• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Anabel Pantoja ha incomplert la seva paraula i ha acabat tornant a Sálvame. Sembla que la col·laboradora encara no en té prou, d’humiliacions dels seus companys. Només seure a plató, de fet, ha demanat perdó per haver marxat l’altre dia: “Em va donar un atac d’ansietat per culpa de com em vau fer sentir. Mai no m’havia fet tan de mal el cap… Us dic una cosa, però. A partir d’ara no callaré. Aquí hi ha companys protegits als qui no tracteu tan malament com a mi”.

La resta de companys no han dubtat en seguir criticant-la, el que l’anava encenent i encenent: “Em dieu gandula, irresponsable, conformista, que tinc molta mala actitud…”. I Kiko Matamoros ficava el dit a la ferida: “Sí, és molt desagradable treballar amb tu. Saps on ens fas mal, tens molt mala bava i cada dia vas a pitjor”.

Anabel Pantoja, menyspreada pels companys una altra vegada / Telecinco

Era llavors quan Anabel Pantoja tornava a abandonar el plató: “Estic cansada que estigueu tot el maleït dia reganyant-me. No aguantaré més humiliacions. Per culpa de tot això estic començant a sentir fàstic cap al programa. M’estomaqueu cada setmana! Quan em truqueu per venir sento por”, reconeixia completament trencada.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa