TV3 és líder d’audiència aquest mes de març, segons les dades de Kantar. Amb una quota del 14,5%, la catalana encapçala el rànquing de les cadenes generalistes i se situa a 4,5 punts de la segona classificada, Antena3, que ha obtingut un 10% de share. En tercera posició, Telecinco, amb un 8,5%. Amb rècords i grans arrencades de Crims i Eufòria, TV3 ha sigut el canal més vist en 30 dels 31 dies del març i número u en la llista dels programes més vistos del dia en 29 ocasions gràcies als telenotícies, excepte el dia que es va estrenar la nova temporada del programa presentat per Carles Porta.
Cadena més ben valorada
TV3 és la més vista en la franja del day time, amb un 14,6% de quota, mentre que Antena3 assoleix un 12,2%. A més, amb 6,8 punts de diferència de la segona classificada (Antena3), la cadena catalana també s’imposa amb contundència a la franja del prime time.
El telenotícies de TV3 és el més vist de tota la programació, però també obtenen bons resultats programes de totes les temàtiques: entreteniment, sèries i documentals. Les estrenes d’aquest març han disparat l’audiència de TV3, assolint rècord històric en el cas de Crims que, el 20 de març, amb el capítol Marina Ruiz va aconseguir una quota del 30,9% i 689.000 espectadors. Aquestes xifres el situen en la segona posició del rànquing mensual. L’arrencada de la segona temporada d’Eufòria va arribar a un 22,4% de share i 381.000 espectadors, superant així les xifres del primer capítol de la primera temporada. Durant aquest mes, també han fet rècords de temporada.
Aquest març també han fet rècords de temporada el Polònia (23 de març) amb 497.000 espectadors i un 22,1% de quota; el capítol de Com si fos ahir del 17 de març amb 358.000 espectadors i un 24,7% de quota; l’Atrapa’m si pots amb 357.000 espectadors i un 19,2% de quota i el Gol a gol del 19 de març, que es va emetre per TV3 i va fer una quota del 12,5% i 183.000 espectadors.
TV3 també se situa com la cadena generalista més ben valorada aquest mes al panel de GfK i obté un 8,4 de nota.