Rosalía i la model Hunter Schafer han estat més que amigues, tal com han confirmat ambdues després d’un temps de rumors. Era el 2019 quan la cantant catalana va dedicar-li públicament un premi: “Gràcies per venir amb mi, t’estimo molt“. I, des de llavors, els fotògrafs les han vist moltíssimes vegades passejant juntes per Los Angeles.

Fartes que les preguntessin sobre el tema, Rosalía va confirmar en una entrevista que havien estat parella durant cinc mesos: “Una part de nosaltres vol posar fi a tot això i l’altra diu però per què? Si no li importa a ningú… Al final, és una cosa que m’alegra compartir. Crec que ella també ho sent així”.

En l’última entrevista que ha concedit ara, a la revista Elle, també li han preguntat sobre el tema. Aquella experiència amb Hunter va forçar-la a dir públicament que és bisexual? Diu que no, que sempre ha actuat “amb llibertat” perquè és el que la “guia”. La model, per la seva banda, ha admès que sempre considerarà Rosalía de la família.

Qui és el possible nou xicot de Rosalía, l'actor Emilio Sakraya _ Europa Press
Rosalía té nova parella i se sap qui és | Europa Press
La model Hunter Schafer tindria una relació molt íntima amb Rosalía - Europa Press
La model Hunter Schafer tindria una relació molt íntima amb Rosalía | Europa Press

Amb qui surt actualment Rosalía?

Amb ella van ser parella durant un temps, però ara mateix les coses i les seves situacions sentimentals han canviat. Rosalía està sortint amb Emilio Sakraya, un cantant i actor alemany amb el que se l’ha vist passejar romànticament per Barcelona i també al Marroc. I Schafer? La model, per la seva banda, està soltera i recuperant-se de la ruptura amb Dominic Fike, un cantant americà que va ser-li infidel.

Convertida en la protagonista de Francisco de Goya en una reinterpretació moderna de La maja vestida i La duquesa de Alba de blanco, la portada i les fotos d’Elle són molt espectaculars. En aquesta conversa, Rosalía també ha parlat de música. Ara que fa temps que no treu cançó, sembla que hi ha gent que es pregunta si ha deixat la música: “És curiós perquè és impossible si ets músic, no és alguna cosa que es pugui abandonar“.

Amb una carrera artística tan internacional i potent com la que té, reconeix que a vegades necessita “un segon” per poder gestionar tot el que ha fet: “És una benedicció tenir marge per processar les coses o reescriure com s’haurien d’haver fet abans, sigui en la teva vida o en qualsevol altre àmbit”.

Rosalía torna a estar d’actualitat, doncs, sobretot ara que es parla de la seva vida privada i s’especula amb el nou disc que podria treure aviat.

Més notícies
Notícia: Rosalía respon a la polèmica i condemna “el que està passant a Palestina”
Comparteix
L'artista catalana s'ha trobat enmig de la polèmica després que un dissenyador no volgués vestir-la per no manifestar-se públicament sobre el conflicte
Notícia: Rosalía ‘catalanitza’ el seu nou xicot, Emilio Sakraya: fotos del viatge
Comparteix
L'actor ha obert el seu àlbum personal dels últims dos viatges amb la 'motomami'
Notícia: Rosalía i el seu nou xicot Emilio Sakraya, caçats fent-se un petó
Comparteix
Els paparazzis han captat la parella compartint un moment romàntic després de setmanes de rumors sobre la seva nova relació
Notícia: Del maniquí de Rosalía al debut de Georgina: els looks de la gala MET 2025
Comparteix
Aquests han estat els millors i pitjors vestits de la gala d'enguany

Comparteix

Icona de pantalla completa