Escòcia rebutja extradir Clara Ponsatí

Considera que no n'és competent des que l'eurodiputada resideix a Bèlgica

La justícia escocesa ha decidit no extradir l’exconsellera Clara Ponsatí perquè considera que no n’és competent des que l’eurodiputada resideix a Bèlgica, segons ha avançat Catalunya Informació.  Ponsatí va notificar al maig el canvi de residència per exercir com a eurodiputada. Així, el tribunal d’Edimburg arxiva l’euroordre i retorna l’expedient a Espanya. Si Espanya vol seguir el procediment ho haurà de demanar a Bèlgica, com en els casos del president Carles Puigdemont i Toni Comín, amb euroordres vigents.

El cas portava obert més de tres anys, però el novembre del 2019 el tribunal d’Edimburg ja va permetre a Ponsatí recuperar el seu passaport i viatjar a l’estranger. Ara, ha decidit que ja no forma part de la seva jurisdicció i, per tant, no s’ha de seguir amb la causa.

Comentaris

    Un més 26/08/2021 12:56 pm
    Amb una mica de sort la palmarà a Escòcia i no la tornarem a veure per Catalunya
      uno que vive en Tabarnia 27/08/2021 10:19 am
      ets un pobre home, be! no sé si arrivas a home
    Josep 26/08/2021 1:24 pm
    puuuutaspaña, us acabareu menjant la vostra pròpia merda, no us quedarà res més.
    Ha ha ha 26/08/2021 1:25 pm
    Lisnomeo-acuerdo, pots felicita a la Clara Ponsatí, o festa un far de plora.
    Pedro 26/08/2021 1:45 pm
    Juas, juas, juas. Más lógico imposible. Que inteligencia la de la mujer esa.
    Ricard 26/08/2021 2:43 pm
    Castella, aquesta dictadura que incomoda tota democràcia.
    Doctor Strangelove 26/08/2021 3:34 pm
    Una altra menja musclos! Doc.
      uno que vive en Tabarnia 27/08/2021 10:17 am
      vaja! la elocuencia del Doc, PALLASSO, A PART DE INDIGEN MENTAL
    Escòcia s'inhibeix al·legant que ja no és el seu problema 26/08/2021 3:58 pm
    D'aquí a dir que "Escòcia rebutja extradir Clara Ponsatí" hi ha tot un món jurídic pel mig. I, per què no?, també hi ha manipulació interessada de la notícia.
    Tano 26/08/2021 5:41 pm
    Celebro la decisió de la Justícia Europea. "Chupa del frasco Carrasco".
    Gonzalo 26/08/2021 6:25 pm
    Los escoceses estos si quieres e saben....la vieja chocha esta está en Bélgica, (como no...refugio de terroristas, delincuentes y demás gentuza ...) pues que se apañe Bélgica con la hermana bastarda de fuigpelmont (no me digais que no se parecen....)
    Gonzalo 26/08/2021 6:25 pm
    Los escoceses estos si que saben....la vieja chocha esta está en Bélgica, (como no...refugio de terroristas, delincuentes y demás gentuza ...) pues que se apañe Bélgica con la hermana bastarda de fuigpelmont (no me digais que no se parecen....)
    Pedro 26/08/2021 6:52 pm
    Dar la noticia entera y decir que Fiscalía Escocesa le ha llamado la atención por no haber comunicado antes dónde se encontraba. Y, de que vive ahora, entonces?
    jg 26/08/2021 7:34 pm
    el triunal de edimburgo ha dicho que esta señora está fuera de su jurisdiccion porque reside en belgica y se aparta del tema UN MINIMO DE OBJETIVIDAD SEÑORES
      uno que vive en Tabarnia 27/08/2021 10:15 am
      cuando el zorro no alcanza los higos, dice que son verdes, aplicate la famosa sabiduria castellana
      uno que vive en Tabarnia 27/08/2021 10:24 am
      d,altres com tu, que son indigents mentals, viuen a Catalunya, perque a la seva estimada rerra es fiten de gana, i per l,unic que servia la teva mare o avia era per alleugerir els fogots sexuals dels seus amos
    aigualit 26/08/2021 9:17 pm
    Ja se la poden quedar, que wls aprofiti😂😂😂😂😂
      uno que vive en Tabarnia 27/08/2021 10:18 am
      el teu cervell, esta aigualit?
        Art 27/08/2021 12:55 pm
        No en té. Com el tarat del doc (eufemisme)
    Tripartit no, gràcies 26/08/2021 10:10 pm
    Nova bufetada pel "imperiu". A més de Flandes hauran d'anar a envair Escòcia