El cas Palau entra en plena negociació: els perjudicats demanen que s’embargui JxCAT

El Consorci intenta acreditar la successió de CDC al PDeCAT cap el partit de Puigdemont i Sànchez

Bomba judicial en plena negociació per un nou Govern independentista. La Fundació del Palau de la Música ha registrat un escrit demanant que s’embarguin els béns de JxCAT en entendre que és el partit hereu directe de CDC sense solució de continuïtat. A l’escrit, al que ha tingut accés El Món, presentat el passat 8 de març i proveït aquest divendres per la sala 10 de l’Audiència de Barcelona, els advocats del Consorci, perjudicat del cas Palau sobre el finançament irregular de CDC, consideren que es “constata que la marca electoral de Junts no és de cap manera un nou partit; és la continuació de CDC i, al seu torn, de PDECAT, al conservar una identitat substancial amb tals partits polítics”. Per això es demana que també el deute s’executi sobre els seus béns patrimonials a través de l’ampliació de l’incident d’execució de la sentència que s’eleva a més de 3,2 milions d’euros.

En concret, l’escrit descriu al llarg de vint pàgines, els advocats de l’acusació conclouen aquesta successió natural dels tres partits. Així, ressalten que els “òrgans de direcció del PDECAT guarden una identitat substancial amb els òrgans de direcció de CDC; les funcions i comeses del personal amb contracte amb CDC i els del PDECAT (extrem també subratllat en l’informe de l’administrador concursal de CDC, de data 11 de setembre de 20201); i l’assumpció pel PDECAT de les vinculacions o els acords de col·laboració que CDC tenia subscrits amb altres entitats, com és el cas de l’organització política juvenil Joventut Nacionalista de Catalunya”. També subratllen que les seus del PDeCAT eren en seus propietat de CDC així com la identitat dels perfils de les xarxes socials i dels números de telèfon.

En aquest sentit, els lletrats insisteixen que “JUNTS va ser utilitzada com a marca d’una coalició electoral per concórrer a les eleccions del Parlament de Catalunya de 2017, i que aquesta coalició estava participada per CDC i PDECAT”. En aquests sentit, remarquen que Junts no va tenir cap paper financer, perquè el PDeCAT va gestionar els drets electorals, l’organització, la logística i els ingressos i les despeses. “També és significatiu que l’administrador general de la coalició continuï sent senyor Jordi Oliveras i Casals (actual responsable de finances del PDECAT) i la representant general davant la Junta Electoral Central, senyora Roser Olóndriz i Soler (defensora de la militància del PDECAT)”. Dos fets que, segons els advocats, “evidencien la identitat total i absoluta
(Funcional, econòmica i política) de JUNTS per part de CDC i PDECAT
“. De la mateixa manera que apunten a la continuïtat dels seus dirigents.”Per això, JUNTS no és res més que un simple canvi d’aparença de els referits partits polítics”, conclouen.

Comentaris

    Joan de Canyamars 23/03/2021 5:47 pm
    O sigui que el PdeCat, el partit de La Marta Pascal, com es que no l'han inclòs? Era la secretaria general del PdeCat junt amb en David Bonveí, igual que en Puigdemont, va crear el partit Junts per Catalunya escindit del PdeCat que precisament es va fundar per trencar amb CDC que va seguir sent un partit al que molts militans no el varen deixar. Es una evidència que es tracta de fer una persecució en tota regla i l'estament judicial recargola com sigui, tot el que li cau a les mans, per fer que es pugui acusar l'independentisme com si fos el dimoni.
    odisea 23/03/2021 1:54 pm
    Ylos que mandaban en esa epoca donde estan,sr.Mas,sr LLeida ,Espalder,etc.se van de rositas,ahora son los buenos, vivir para ver.
    Ramon 23/03/2021 11:01 am
    Recordeu-me sempre: Espanya ens vol fer votar ERC.
    Jeroni Munyós 23/03/2021 10:29 am
    El cas Palau de la Música Catalana, l'han arribat a titllar de "saqueig", sense ésser-ho car els "saquejats" en tot cas, ho serien els empresaris i constructors voluntaris de les "donacions"... però de casos com el del PP quan varen abaixar el sou de President de Govern i ministres per a restar bé davant de la gent... però, quan se sap de forma fefaent que d'amagat ho "compensaven" amb diners negres lliurats en sobres, ningú en diu res ni els empaita ningú. Com és possible ? Si fins i tot recordo en aquest diari algun comentari d'espanyolistes fent befa i cinisme del sou del President de la Generalitat de Catalunya, perquè deien era "superior" al del cap de Govern espanyol... però,sense comptar-hi, car ens amagaven el sobresou dels sobres [sic]. Els catalans som massa aturats, potser degut a que hem patit masses anys d'atacs, de repressió amb el resultat de masses silencis. Ara hauríem de reaccionar a tanta ignominia i supremacia espanyola. Si més no, a partir d'ara cap agressió sense resposta pacífica i no violenta.
    Anònim 22/03/2021 11:18 pm
    Esa afirmación es incorrecta,según vosotros el PP es Español,por lo tanto no creo que pudiera meter las manos en ese pastel.
      @Anònim 23/03/2021 10:34 am
      És clar els diputats, regidors, inclosos els de les llistes fantasmes i el batlle o com a molts dos batlles que sempre té el PP al nostre país, i les campanyes publicitàries de les eleccions, s'autofinancen sempre a les "germanetes dels pobres". Quina barra teniu alguns espanyolistes ! No us adoneu que a hores d'ara ja no us cola tanta prepotència i superbia ?
      Minona 23/03/2021 10:10 am
      Ets un mica curtet, no ?
    Joan 22/03/2021 9:00 pm
    Resulta que hi han dos o més especímens, especialitzats en rebre dinars (donacions l'hi diuen?). En fan unes parts, i financen els que ells decideixen finançar. Alguns beneficiats, ben contents, ho accepten (caldria veure la llarga llista d'agraciats i ens portariem algunes sorpreses, com la dels donants). Es repeteix el model pre-constitucional en l'àmbit del catalanisme i no únicament. Després, alguns dela agraciats, directa o indirectament, s'estripen els calçotets. Voldria saber qui son ara, els que diuen que JxC, com diuen tots els altres partits, es l'"hereva" dels deutes. Bon galindo deuen ser, i per cert, no aniria malament que a l'article es mencionés tan "neutral" demanda. Si jo fos un perjudicat (directe o indirecte) puc comprendre l'emprenyament. Pero fa una mica de tufillo tot plegat. Més, forçant a identificar a JxC com l'hereva de...... posem per cas, el catalanisme?... el nacionalisme?..... l'independentisme?.... de Banca Catalana? .... de Joan Reventós?..... del President Irla?...... de Josep Tarradellas?.... de Companys?...... de l'associació de mares catalanes?......Dels cantants independents de la Terra Alta?......
    24
    19
    Respon
    Tete il Maragallini, mafia centenaria, corrupcio eterna, forum Garrigossa 22/03/2021 8:38 pm
    Que el fileso Maragall doni lliçons de corrupcio està molt be. Que el porciolitic Tete il Maragal doni lliçons de corrupció esecxcel.lent. Que erc sigui el cementiri de lladresi franquistes esta molt be
    71
    107
    Respon
    Ramon 22/03/2021 8:31 pm
    Segons Ernest Maragall (ERC), Ada Colau és objecte d'una "persecució política". Quantes vegades hem sentit a ERC respondre això mateix davant la real, sistemàtica persecució política de Convergència, el PdCat o Junts per Catalunya? Doncs cap. Cap ni una.
    39
    41
    Respon
    Ramon 22/03/2021 8:24 pm
    La norma era que cada campanya electoral "coincidís" amb una "notícia" judicial relacionada amb l'anomenat "Cas Palau". Norma que aquest darrer cop se la van saltar per una raò ben evident: aquesta vegada, una de les jugades del Deep State sociata per aconseguir que ERC quedés per davant de JxCat, una entre tantíssimes - tercer grau, promesa de la taula, "enquestes" del CIS, pandèmia, vots per correu, etc, etc-, fou la jugada de moure vot cap de JxCat el PdCat. Per això, només per això, només perquè aquesta vegada havien de fer-li la hipòcrita gara-gara al record de Convergència en favor del PdCat, recordem els articles del Voltas o l'entrevista i les piulades del Rufian a més del recurrent servei del sicariam clàssic sociata, Cuní, Nierga, no va haver-hi "notícia" judicial "casualment coincident" amb la campanya. Però l'hem tinguda just després. I per què? Doncs perquè els resultats no van ser, malgrat tanta marranada, els que esperaven. Ara tenim majoria absoluta també en vot. JxCat no va sofrirla davallada per la que tant fan frisar imaldar (al contrari: l'anomenat per ells "espai convergent" va augmentar la distància en vot sobre ERC). I el míser avantatge d'un escó deixa ERC sense cap excusa i amb el cul enlaire.
    70
    101
    Respon
    Ramon 22/03/2021 8:19 pm
    Aquest èinstein de sota té la capacitat de comprensió del meu canari. Ja he dit manta voltes que dubto molt que hi hagi hagut mai, enlloc, algú que voti ERC. És Espanya que els fa votar. Que ERC siguin una merda enganxada en un pal no està pas en contradicció amb el que jo sempre dic.
    25
    108
    Respon
    Ramon 22/03/2021 8:14 pm
    Vaig complir ma promesa. Si la victòria de Junts per Catalunya estava dada i beneïda, i això cada dia pintava més clar, votava el PdCat.
    Ramon 22/03/2021 8:12 pm
    A sota uns èinsteins, sabatots, progres, multicultis, tarugus i/o pertorbats amb poquetes llums que pel que sembla els pica que els hi digui sempre coses sobre ERC. Però ja he acabat dient que, de llums, poquetes. Apagueu el llum, que crema pel dimoni.
    26
    87
    Respon
    Ramon 22/03/2021 8:10 pm
    Enhorabona, Espanya, per fi i a còpia de joc brut de tota mena heu aconseguit que ERC quedi un pèl per davant de Junts per Catalunya! Agraeixo les correccions i quan són encertades en faig cas encara que em siguin impertinents.
    17
    125
    Respon
    Ramon 22/03/2021 8:04 pm
    ERC des del 1931 ha tingut menys anys per robar, però, robar, robar, han robat i roben tant o més que suciates i pudents. En realitat, els tenim collats per això. Per l'amenaça d'obrir-los dossiers. Només que se'ls sortissin un pèl del guió ja començarien a treure'n escàndols. I tots els que sou com jo ho sabem.
    21
    123
    Respon
      Jordi 23/03/2021 9:56 am
      És una vergonya sentir 100 comentaris d'aquest talp de Madrid que no hi toca.
    Ramon 22/03/2021 7:48 pm
    Segons Ernest Maragall (ERC), Ada Colau és objecte de "persecució política".
      Jordi 23/03/2021 9:59 am
      Ramon inútil
    Octubrista 22/03/2021 7:28 pm
    Sabent qui controla la Fundació del Palau de la Música sabrem el perquè fan costat a l'estratègia espanyola de destruir JUNTS. En temps d'en Millet no es queixaven, potser perquè Millet era el delegat de la FAES a Catalunya ?
      Ramon 22/03/2021 7:51 pm
      L'anomenat "Cas Palau" fou un intent ja a la desesperada d'evitar l'ensulsiada electoral del tripartit.
      14
      77
      Respon
        Eclestone 22/03/2021 8:35 pm
        Tothom sap que JxCat es la continuacio de Convergencia, un canvi de nom i una pujada al caroo independentista. Mateix gos amb diferent collar
        169
        235
        Respon
          Maria 22/03/2021 10:15 pm
          Allò que tothom sap, es pot comprovar mitjançant unes consultes on line, i n'és una evidència, és que el PP fou fundat l'any 1976 per 7 ex-ministres de Franco. Per la qual cosa no sabem perquè algunes persones es sorprenen ara, pel què fa aquest partit en qüestions com la corrupció ( i altres ) del seu finançament o directament política, com reduir-se el sou de President de govern espanyol i de ministres i en acabat, compensar-ho amb pagament dins de sobres. O allò que va fer Aznar en contra i tot incomplint l'article 47 de la constitució espanyola ( on son els fiscals espanyols o on eren ? ), aquell que diu: "Tots els espanyols tenen dret a un habitatge digne i adequat. Els poders públics promouran les condicions necessàries i establiran les normes pertinents per tal de fer efectiu aquest dret, i regularan la utilització del sòl d’acord amb l’interès general per tal d’impedir l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics". Varen fer construïble qualsevol solar, afavorir l'entrada de fons voltors i fer de l'habitatge un fons financer... seguim ?
          111
          13
          Respon
            @ Anònim 23/03/2021 10:54 am
            Anònim. No et facis trampes, AP, CP i PP son el mateix, però amb els anys han canviat el nom. Encara més, vOx és una escissió directa del PP, pregunta-ho a en Vidal-Quadres. AP va canviar el nom per PP en el iX congrés fet el gener del 1989 i els propis assistents a l'acte i càrrecs del partit, parlaven de l'organització successora, així el congrés anterior, el VIII, fou anomenat de la "sucesión". Seguim, en vols més proves ?
            19
            Es clar que si, Maria! 23/03/2021 10:30 am
            Aznar parlava català en la intimitat amb il Capo di Famiglia Pujol i l'hereu i tutor de l'Oriolet, Miss Catalunya.
            78
            49
            Anònim 22/03/2021 11:04 pm
            María,lo de los siete exministros franquistas que fundaron el PP,no es cierto,fundaron AP,que después sería PP. Pues exactamente igual ocurrió con CIU que después paso a ser JxCat,punto y final,lo demás es marear la perdiz.
            2
            106
    Doncs que s'embargui JxCat 22/03/2021 7:27 pm
    No passa res. Que els supervivents fundin un altre partit i així fins que no en quedi cap.
    88
    122
    Respon
    Ramon 22/03/2021 7:15 pm
    Segons Ernest Maragall (ERC), les denúncies contra Ada Colau de dies enrere són "una persecució política".
    41
    59
    Respon
    Ramon 22/03/2021 7:05 pm
    Sembla ser que Espanya va boja perquè governi ERC.
    123
    168
    Respon
    GROC 22/03/2021 6:33 pm
    Pobra Ramon , no es mes desgraciat per que no s'entrena
    116
    1
    Respon
      Ramon 22/03/2021 6:47 pm
      Gràcies, però no estic desgraciat. Estic com una rosa.
        I molt pesat! 23/03/2021 8:57 am
        Aborreixes!
      Verd 22/03/2021 6:47 pm
      Pobre Ramon.
    El deute creat pel consorci es descomunal i fiscalia no fa res de res 22/03/2021 6:19 pm
    Aquests vividors del Palau del canapé, per que no ho demanen a la Pascal i galtes?
    Ricard 22/03/2021 6:11 pm
    Creditors, a la recerca de la mamella. Habitual recomanació dels advocats: a cobrar com sigui.
      Gavanenc 22/03/2021 6:46 pm
      Quins creditors, els empresaris que en van fer les "donacions" ? En ho podeu aclarir ?
    Pobre Palau, glu, glu, glu 22/03/2021 5:35 pm
    Aquest consorcid'ineptes, endollatsi i corruptes colaescos son un desastre. Programacio vomitiva, nivell africà, deut3s descomunals, sous d'escandol, contractes de vergonya. FORA JA I WUE TORNIN EL DEUTE DE LA SEVA BUTXACA. Pobre Palauen mans d'aquesta colla demalentes comuns
    69
    53
    Respon
      Neus 22/03/2021 5:38 pm
      Escapolirse de la gestio de vergonya d'aquest consorci mafiós, tirant merda es propi delinquents. Auditoria i neteja del consorci de corruptes
    Nomar 22/03/2021 5:17 pm
    El "cas Palau" a vegades l'anomenen "saqueig", cosa que al meu parer no té cap sentit. Saquejar vol dir: Emparar-se violentament de les coses de valor que troben en un lloc o entrar en un lloc i robar tot el que hi ha de valor. El Palau de la Música de Barcelona no va sofrir cap saqueig, és més, durant el "mandat" de Millet es varen fer obres molt importants i el Palau de la Música de Barcelona va funcionar durant molts d'anys i ningú se n'adonà de res (?!). Així el cas Palau no es pot anomenar "saqueig". Penso que a grans trets, té "coincidències" amb el "cas espanyol de Bàrcenas. En el sentit que en ambdós casos, empresaris lliuraven diners a una "persona", en el cas de Millet per a finançar el Palau de la Música, és a dir Miller demanava molts de diners, més dels necesàris, una part els feia servir per al Palau, una altra per a finançar un partit, o partits polítics etc i una altra part se'ls embutxacava ell i els seus. En el cas de Bàrcenas, ( i dels seus antecessors no ho oblidem ) rebien diners d'empresaris per a finançar un partit polític, Bárcenas en demanava més i més -en tenia "dots" com en Millet per a fer que li donessin molts de diners diners- quan superava el límit permés per al finançament de partits polítics, en seguia demanant, amb la qual cosa en tenia per a finaçar el partit, per a fer obres a la seu del parit, quedar-se'n i repartir-ne en sobres... Aleshores en ambdós caos QUI son els perjudicats? Els empresaris que van fer aportacions de diners ?
      Ramon 22/03/2021 6:07 pm
      Per saqueig, el d'ERC a TV3.
      21
      114
      Respon
        Nomar 22/03/2021 6:31 pm
        Son tant repugnants els que volen fer "pagar" in aeternum a "l'espai Pujol" com tu, amb el teu odi a ERC i al progressisme, des del teu miserable immobilisme espanyolista i la teva xenofòbia.
        131
        23
        Respon
          CAÇERA DE BRUIXES 23/03/2021 8:51 am
          No varem quedar que la junta electoral va dir que amb els espais de propaganda electoral, els hereus de CIU era el PEDECAT i no JXCAT, però que pasa que el PEDECAT(sector negocis de CIU) no va treure ni un diputat, ja no es cap cap adversari. La COLAU amb el que te de vegilar es que no se li giri feina judicialment amb les subvencions que ha regalat l'Ajuntament amb associacions amiguetes per que de les subvencions que regala al CONDE DE GODÓ, ningú no en parla.
          Ramon 22/03/2021 10:01 pm
          Ah, i per cert: ruc.
          19
          26
          Respon
          Ramon 22/03/2021 8:48 pm
          Que potser no ho sabies, això del saqueig de TV3 per part d'ERC? Doncs et ben asseguro que ja n'assabentaràs prou si mai ERC se surt del guió que els té marcat el PSOE. Perquè llavors en faran la gran escandalera. També serà la prova del 9 que potser podrem replantejar-nos la consideració vers ERC. Però ho veig altament improbable. I del tot impossible amb la cúpula actual.
    blup 22/03/2021 5:02 pm
    PEDECAT, MAS i la sumsum corda, aquests.
    7
    112
    Respon
    Gatemprenyat 22/03/2021 4:17 pm
    El PP.
    Teresa 22/03/2021 4:11 pm
    El Palau de la Música vol diners i s'ha espanyolitzat. La direcció de Mariona Carulla impressiona (Ex: els 11 de Setembres programa flamenc). Tinc molts dubtes de la seva persona. Com és que essent la vicepresidenta de Millat no va ser inculpada de res, de re?. O era tonta i no controlava res o es va vendre(potser que passa la seva empresa a l'Aragó fos la paga?). Si la veiés el seu pare... Jo voldria que es repetís el judici sense el fiscal que va ser premiat amb un càrrec a Europa de poca feina i molts calers. El premi va ser haver aconseguit que Montull i Millet culpessin CDC a canvi de reduccions de pena de presó seus i de la filla. No n'hi ha un pam de net. Mal judici, calia inculpar CDC encara que sols estigués recolzat per la paraula de Millet i Montull, delinqüents confesos
    113
    66
    Respon
    O una cosa o l'altra, Hi ha una sentència recent. 22/03/2021 1:54 pm
    Poc abans de la campanya electoral un jutge va sentenciar que el PdCat era l'hereu de CDC. Això era sobretot per no donar drets econòmics ni espais electorals a Junts, cosa que el PdCat va aprofitar com sabem. Però va deixar clar que Junts era un partit nou i per tant es va haver de pagar la campanya i va tenir l'espai mediàtic que va tenir. Doncs si el PdeCat es va endur el ram de roses, també es va endur les espines. Voler ara que Junts pagui és una operació molt i molt bruta, amb una finalitat política, que no econòmica, molt evident.
    Dolors Martinez Cervellò . 22/03/2021 1:43 pm
    Com es note que volen elimina de l’esfera politica a JxC , pero u teniu molt dificil ,botiflers ,som mes que vosaltres els que defensem la honorabilitat , Honradesa ,noblesa ,humilitat,valentia i sobre tot VERITAT de totes les persones ,que avui conformem un grup disposat a lluita ,ells si ,no com altres”Per la llibertat de la nostra terra ! A pesar d’les ingerències de mitjans i periodistillos com el qui escriu ,amb aquet panflet ,o la vanguardia ,el periodico ,al Ara ,i TV3 ,es una vergonya Son uns veritables ....
    260
    85
    Respon
      Ramon 22/03/2021 1:59 pm
      Cert, com cert també era que en aquest context mediàtic era iun suïcidi intentar-ho.
    Ebrenc 22/03/2021 1:22 pm
    A retornar lo robat !
    23
    64
    Respon
      Guillem 22/03/2021 7:31 pm
      Això, això, a retornar el que ens han robat: a 16. 800 milions anuals, només els 20 anys d'aquest segle, són 332.000 milions que ens ha de retornar la sangonera !
        Ramon 22/03/2021 10:09 pm
        Que bo que deuria ser el post que recordava quines aliances electorals rebutja ERC i quines fa, perquè en lloc d'envoltar-lo de spam i omplir-lo de negatius, l'han eliminat directament.
        11
        58
        Respon
      Panxampla 22/03/2021 5:24 pm
      Xeic, no hi ha res de robat, ni ho veig, per enlloc, eren "donacions" com en el cas Bàrcenas. Aleshores qui son els "perjudicats", els voluntaris "donants" en el "finançament" del Palau de la Música Catalana o el partit fundat per 7 ex-ministres de Franco l'any 1976... els empresaris, que donaven diners en "excés" ? El Palau de la Música i el PP "funcionaven" malgrat tot. Una cosa és incomplir la llei o fer trampes o il·legalitats i una altra robar a algú.
        Ramon 22/03/2021 10:05 pm
        Ser hereu polític de Convergència és un gran honor. I ser objecte de persecució política espanyola per raó de ser patriota català, més encara. Recordeu-ho sempre: Espanya ens vol fer votar ERC.
        16
        41
        Respon
      Ramon 22/03/2021 1:24 pm
      És impossible que el tripartit pugui tornar mai el robat junts o per separat.
      24
      68
      Respon
        Nomar 22/03/2021 6:09 pm
        És clar, potser et refereixes als casos Filesa, Malesa, Time-Export o les vides dels innocents assassinats pels GAL, però, per separat, en son una part del tripartit que tu odies. Mestre, no és mai bo tenir tant d'odi.
          Ramon 22/03/2021 7:30 pm
          ERC ha tingut menys anys per robar, però, robar, han robat i roben tant o més que sociates i comunistes. En realitat, els tenen collats per això. Per l'amenaça d'obrir-los dossiers. Només que se'ls sortissin un pèl del guió ja començarien a treure'n escàndols. I tots ho sabem.
            Paranoica monotemàtica ramoniana 22/03/2021 8:01 pm
            Ehem ! 90 anys... Ramon, la pastilla anti ERC !
            12
            3
    el verdugo del Cid 22/03/2021 1:00 pm
    Difícilment podria imaginar una jugada més bruta i més rastrera dels nois d'ERC per embrutar Junts en plena negociació tramposa per formar govern. Només m'explico com els vota algú per aquell discurs trampós de "tranquil, les esquerres tan sols faran pagar més a aquells porcs que tenen 2 iots". I sí, els que es freguen les mans amb aquesta estultícia són els que tenen dos iots amarrats a la "playa de Madriz" (pagats amb els 16K milions que ens roben cada any) mentre veuen com ERC ven la nostra Pàtria per trenta monedes, en aquest cas, de plom.
    75
    114
    Respon
      Lladres que s'amaguen 22/03/2021 1:29 pm
      Sembla que diu que els que robaven eren els de CDC, que ara tenen el noms de JxCAT i de PDeCAT. No sé que hi té a veure ERC. Els que han robat durant dècades han de pagar.
      97
      73
      Respon
        Ramon 22/03/2021 3:01 pm
        Sembla ser que Espanya va boja perquè governi ERC.
        25
        129
        Respon
          Gavanenc 22/03/2021 6:17 pm
          Tu Ramon, ets un foll i un pervertit. Ja n'hi ha prou de collonades!
    11 de setembre de 20201 ??? 22/03/2021 12:45 pm
    Quico, quants cops se t'ha de dir que repassis el que escrius abans de publicar-ho?
    JordiP 22/03/2021 12:40 pm
    Van apanyats. Un tribunal va sentenciar que PDCat era el legìtim propietari de la marca, per "herència", i ara aquest altre vol empaitar JxCat. És clar, PDCat no té ni un duro ... i els advocats s'enfronten al risc de no cobrar.
      Que retornin el botí 22/03/2021 1:34 pm
      Puigdemont fa 37 anys que es va fer militant de CDC i va ocupar càrrecs importants. Ara no pot dir que ell no sabia res, mentre s'aprofitava de la situació. S'han d'exigir responsabilitats.
      147
      113
      Respon
        Retorn 22/03/2021 6:21 pm
        A quí han de retornar el botí ? Als il·lustres empresaris que en varen fer les" donacions" ? Una cosa és que les irregularitats, trampes, il·legalitats etc es paguin, una altra, mala bava, malvolença i voler fer mal eternament a qui no pensa com tu. Borinot.
        30
        37
        Respon
    Doctor Strangelove 22/03/2021 12:27 pm
    Que paguin, collons que paguin! Colla de vividors sense ofici ni benefici! Doc.
    8
    112
    Respon
    Al pozo. 22/03/2021 12:15 pm
    A ver si con un poco de suerte desaparece esta partido corrupto y todos los que mandan, una mentira tras otra y el lider de vacaciones pagadas, indepes sois unos lumbreras.
    7
    130
    Respon
      D'Espanya no en raja res 22/03/2021 7:01 pm
      Quina collonada de comentari, seria com voler i escriure que despareixi Espanya perquè existeix el el PP i M. Rajoy dels sobres. Espanyolistes i annexionistes: "sois unos lumbreros o dónde las regalan las entoman". Ha, ha, ha.
      30
      22
      Respon
      Selvatà. 22/03/2021 1:33 pm
      No saps el que dius.
        Pou 22/03/2021 6:15 pm
        El comentarista monolíngüe, vol dir el PP aquel partit espanyol fundat l'any 1976 per 7 ex-ministres de Franco, al qual els espanyols en tenen molt d'apreci, de fet, en son una part del sistema bipartidista espanyol.
          Anònim 22/03/2021 11:12 pm
          Pou, anteriormente te he comentado al mismo comentario que has puesto con otro nombre,infórmate un poco y verás que lo que has puesto es falso,en el 76 sería AP la que se fundó y posteriormente paso a ser PP, exactamente igual que CIU,que posteriormente paso a ser JxCat.
    Ramon 22/03/2021 12:14 pm
    Ernest Maragall (ERC) troba que les denúncies contra Ada Colau de dies enrere són "una persecució política".
    91
    96
    Respon
    2021 22/03/2021 11:46 am
    Quin tuf a socarrim.... Caldria investigar qui mou els fils del Consorci. I altrament, per què aquest Consorci mai ha mostrat interès pels altres partits polítics catalans que també van sucar del Palau?
      Anònim 22/03/2021 3:28 pm
      Cuáles?
        gatemprenyat 22/03/2021 10:57 pm
        El PP català.
          Ramon 23/03/2021 2:12 am
          Ernest Maragall (ERC) troba que Ada Colau és objecte de "persecució política". Sabeu en quantes ocasions ha detectat "persecució política" contra Convergència, el PdCat o Junts per Catalunya? Doncs cap ni una. Al contrari. Sempre s'ha posat del costat de la guerra bruta.