Missing 'path' query parameter

Aquesta edició de Masterchef està rebent una crítica rere una altra i això no deu agradar gens als directius de TVE. De la polèmica per la intoxicació massiva a acusacions de falta d’higiene i, ara, comentaris negatius per un presumpte tongo. Molts creuen que hi ha un tracte de favor escandalós cap al Luca, el tiktoker que més està fent parlar últimament.

En el programa d’aquest dilluns, el concursant va preparar unes patates braves i un puré amb molta mala pinta i a Twitter li van dir de tot, fins al punt d’acusar-lo d’haver presentat un plat “que semblava un vòmit“. La sorpresa va arribar en la valoració dels membres del jurat, que no van escandalitzar-se. Li van dir que la salsa de les patates no picava i que el puré tenia un gust insípid… dues crítiques massa suaus pel que havia fet. El pitjor de tot va ser que el noi no es va prendre bé aquests comentaris i va deixar clar que s’havia enfadat.

Això ja va indignar als teleespectadors, però encara haurien de veure una altra escena controvertida protagonitzada pel jove. Una mica més endavant, el programa va demanar als nominats que preparessin una tarta Alaska, un tipus de pastís de gelat amb merengue. Havien d’agafar un gelat i col·locar-lo a l’abatedor de temperatura, moment en el qual es podia veure perfectament com el noi ho feia tres vegades… quan no podia tenir tants ingredients. Com era d’esperar, la Marta va denunciar que algú li havia pres una de les elaboracions que havia deixat al congelador.

Tracte de favor a Luca? - TVE
Tracte de favor a Luca? | TVE

Era evident que el Luca havia robat a la seva companya i, per això, tots els altres concursants el van assenyalar directament: “Tenia 100% localitzats els meus gelats. Si ell és un xoriço, no és culpa meva”. Ell va negar haver-ho fet i els jutges, sorprenentment, van passar per l’alt l’incident. El noi s’havia saltat les normes i, en principi, es mereixia una sanció que no va rebre. No agrada que li permetin fer coses com aquestes, ja que l’audiència està segura que no ho haurien permès a un altre. El tracte de favor cap a ell cada vegada és més clar i això l’acabarà perjudicant.

Els teleespectadors, indignats amb l’actitud dels jutges

Twitter s’ha omplert de crítiques cap al concursant, al qui acusen directament d’haver robat el gelat de la companya: “El robatori no ha estat involuntari, tothom recorda si ha guardat dos gelats i n’ha tret tres. Quin fàstic que el programa ho permeti. Quin tongazo“, “Pocs concursants recordo que m’hagin caigut tan malament com Luca”, “Això del Luca és inadmissible en un programa de cuina i entreteniment”, “A veure si es disculpa” i “Quan el fan fora?”.

Més notícies
Notícia: ‘Masterchef’, en dubte per acusacions d’exconcursants: “Poc higiènic”
Comparteix
La intoxicació massiva que han causat en aquesta edició ha donat ales a altres per denunciar com tracten els aliments
Notícia: TVE, en evidència per una intoxicació massiva a ‘Masterchef’
Comparteix
Intenten justificar-se en assegurar que aquest es tracta d'un cas "absolutament excepcional" en els 11 anys del programa
Notícia: Una aspirant a ‘Masterchef’ els acusa de fer ‘tongo’ en els càstings
Comparteix
Una de les participants a la selecció final assegura que tot és mentida i que tenen escollits els concursants des d'abans
Notícia: Crítiques a ‘Masterchef’ per una prova que no té a veure amb la cuina
Comparteix
El programa de TVE cada vegada és més espectacle i menys preparació de plats

Comentaris

  1. Icona del comentari de: M'importa una merda a abril 18, 2023 | 18:59
    M'importa una merda abril 18, 2023 | 18:59
    M'importa una merda
  2. Icona del comentari de: Prou Catañol ! a abril 18, 2023 | 20:46
    Prou Catañol ! abril 18, 2023 | 20:46
    La paraula "tongo" no és dins la llengua catalana

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter