El govern espanyol vol posar fi a l’estat d’alarma el 9 de maig

L'executiu estatal vol mantenir el sistema de "cogovernança" amb les autonomies de cara a possibles rebrots

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha assegurat aquest dimarts que el seu “objectiu” és no prorrogar l’estat d’alarma actual un cop expiri el pròxim 9 de maig. Segons Sánchez, el govern espanyol espera que un cop arribi el termini “no sigui necessari prorrogar més l’estat d’alarma” i es pugui “mantenir el sistema de cogovernança on el govern espanyol i les CCAA puguem seguir responent a qualsevol rebrot i al sistema de vacunació”. “El que volem és que el 9 de maig sigui el punt i final a l’estat d’alarma”, ha afirmat en roda de premsa a La Moncloa.

Comentaris

    Català 07/04/2021 8:30 am
    El govenr espanyol vol?... Els ocells també volen.
    Català 07/04/2021 8:30 am
    El govenr espanyol vol?... Els ocells també volen.
    Català 07/04/2021 8:30 am
    El govenr espanyol vol?... Els ocells també volen.
    Ramon 06/04/2021 5:51 pm
    Veig aquest tan exaltat i escaldat que vés que no perdi les eines digitals a còpia de repetir positius i amagar negatius (probablement mentre li cau una bromera hidrofòbica).
    Ricard 06/04/2021 4:28 pm
    Aquests imbecils em fan molta gràcia: vol dir que a partir de maig s'han acabat els confinaments? Amb quines dades pandemiques es recolzen per fer aquesta declaració? 1 any patint restriccions i de cop se senten segurs sense justificació sanitària explicitada? Que poc seriosos són aquests nacionalistes.
    Gavanenc 06/04/2021 4:16 pm
    Una cosa és voler i una altra que sigui recomanable.
    Empipat 06/04/2021 4:11 pm
    ¿ Si no me falla la memoria, no lo ayudó a subir ERC - entre otros? Hala, a disfrutar ahora los que sois de ERC.
    Ramon 06/04/2021 2:51 pm
    Us imagineu una gestió així de calamitosa i mentidera, amb ells i els pudents a l'oposició? Doncs jo ja us dic que no. Jo no m'ho puc ni imaginar.
    65
    62
    Respon
      Ramon 06/04/2021 3:11 pm
      Una cosa, però, seguríssima. Si els hagués agafat a l'oposició, ja s'hauria fet una pel·lícula sobre l'holocaust d'avis en asils que l'any vinent coparia els putos Goya de merda.
        Ramon 06/04/2021 4:46 pm
        Com que l'ebola va agafar-los a l'oposició, van cridar-li una i mil vegades "A-SE-SI-NOS" al govern espanyol en manifestacions per haver estat sacrificat per si de cas el gos de la infermera infectada. Torno a dir-ho, que no em puc ni arribar ni a imaginar què no haurien dit, fet, trencat, cremat, davant una gestió com la que han fet ells si els hagués agafat com llavors en l'oposició.
    Gonzalo 06/04/2021 2:18 pm
    Esperemos que así sea. Gracias, presidente. En estos duros momentos, todos los españoles de bien necesitamos palabras de ánimo y esperanza. Los malos españoles.... pues bueno.... bastante tenemos con aguantarlos y soportarlos....... Pobrecillos..... Engañados y contentos..... Pobrecillos....
    Dani 06/04/2021 2:12 pm
    La pitjor pendemia que patim, es la haveer de agunatar goberns franquistes espanyols, sense independencia, mai serem lliures per prosperar,
      Ramon 06/04/2021 4:35 pm
      Estàs mal informat. Aquests no són franquistes. Aquests són antifranquistes. Enemics mortals de Catalunya, per descomptat. Enemics mortals de Catalunya ho foren tant els espanyols franquistes, com ho són els espanyols antifranquistes. Però, ja dic, aquests, en concret, aquests són antifranquistes.
        Patètic 06/04/2021 8:48 pm
        Costa de creure, en un país de pandereta... I del posar fi al franquisme, no ho ha dit res
    A l'aguait 06/04/2021 1:59 pm
    Aquest encara està penjat de la figuera. Fa veure que no "se entera" o realment està mal informat per la trepa de ministres curts de talla que té a casa seva. Misèria política !!!!
    rd 06/04/2021 1:37 pm
    mentider ñ