La ministra d’Indústria rep un sobre amb una navalla plena de sang

Arriba dies després de les amenaces a Iglesias, Marlaska i Gámez

La ministra d’Indústria, Reyes Maroto, ha rebut un sobre amb una navalla plena de sang en el seu interior dies després que el líder de Podemos, Pablo Iglesias, el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, i la directora de la Guàrdia Civil, Maria Gámez, rebessin un sobre amb bales. S’ha obert una investigació sobre aquest nou enviament que ha arribat al Ministeri d’Indústria.

Comentaris

    Ramon 27/04/2021 2:31 pm
    Des de la mort de Franço ençà, el noranta llarg per cent dels assassinats per motivació política els han comès esquerres. I assassinats quan aquella catàstrofe de república n'hi va a haver a banda i banda. Que un cop acabada la guerra els afusellaments van fer-los els d'un bàndol? Obvi. Si la guerra hagués acabat diferent, els haurien fet els de l'altre bàndol. ERC ens vol tornar a dur al 36. I l'únic que aconseguirà és tornar a dur-nos al 39. Un bàndol de llavors volia matar Carrasco i Formiguera per catòlic. I l'altre bàndol el va acabar matant per catalanista. Hem d'estar amb un d'aquells dos bàndols criminals i espanyols? NO. Hem d'estar amb Carrasco i Formiguera. Hem d'estar amb Catalunya i amb la democràcia.
    ciutadà 27/04/2021 8:36 am
    Els espanyolets han acollit la fera i ara, tan de bó!, se'ls menjarà.
      Ricard 27/04/2021 9:13 am
      La fera amenaça de mort, però els que fan judicis-farsa agredeixen i tanquen a la presó als catalans no només són els de Bocs. És la gran majoria del poble castellà a través del seu Estat.
    Veterà antifranquista. 27/04/2021 8:20 am
    A Júlia: Els feixistes mai han deixat d'estar presents al govern estatal a l'exércit i a les seves institucions. O és que algu es creia que s'habien tornat bon minyons tot de cop?.. Encara que, veient com es van captenir els capdavanters d'aleshores, és possible. I així ens ha anat.
    el verdugo del Cid 26/04/2021 8:06 pm
    Si és sang de porc és que s'estan matant entre ells. Vinga, seguiu! Us pagaré els segells!
      Anònim 26/04/2021 11:47 pm
      Subnormal
    Aneu votant extrema dreta... 26/04/2021 4:53 pm
    ¡Españolitos aborregados y apesebrados!
    Ricard 26/04/2021 2:27 pm
    Quan Santxis ve a Catalunya va amb metralladores. Em sembla que les necessita al seu país i no pas aquí, el molt imbecil. Per cert, ja ha exigit a Díaz i Abascal que condemnin la violència i sense posar-se al telèfon?
      Anònim 27/04/2021 9:34 am
      Ricardo,es Sánchez.
    Millonetis 26/04/2021 2:23 pm
    Amenaçes entre clans mafiosos?, ja s'ho faran, m'importa poc.
    Ricard 26/04/2021 2:16 pm
    Els castellanistes es barallen a part de fotre'ns.
    Julia 26/04/2021 2:11 pm
    I ara VOX també diran que s'ho han inventat? Els feixistes van amenaçar mon pare de mort el dia que va morir Franco i no han canviat
      Ramon 27/04/2021 2:23 pm
      Quina vergonya de comentari.
      Ricard 27/04/2021 9:10 am
      Sí Júlia, els castellanistes el van amenaçar el 1975, no el 36. I a sobre s'havien dedicat a afusellar mil-lers de persones un cop acabada la guerra. No és defensable matar gent. Però tenir la mala bava d'amenaçar passats 40 anys... La meva solidaritat per a tu i els teus.
      Anònim 27/04/2021 8:24 am
      A mi tío abuelo,lo asesinaron los republicanos por el simple hecho de ser sacerdote.doc
      Ramon 27/04/2021 12:35 am
      Quin argument, Júlia. Quin argument.