Malú es troba immersa en una gira que ha trigat molt en arribar. Després de més de tres anys de baixa entre el naixement de la filla i un parell de lesions, la cantant s’ha retrobat amb els fans en un seguit d’actuacions multitudinàries. Ha patit diversos problemes organitzatius que han fet que hagi hagut de cancel·lar alguns concerts, el que no ha agradat gaire. No obstant això, confia en poder omplir els escenaris en totes les actuacions que ha agendat per a aquest estiu.
Per tal de promocionar aquesta gira, la cantant ha omplert la pàgina web d’un munt de roba especial. Ha creat samarretes i dessuadores amb el logotip d’aquesta etapa, els que posava a la venda entre els fans. És habitual que els artistes posin merchandising, però en el cas de la Malú sembla que no ha triomfat la idea. I és que han hagut de fer una rebaixa molt exagerada per intentar vendre algun producte antic, fins al punt d’arribar a rebaixar el preu en el 92%: samarretes que tenien un preu inicial del 24,99 € a poder adquirir-les per 1,90 €.
Molts poden pensar que ho fa com a gest maco cap als fans, per ajudar-los a poder comprar el record a un preu molt baix. Ara bé, un crític musical ha escrit un post en el seu blog que troba ridícul que hagin rebaixat el preu tantíssim: “Malú està venent el seu catàleg de productes a preus irrisoris a través de la web de Sony. Estàs passant fred durant aquest hivern? Doncs ja pots deixar de fer-ho perquè per només 6,90 € pots abrigar-te amb la dessuadora de Malú, portant a sota per només 1,90 € la samarreta de Malú. La bona notícia és que estaràs abrigant, però les dolentes són diverses”, ha escrit Odi O’Malley.
Odi O’Malley fa mofa dels preus ridículs als que Malú ha rebaixat el merchandising
Informalia ha fet un resum d’alguns dels comentaris cruels que ha deixat anar contra ella: “Per un costat, tens roba amb el logotip de la Malú en lletra Arial 42. Per una altra banda, podries patir un tsunami de lesbianes en sortir al carrer que sí, probablement t’abrigaria durant uns segons, però després acabaria matant-te per asfíxia. Curiós, considerant que el merchandising és del Oxígeno Tour i moriries per falta del mateix”.
I continua: “Hi ha calma perquè si en sortir al carrer decidissis amagar tot el merchandising, per només 1,90 € més podries fer-ho en la motxilla amb cordes de Malú. Que també tingui nansa perquè un fan de Malú mai no està prou confús. I per només 0,90 € extra podries estrangular els canells amb les polseres de l’artista. Sí, són polseres de Malú, però podria ser pitjor perquè podrien ser del FIB”.

El final és el més cruel contra ella: “Estigueu atents a les següents setmanes a la botiga de Malú perquè per 0,99 cèntims podríeu acabar comprant l’ànima, les entrades del Wizink complet per a un concert personal o una carta signada per la mateixa Toñi Moreno”. De moment el seu post no ha tingut repercussió dels fans de la cantant, però és bastant probable que posin el crit al cel en llegir el que ha dit el periodista.