Victoria Federica ha donat la sorpresa en ser escollida per protagonitzar l’última campanya publicitària de Starbucks i HBO Max. La filla d’Elena de Borbó i Jaime de Marichalar s’ha fet influencer i les marques han volgut contractar-la com a cara visible d’un anunci. Ella no té cap mena d’experiència prèvia en aquests temes, és clar, i el resultat ha estat bastant deficient… De fet, l’han deixat verda a través de les xarxes socials perquè no demostra gaire carisma -per no dir res- i tampoc molta expressivitat.
La idea darrere del spot era molt bona, per això. Volien promocionar els següents capítols de La casa del dragón, la nova sèrie de l’univers de Juego de Tronos. En aquesta temporada, la lluita entre Aegon i Rhaenyra Targaryen pel tron dona lloc a una guerra que s’espera sanguinària. Els defensors de la filla gran del rei consideren que és la legítima hereva i les dues marques han aprofitat aquest concepte per fer l’anunci.
Com? Tot col·locant al cap de Victoria Federica una gorra amb aquest missatge en anglès, precisament: “The rightful heir” (l’hereva legítima). El que fa gràcia és que l’hagin escollit a ella, la filla de la primogènita de Joan Carles de Borbó. Estan jugant amb la idea que potser seria ella millor reina que Elionor?
En el vídeo, se la veu entrar a un establiment de la cadena americana. La cambrera li pregunta de quin bàndol és, si a favor dels verds o els negres. Ella, ràpidament, deixa clar que sempre es posicionarà a favor de Rhaenyra. “Vas veure el capítol? Què fort això d’ahir a la nit. Feia temps que res no em treia tant la son”, se la sent dir sense cap mena d’emoció en la seva veu.
La única heredera, ¿Victoria Federica? Acabamos de lanzar esto en @Ogilvy para @StreamMaxES y su colaboración con @starbucks_es @somosalsea con motivo del lanzamiento de #LaCasaDelDragón pic.twitter.com/BrUZmpzcpy
— Elvis Santos (@Elvis_Santos_) July 9, 2024
Crítiques ferotges a Victoria Federica per la seva interpretació en l’anunci de La casa del dragón
Com dèiem, aquesta interpretació ha semblat molt deficient en general i moltíssima gent l’ha criticat a X (l’antic Twitter). Entre els missatges negatius que hi hem trobat, n’hi ha de molt cruels. Per exemple, un que acusa l’anunci de ser “absolutament patètic“. Tampoc no entenen com pot ser aquesta la millor toma: “Com han de ser les proves descartades perquè hagin escollit aquesta”. “Aquesta noia cau malament, és malíssima com a model i pitjor com a actriu. De qui voleu guanyar favors?”, es pregunta un altre.
La gran majoria d’opinions, però, van dirigides cap a ella i en la mateixa línia: “Una ameba té més carisma” o “He vist gats d’escaiola més expressius, la veritat”.
¡Es absolutamente patético!
— Hypatia (@HypatiaXXI) July 10, 2024
¡Cómo deben ser las pruebas descartadas para que hayan elegido esta!
— Ladelquinto (@Uluru_mj) July 9, 2024
Esta tía cae mal, es malísima como modelo y peor como actriz, de quién queréis ganar favores?
— 🅹🅾🅷🅽 🆂🅼🅸🆃🅷®️ (@DR_JohnSmith_) July 9, 2024
Una ameba tiene más carisma
— 𝐌𝐚𝐫𝐢𝐨 𝐃𝐞𝐜𝐤 (@mario_deck) July 9, 2024
He visto gatos de escayola más expresivos, la verdad
— cincoemon (@cincoemon) July 9, 2024
Victoria Federica ha promocionat aquesta última feina en el seu perfil d’Instagram, així que sembla que almenys ella està contenta amb el resultat. Deu estar acostumada a què la critiquin, doncs.