Ayuso promet executar “la baixada d’impostos més gran de la història de Madrid”

La presidenta en funcions i candidata del PP diu que l'esquerra "amenaça" de convertir la capital en un "infern fiscal"

La presidenta en funcions de la Comunitat de Madrid i candidata del PP als comicis autonòmics del 4 de maig, Isabel Díaz Ayuso, ha promès executar “la baixada d’impostos més gran de la història de la Comunitat de Madrid“. Segons Ayuso, la seva proposta contrasta amb “l’amenaça” de l’esquerra de convertir la capital de l’Estat espanyol en un “infern fiscal”. En un esmorzar informatiu aquest dimarts, Ayuso ha assegurat que més enllà de la baixada d’impostos també “alleugerirà l’administració i acabarà amb tots els tràmits que depenguin” de l’executiu madrileny i estiguin “obsolets” per permetre “emprendre i viure en llibertat”.

Comentaris

    Català 20/04/2021 7:39 pm
    Ho poden fer. Els catalans
    ferreret 20/04/2021 7:04 pm
    Naturalment els hi haurem de pagar nosaltres, perquè ells vagin rient per la vida . . . .
    Ricard 20/04/2021 5:55 pm
    Ja es veu que no hi ha res com "ser contribuent net a les arques públiques estatals" a la manera de "Madrid". Té un "desequilibri fiscal en contra tan gran" que es pot permetre el luxe d'abaixar impostos a tort i a dret, fent dumpling fiscal i a sobre fer-se les víctimes. Deu ser un dels inconvenients de ser “Madrid es de todos-Madrid es España dentro de España- ¿Qué es Madrid si no es España?-No es de nadie porqué es de todos”. Si tenen bosses d'aquestes dels avions a mà poden vomitar.
    RAMON A 20/04/2021 5:12 pm
    Per eliminar gastos es te de suprimir aixo que en diuen comunitat de Madrid que a mes a mes que sona a conya es un niu de parasits fachas
    uno que vive en Tabarnia 20/04/2021 3:53 pm
    aviat els madrilenys de clase mitja o baixa podran cumplir de totes totes, de Madriz al cielo, si no es poden pagar la salitat privada, be ells ho han volgut
    Ona 20/04/2021 3:21 pm
    És la meva heroïna. Amb aquesta Catalunya serem independents. I aviat.
    GAVANENC 20/04/2021 2:25 pm
    A qui baixará els impostos...? I qui els tocará pagar el que no es recaudi..?
      inocent 20/04/2021 5:44 pm
      Baixara als que cobran mes de 60.000.-euros
    Un de pas 20/04/2021 1:56 pm
    I qui pagarà el zendal i la pandèmia?(no cal que em contesti ningú...) Aquesta si que es independentista...( Perque no podem fer el mateix aquí?) Un jutge hauria d'acceptar "que nosotros como Madrid..." Salut i dues repúbliques, aquí i a ca l'ayuso... Com a mínim!!!
    odisea 20/04/2021 1:53 pm
    A costa de los catalanes,que son los paganini.