia està més que integrada i que compten amb ella per a les vacances.

La parella protagonitza una portada en banyador - Lecturas
La parella protagonitza una portada en banyador | Lecturas

La premsa rosa no fa més que perseguir Clara Chía, qui s’ha convertit en un dels personatges que més interès genera. Tothom vol saber més coses sobra la noia que ha captivat a Gerard Piqué després -o abans, de fet- de la separació amb Shakira. Aquest interès mediàtic ha fet que algunes marques de roba també s’interessin per ella, ja que són conscients que podria fer parlar tenir-la precisament a ella com a imatge.

El programa de Telecinco Socialité ha pogut saber que li han arribat “diverses ofertes” i que, en cas d’acceptar-les, podria convertir-se en una influencer i model molt ben pagada. De moment, ella opta per un hermetisme que només trenca quan fan sortides amb Gerard Piqué com aquesta última a les motos.

Més notícies
Notícia: Shakira i Gerard Piqué canvien d’estratègia: “La guerra ha acabat”
Comparteix
L'entorn de l'exparella informa del canvi d'actitud sorprenent que haurien adoptat i expliquen per què ho han fet
Notícia: Visita sorpresa d’Iñaki Urdangarin i Cristina de Borbó a Granollers
Comparteix
L'exparella s'ha retrobat al camp d'handbol del fill, de Pablo, que debutava amb el seu nou equip català
Notícia: María Casado i Martina diRosso donen la benvinguda a la seva primera filla
Comparteix
La presentadora barcelonina ha compartit la primera foto de la petita, a qui han anomenat Daniela
Notícia: Gerard Piqué i Clara Chía, enxampats en banyador en la foto més buscada
Comparteix
Els 'paparazzi' els han perseguit fins a Croàcia per tal d'aconseguir una imatge de les seves vacances

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa