L’informe del Parlament Europeu proposa aixecar la immunitat a Puigdemont

JxCat veu com un "trencament de la confidencialitat" que s'hagi filtrat abans de la votació al Comitè d'Afers Legals

L’informe del Parlament Europeu proposa aixecar la immunitat del president de la Generalitat a l’exili eurodiputat de Junts, Carles Puigdemont, segons ha avançat l’ABC i ha pogut confirmar l’ACN de fonts coneixedores del text. El ponent del cas, l’ultraconservador búlgar Angel Dzhambazki, ja ha enviat el document als membres del Comitè d’Afers Legals de l’Eurocambra que el debatran dilluns i el votaran dimarts de la setmana que ve.

Fonts parlamentàries confirmen que els membres del comitè ja tenen l’informe a les seves mans. JxCat veu com un “trencament de la confidencialitat” que la proposta s’hagi filtrat abans de la votació. Des del Parlament Europeu asseguren que el procediment és confidencial i que els membres del comitè no poden revelar el contingut de l’informe abans de la seva votació.

Comentaris

    Doctor Strangelove 18/02/2021 3:37 pm
    No, que continuí amb la immunitat i que se'l quedin els belgues (de pas també es podrien endur al tal Hazard) i per cert, que els hiperventilats li continuïn pagant els musclos, el champagne i la mansioneta que té a Waterloo. Pagueu-li vosaltres la festa al cràpula aquest! Doc.
    11
    29
    Respon
      Ricard 18/02/2021 6:58 pm
      Els castellans sempre tan pendents del Madrid.
    jg 18/02/2021 1:42 pm
    en cuanto pierda la inmunidad cuidado con salir de Bélgica.....que lo mismo lo enganchan los franceses...
    21
    45
    Respon
    Patètics 18/02/2021 1:31 pm
    La caverna del règim franquista, acostumada als tripijocs que fan a españa, es pensen que Europa, poden anar pel mateix camí. Tan debò, se'ls hi giri en contra
    36
    21
    Respon
    Ricard 18/02/2021 1:08 pm
    Angel Dzhambazki és un radical nacionalista que amenaça constantment les minories musulmana, turca i gitana de Bulgària. És normal que tingui tants amics entre els seus homòlegs castellans. És un personatge de part. Tot quadra.
    57
    23
    Respon
    Europa és el cementiri d'elefants on hi van a vegetar vividors amortitzats 18/02/2021 1:04 pm
    Els qui han votat no són juristes, són representants polítics d'uns partits polítics concrets, i per més Inri partits feixistes (Colono's PP P$OE ... l'any que ve hi serà Bocs també), per tant, era de preveure la resolució. No és la Europa dels pobles, és la Europa dels partits polítics que hi són representats pels favors rebuts, el cas que ens ocupa n'és un d'aquests.
    52
    33
    Respon
    Pajaritu 18/02/2021 1:03 pm
    Tik, tak... tik, tak... tik,tak... ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    81
    69
    Respon
    Kike 18/02/2021 12:38 pm
    El parlamento europeo, si eso es así, demuestra una falta de escrúpulos considerable. Por otra parte nada nuevo. Se demuestra que los del parlamento europero en su mayoría son unos vividores y les importa una mierda los derechos humanos. Cualquier parecido con una Europa unida, donde prevalezca la justicia, es pura coincidencia.
    55
    16
    Respon
    Dr Sallop 18/02/2021 12:21 pm
    T'esperem am els brassos oberts !!
    71
    90
    Respon
      Ricard 18/02/2021 1:10 pm
      Dr, Sallop, de vegades llegir segons quin text en català fa angúnia.
      56
      11
      Respon
        Dr Sallop 18/02/2021 1:17 pm
        Hago la misma angunia que feu vossaltres desde el 1-O !!
        38
        100
        Respon
      Jordi 18/02/2021 1:09 pm
      A on l'esperes ?....no saps que Bèlgica tornarà a dir que no a la injusticia fascista d'espagna.... ..recorda el dit aquell que diu "quien rie último ......" pues so
        Dr Sallop 18/02/2021 1:18 pm
        Ja sabia hon s'amagaba , a França tindria d'haver anat !!!
        11
        46
        Respon
      gavanenc 18/02/2021 12:52 pm
      Ves esperant.....
        Dr Sallop 18/02/2021 1:20 pm
        Esperant que sigueu valents!!!
        15
        10
        Respon
    Vicenç Ramoneda 18/02/2021 12:18 pm
    El president exiliat Carles Puigdemont ha posat en relleu la flagrant mentida sobre el diari de dretes espanyol ABC sobre el suposat aixecament de la seva immunitat que el Parlament Europeu ja hauria proposat a través d’un informe. Res més lluny de la realitat, segons l’assessor a les xarxes de l’eurodiputat i del mateix Puigdemont, l’informe sobre la immunitat encara no ha estat presentat al Parlament Europeu ja que el comitè encara no s’ha reunit “ni coneix l’informe del ponent”.
    Ramon 18/02/2021 12:18 pm
    Votar ERC és votar traïció.
    26
    103
    Respon