Dues persones han mort i sis més han resultat ferides en l’incendi d’un club nocturn a Bellpuig, a l’Urgell. Els Mossos d’Esquadra i els Bombers de la Generalitat van rebre un avís d’emergència als volts de dos quarts de 10 del matí d’aquest dissabte, al club Estrellas de la localitat, a prop de la carretera N-II. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat 11 dotacions de Bombers, així com diversos agents de la policia catalana. Les flames havien afectat la planta baixa del local, que té una alçada més; i estaven totalment desenvolupades quan els cossos de seguretat hi han arribat.
Segons han explicat els Bombers, han traslladat fins al club una vintena d’efectius, a més de set camions d’aigua i tres vehicles de comandament. En arribar, diverses persones havien aconseguit ja sortir a l’exterior de l’edifici, però dues romanien atrapades a dins. Quan els agents han localitzat les dues víctimes i les han traslladat al carrer, no s’ha pogut fer res per salvar la seva vida. Pel que fa als sis ferits, tots ells patien lesions de caràcter greu, i han estat traslladats a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida i al Centre d’Atenció Primària de Mollerussa, seguint les ordres del Sistema d’Emergències Mèdiques.

Investigació en curs
Un cop el foc ha estat controlat i les víctimes assegurades, els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de les tasques judicials. TAmbé han encetat les investigacions per esclarir les causes de l’incendi. En un missatge a les xarxes socials, el cos policial català ha detallat que cerca encara “les causes d’un incendi a l’interior d’un local de la localitat de Bellpuig aquest matí, amb dues víctimes mortals. Ens coordinem amb la resta de cossos d’emergències per atendre les persones afectades”. El president de la Generalitat, Salvador Illa, s’ha posat en contacte amb l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte, per conèixer més detalls sobre els fets. El cap de l’executiu, en viatge oficial a la Xina, ha traslladat el seu condol a les famílies dels dos morts.