• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Dues persones van perdre la vida anit en un xoc múltiple amb cinc vehicles implicats a la C-37 a Torelló (Osona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L’avís del sinistre es va rebre a les 23.26 hores d’aquest dissabte al quilòmetre 155 de l’Eix Vic-Olot. Segons les primeres informacions, s’hauria produït una col·lisió frontal entre dos turismes i, de retruc, en l’accident s’hi haurien vist involucrats dos cotxes més i un camió que transportava porcs. Com a conseqüència de la topada, van resultar morts els conductors de dos dels turismes involucrats. Es tracta de N. C. G., de 66 anys i veí de Sant Jaume de Llierca, i de K. T. L., de 23 anys i veí d’Olot. A més, en el sinistre hi va haver una persona ferida crítica, traslladada a l’Hospital de la Vall d’Hebron, una persona ferida menys greu i dues més ferides lleus, que van ser traslladades a l’Hospital de Vic. Arran de la incidència, es van activar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies del SEM. Quant a l’afectació viària, la circulació es va tallar en el tram de l’accident fins a les 04.03 h aproximadament, quan la via es va reobrir.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa