Albiach insisteix en el tripartit: “Demà trucaré a Illa i Aragonès”

La candidata d’En Comú Podem, Jéssica Albiach, ha insistit en demanar un tripartit entre PSC, ERC i els comuns que garanteixi un govern d’esquerres “imparable”. Albiach, ha anunciat que demà trucarà Illa i Aragonès per sondejar un possible pacte i ha afirmat que els resultats mostren que hi ha “una majoria d’esquerres que no suporta el desgavell d’Esquerra i Junts”. La candidata dels comuns ha celebrat uns resultats que permeten el Parlament “més d’esquerres de la història” i ha demanat que ningú es presenti a la investidura sense tenir els suports necessaris.

“Això ha sigut un David contra Goliat”, ha lamentat la candidata dels comuns, que s’ha congratulat per “haver resistit”. Tot i que els comuns han obtingut els mateixos resultats que en els darrers comicis, Albiach ho considera “un primer pas” i assegura quu ara han d’eixamplar-se i avançar.

Comentaris

    Bot Febrer 14, 2021 | 23:22
    Renegada.
    34
    13
    Respon
    Vendetta Febrer 14, 2021 | 23:24
    Truca al valls jaja colons ridiculs
    46
    14
    Respon
    fat boy Febrer 14, 2021 | 23:31
    Ha, ha. Que hay de lo mio?.
    35
    13
    Respon
    Llobregat Febrer 14, 2021 | 23:33
    I de paso no oblidis a trucar a Valls/Vox, los tuyos compañeros de viaje.
    42
    13
    Respon
    Fastic que feu. Febrer 14, 2021 | 23:50
    El nivell d'ignorancia i embrutiment d'aquesta gent es terrible. Els "colegitas" espanyols els fant servir pq no engreixin els partidaris de la independencia i alhora pq col·laborin en destruir Catalunya, economicament, culturalment... alimentant una spanya decrepita, decadent i feixista la miris per on la miris. Quant a pujat la llum i el gas aquest mes "guapetona"???
    39
    13
    Respon
    Demà m'afaitaràs! Febrer 14, 2021 | 23:50
    Ser sociata és molt trist, però això vostre és de miserables: triar el 155 i pretendre anar de guais!, colla de llepons illetrats, Colaus i Coscubielas. El Hassel us va ben retratar...
    50
    13
    Respon
    Presoner núm. 56018856 Febrer 15, 2021 | 00:00
    Quanta misèria anticatalana tapa la bandereta roja...
    24
    13
    Respon
    Espectador Febrer 15, 2021 | 01:23
    No miren la realitat, el que els hi molesta ho eliminen com si no existís. Ho redueixen tot a dreta i esquerra, i encara amb les seves valoracions, i ja està. Sembla mentida que el madrileny Iglesias sigui molt més obert que la Jessica i cia. Mentre rapegen, que enrotllats, dema -perque ahir i avui no interessava- el Hassel entrarà a la preso
    fat boy Febrer 15, 2021 | 02:34
    La Jessica borbonica demana arnica, l'han donat en tot el forat, vol ser consellera del Pere de la cullera, pero a aquest no li fa cas, no vol res amb un fracas, el no del Parlament li ha trencat les dents. no va calcular que la podria cagar, la xica es molt ruca pero es creu que es molt cuca, aviat la faran caure i fara companyia al Saura.
    15
    13
    Respon
      Si noi, Febrer 15, 2021 | 10:54
      Dins del independentisme encara hi ha molts que anteposan dreta/esquerra a la independència i son les dretes. Quant més siguem els que volguem un referèndum acordat i vinculant, abans l'aconseguirem. L'alternativa es seguir processant cap enlloc.
    jordi frean Febrer 15, 2021 | 03:08
    D'esquerras diu,ella que es nazi del opus i el PSC que es extrema dreta,quina escoria.
    10
    13
    Respon
    Més del 50% Febrer 15, 2021 | 07:06
    Filla meva, on vas a trucar amb 8 diputats?
      Si noi, Febrer 15, 2021 | 11:04
      jo prefereixo 59% que 50.001%. Quans més siguem, millor s'ens veu des de fora per legitimar un referèndum acordat i vinculant per deixar de processar cap enlloc.
    ALBIACH, com el pp, resultats de wc Febrer 15, 2021 | 08:08
    Si vols pujar, passat a VOX, el partit ee Valls i la colau. Quina vergonya de resultats wmb el NODO ERComuns de TV3.CAT.RADIO, puraronya d'esquerres espanyolistes
    23
    13
    Respon
    Pepe Febrer 15, 2021 | 08:13
    Albiach demana un tripartit a la desesperada per evitar ser irrellevant al Parlament. Els comuns volen repetir el fals progressisme del "Gobierno" de Sánchez.
    11
    13
    Respon
    ERComunismo español Febrer 15, 2021 | 08:36
    Aragones y Albiach parejita feliz. ERComuns, españa, españa, españa COMUnista
    36
    70
    Respon
      Ai que'm pixo... Febrer 15, 2021 | 08:46
      Els trolls unionistes desesperats, segueixen buscant l'enfrontament entre indepes... HEU PERDUT, l'independentisme ha guanyat en vots i escons, Democràticament sou tan inútils com un zero a l'esquerra pels propers 4 anys a Catalunya!
    L'OBSERVADOR ASTORAT Febrer 15, 2021 | 08:37
    Comuns-Podem (sucursal "Colonial" de Podemos), és una versió "lerrouxista" i "suposadament" d'esquerres del règim del 78. C'est pas vrai, madame Albiach -Colau ?
    18
    11
    Respon
      No del tot.. Febrer 15, 2021 | 08:57
      Per què no publiqueu la meva resposta a aquest comentari?
      Os presento al nostrat sonat Febrer 15, 2021 | 10:47
      Es un pobre troll de'n Tàcito que només busca dividir als independentistes que hem guanyat amb vots i escons. Aviat tornareu a la caserna i a la caverna...
    Si si, que truqui! Febrer 15, 2021 | 08:41
    Però recordi que té 8 escons i no son necessaris per fer política independentista. Si vol ajudar amb els presos polítics i exiliats, benvinguda!
    rd Febrer 15, 2021 | 08:43
    botiflers merdosos, aneu a cagar a la via
    gavanenc Febrer 15, 2021 | 09:23
    Pobreta, no te res a fer, encara no sap que cap partit indepe fará gobern amb els sociates del 155....
      Os presento al nostrat sonat Febrer 15, 2021 | 11:07
      Es impossible que aquest comentari surti d'algu de JxC, diuen que els no indepes ja han marchat amb el PDcat, els que quedan deuen prioritzar la independència a l'eix dreta/esquerra, no? Es un pobre troll de'n Tàcito que només busca dividir als independentistes que hem guanyat amb vots i escons. Aviat tornareu a la caserna i a la caverna...
    Incompatibilitats Febrer 15, 2021 | 09:31
    El PSC és un partit caducat, que impedeix qualsevol iniciativa a favor de Catalunya. Els seus components actuen com funcionaris mediocres a les ordres del PSOE. És impossible una entesa de govern, i com a màxim es poden aconseguir acords puntuals.
    Ton Febrer 15, 2021 | 09:36
    Au va nena a València manca gent.
    Sebas Febrer 15, 2021 | 10:14
    La senyora Albiach va ser junt a Coscubiela i companyia, la que va mostrar la papereta del NO al Parlament. Aquests comunistes son els que van agafar els vot de messieur Valls perquè Maragall no fos alcalde de Barna. Aquests domesticats per la casta son un partit amb tendència a desapareixer. Ara surt aquesta senyora fent votar la pilota poc desprès de dir en campanya barbaritats contra els sobiranistes. Idiotes no, senyora.
    GILA Febrer 15, 2021 | 11:08
    Hola, es el enemigo?, pues nada, que si nos podriais dejar unos votos, que vamos un poco mal.