Missing 'path' query parameter

Et poden agradar molt o gens, però si parlem seriosament, ara ja tothom és conscient que els polítics del procés no tenen a l’agenda fer la independència. Fa tres anys que molts -però massa pocs- intentem fer veure als nostres compatriotes que no estarà mai a la seva agenda i que no ho ha estat mai, tampoc abans del referèndum ni just després. Bé, als qui donem la matraca amb això, som anomenats “els hiperventilats”. M’agrada la part de la paraula que expressa exaltació però no m’agrada la part que expressa exageració. El que estan fent no té nom!

Ara que Jordi Sánchez ha reconegut que l’1-O no va ser concebut per fer la independència sinó per “obrir una via de diàleg” i veure si Espanya ens la regalava, molts puigdemontistes han començat a respirar fort com nosaltres. Fins i tot el Cotarelo ha caigut del burro! De fet, tenint en compte el punt fins al qual ha arribat a heroïficar Puigdemont, pensava que intentaria excusar-lo pintant Sánchez com un traïdor, com ha fet sempre amb Esquerra i el PDeCAT. Però no ho ha fet. En un article publicat en aquest diari, per fi reconeix Puigdemont com un trapezista més del circ.

Els titellaires de Convergència ens volen fer creure que Sánchez i Puigdemont són dues ànimes del partit. Necessiten algú a qui poder atribuir-li les renúncies del partit per desresponsabilitzar-ne Puigdemont, que és qui dóna vots. Volen que la gent pensi que ell segueix atrapat i que no hi pot fer res.

Les jugades mestres cada cop colen menys. Puigdemont va muntar un partit nou per, en teoria, poder aplegar els unilateralistes i desfer-se dels altres. Sánchez es va presentar a unes “primàries” per ser el secretari general d’aquest partit i no va tenir cap contrincant. Si Puigdemont hagués pensat que se li estava colant un pirata, no hauria donat suport a una candidatura alternativa? Si Puigdemont hagués volgut muntar un partit unilateralista, no hauria desfet immediatament el pacte amb el 155 a la DIBA? No hauria intentat pactar amb Esquerra un compromís per aplicar el mandat de l’1-O en ics temps? No hauria rebutjat formar part d’un govern que acata la repressió? No hauria exigit a canvi, com a mínim, que el Govern català deixés d’intentar empresonar manifestants independentistes?

Sánchez és el secretari general del partit i Puigdemont n’és el president perquè tots dos estan pujats al mateix carro des del principi del procés. També comparteixen rang moral. No són líders, ni self-made men, ni tan sols supervivents. Són uns manats. Ells tiren el carro per allà on diuen uns altres. Qui? Els convergents d’abans, alhora manats per La Caixa i companyia, alhora manats per Espanya. Només cal veure com la Laura Borràs, que havia de ser l’amazona de l’independentisme català, ha acceptat la mar de contenta ser apartada del poder. Ara com a màxim pot renyar el Carrizosa. I guanya la banca! Després encara et tracten de boja quan dius que Convergència i Unió encara existeix!

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Gavà a juny 16, 2021 | 21:30
    Gavà juny 16, 2021 | 21:30
    Tinc clar que no tornaré a votar JUNTS, a menys que hi hagi una purga de proporcions gegantines que no crec que sigui possible. Tant m'és si posen Puigdemont primer de la llista com si hi posen Zeus. Potser em tornaran a enganyar però hauran de ser uns altres. No cal dir que ERC i la CUP encara menys, de manera que si no apareix un partit nou que em mereixi confiança, no aniré a votar.
    68
    Icona de dislike al comentari de: Gavà a juny 16, 2021 | 21:30 54
    Respon
    • Icona del comentari de: Ona a juny 17, 2021 | 00:29
      Ona juny 17, 2021 | 00:29
      Mariconejos per un tubo, això és el que provoca una setciències qualsevol amb una ploma als dits. Cal ser gitllipotlles per dir que no aniràs a votar.
      28
      Icona de dislike al comentari de: Ona a juny 17, 2021 | 00:29 43
      Respon
    • Icona del comentari de: Cecília a juny 17, 2021 | 07:15
      Cecília juny 17, 2021 | 07:15
      Hi ha partits nous. Ja hi érem .els catalans som una colla de manipulats!!!!
      10
      Icona de dislike al comentari de: Cecília a juny 17, 2021 | 07:15 12
      Respon
    • Icona del comentari de: Pere. a juny 17, 2021 | 10:35
      Pere. juny 17, 2021 | 10:35
      Amb tot el respecte, penso que no interessa el que votis o no votis, el problema és un altre, els partits independentistes van a la deriva, els seus objectius, pel que es veu, són ÚNICAMENT consolidar-se a la poltrona i tots nosaltres els fem la "rosca" parlant d'ells. Per aquest diari circula un pedant (Doctor Strangelove) que es llepa el "morros" i es distreu llegint-nos i criticant-nos pels nostres comentaris. No convé donar pistes i ser més rigorosos a l'hora de judicar els nostres polítics.
  2. Icona del comentari de: Ramon a juny 16, 2021 | 21:43
    Ramon juny 16, 2021 | 21:43
    Junts per Catalunya, a diferència d'ERC, mereix com a mínim el benefici del dubte. Per manta raons que fa mandra i tot d'haver-les d'enumerar.
    70
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 16, 2021 | 21:43 82
    Respon
  3. Icona del comentari de: Ramon a juny 16, 2021 | 21:48
    Ramon juny 16, 2021 | 21:48
    Ficar Junts per Catalunya dins un mateix sac que ERC em sembla quasi tan injust i fins i tot indecent com quan ERC per justificar el tripartit ficava també dins un mateix sac Convergència i el PSC.
    107
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 16, 2021 | 21:48 117
    Respon
  4. Icona del comentari de: Senyora, afini el tir a juny 16, 2021 | 23:14
    Senyora, afini el tir juny 16, 2021 | 23:14
    És clar que encara existeix Convergència i Unió, però ara es fa dir ERC.
    103
    Icona de dislike al comentari de: Senyora, afini el tir a juny 16, 2021 | 23:14 37
    Respon
  5. Icona del comentari de: Ramon a juny 16, 2021 | 23:19
    Ramon juny 16, 2021 | 23:19
    A mi això que tots són traïdors em sembla tan improbable com la típica gansada de qui troba "de dretes" tothom menys ell. I el pitjor de l'assumpte és que aquell relat em recorda perillosament a la clàssica deriva radical atomitzada en mil grupuscles desconnectada del món real tipus el manicomi antifranquista progre (pels que l'enemic era el PSUC "revisionista") o els sonats de cada Onze de Setembre al Fossar (pels que l'enemic era el Jordi Pujol "encaixista"). No, no es pot posar Junts per Catalunya dins el mateix sac que ERC. Ni tampoc és irrecuperable l'electorat d'ERC, altrament estaríem del tot perduts. Una altra cosa és la cúpula. Una puta cúpula de merda al servei de l'enemic des de fa mooooolt de temps.
    51
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 16, 2021 | 23:19 91
    Respon
  6. Icona del comentari de: Ermessenda de Carcassona a juny 16, 2021 | 23:23
    Ermessenda de Carcassona juny 16, 2021 | 23:23
    Jo encara veig diferència entre Jordi Sànchez i el MHP Puigdemont.
    79
    Icona de dislike al comentari de: Ermessenda de Carcassona a juny 16, 2021 | 23:23 23
    Respon
  7. Icona del comentari de: Lolailo a juny 16, 2021 | 23:33
    Lolailo juny 16, 2021 | 23:33
    El "Gavà"és un puto trol espanyolista.
  8. Icona del comentari de: Luisnomeacuerdo a juny 17, 2021 | 00:01
    Luisnomeacuerdo juny 17, 2021 | 00:01
    Venga chati no tomes más red Bull en ayunas que te descompone la neurona lazinazi que te queda.
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 00:45
      Ramon juny 17, 2021 | 00:45
      Coses com les que defeca aquesta escòria espanyola valgui la redundància posen llum en l'aberració que entre catalans ens divideixi la puta mandanga de dretes o esquerres quan aquí hi ha una nació per alliberar.
      51
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 00:45 23
      Respon
  9. Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 00:57
    Ramon juny 17, 2021 | 00:57
    Ficar tothom dins un mateix sac és Síndrome Jueus de Vida de Brian. Com va a ser el mateix Puigdemont que els llepaculs del Grup Godó?
    66
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 00:57 70
    Respon
    • Icona del comentari de: Guillem_ a juny 17, 2021 | 08:20
      Guillem_ juny 17, 2021 | 08:20
      Llavors els qui colem la independencia sui ens queda per votar? Democrates?
      • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 12:14
        Ramon juny 17, 2021 | 12:14
        Tu d'entrada Guillem en cas de dubte guia't sempre per allò que més tem i combat Espanya. Que ara com ara no hi ha cap dubte que és Junts per Catalunya. Malgrat tot.
        22
        Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 12:14 15
        Respon
  10. Icona del comentari de: Pol a juny 17, 2021 | 03:32
    Pol juny 17, 2021 | 03:32
    En Partal i en Julià de Jòdar a Vilaweb destrossen els Botiflers d'ERC i JXCAT amb la visita del Borbó i avisen que tots els Patriotes seran perseguits per aquesta gent. I en Partal parla clarament d'un nou moviment polític.
    69
    Icona de dislike al comentari de: Pol a juny 17, 2021 | 03:32 13
    Respon
  11. Icona del comentari de: Cavaller pallares a juny 17, 2021 | 06:28
    Cavaller pallares juny 17, 2021 | 06:28
    Astrid, ho hauràs d'argumentar una mica millor tot això que afirmes.
    54
    Icona de dislike al comentari de: Cavaller pallares a juny 17, 2021 | 06:28 39
    Respon
  12. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a juny 17, 2021 | 06:59
    Doctor Strangelove juny 17, 2021 | 06:59
    Mira maca, l,article d,avui està bé tot i què hauries d,haver entrat més a fons en el personatge del batxiller mentider. Dit això, t,equivoques amb el Xitxarel.lo, ell no ha baixat del burro, simplement Junts X Cash, ja no necessita un sicari com ell i ja no li paga. Finalment, segur que tots aquests vells del Tea Party t,insultaran, però és així! Cat s,ha convertit en una secta-ramat, i les veus crítiques són menystingudes i insultades! Doc.
    91
    Icona de dislike al comentari de: Doctor Strangelove a juny 17, 2021 | 06:59 62
    Respon
    • Icona del comentari de: Doctor Strangelove, el bo a juny 17, 2021 | 10:46
      Doctor Strangelove, el bo juny 17, 2021 | 10:46
      Mireu, quan aquest "tontet" diu que l'article està bé, com diuen els castellans: "daros por jodidos" Aquest que es diu doctor i que ens obsequia cada dia amb frases grandiloqüents, però buides de contingut, és un infiltrat a saber de quin pagador, fixeu-vos, escriu (escriure ho dic per quedar bé) a qualsevol hora... feu-vos la composició.
  13. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a juny 17, 2021 | 07:11
    Doctor Strangelove juny 17, 2021 | 07:11
    Parlem de coses serioses. Oh capità, gran capità tu ets el far que has iluminat aquest meravellós club. Tu vas volar en aquell minut 93 per convertir-te en el més gran de tots els temps, sobrepasant als mítics Santos Ovejero, Panadero Díaz, Goyo Benito, Pedro de Felipe.... Sempre et tindrem al nostre cor "Cacique de l'àrea" . Gràcies Camas per donar-nos genis com en Curro o tu! Doc.
    41
    Icona de dislike al comentari de: Doctor Strangelove a juny 17, 2021 | 07:11 35
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 12:08
      Ramon juny 17, 2021 | 12:08
      Llurs amics van preferir practicar uns altres esports ("Unos el baloncesto y otros el bàsquet"). La selecció lituana era temible perquè "tiene muchos internacionales". I en una altra FASE PRÈVIA la raó per respectar la selecció rival era que "cuando han llegado hasta aquí es por algo". Després d'un empat a camp contrari en Champions va donar el resultat per bo tot i que "queríamos los tres puntos". Nosaltres tampoc no l'oblidarem, doctor. Quedarà en el record com epítom de ruc integral. Ja ho veuràs, com acabarà que se li atribuiran rucades en fals. Se'n barrejaran verídiques i apòcrifes. Pròpies i d'altri. Tipus com En Joan Pich i Pon.
      • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 12:10
        Ramon juny 17, 2021 | 12:10
        L'empat a camp contrari en Champions, òbviament, era en eliminatòria directa.
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 12:38
      Ramon juny 17, 2021 | 12:38
      Per cert, te n'adones, doctor, que ens hem intercanviat els rols. Ara els petits, els perdedors, els acomplexats i els victimistes sou vosaltres. Si la final de Lisboa l'hagués guanyat el Barça tindríeu memoritzat i ens repetiríeu a cada moment el nom d'aquell àrbitre que va allargar injustificadament el partit. Nosaltres hi ho sabem. Potser el Poquí, que deuria caure de petit en l'olla nuñista i ni Cruyff, ni Laporta, ni Guardiola l'han guarit.
      • Icona del comentari de: Doctor Strangelove a juny 17, 2021 | 12:55
        Doctor Strangelove juny 17, 2021 | 12:55
        Però Ramon, si no puc comptar les Champions que tenim amb el dits de les mans! Dit això, jo sí que me'n recordo de l'ínclit Ovrebo, sí aquell seguidor del Varsa que feia de referee! Ay la memòria i sobretot Stanford Bridge, això us marcarà per sempre arreu del món mundial. Doc.
        • Icona del comentari de: Doctor StrangeGilipolles a juny 17, 2021 | 13:39
          Doctor StrangeGilipolles juny 17, 2021 | 13:39
          S’ha de ser molt GILIPOLLES per dir que tens “champions”, ni que sigui una. Pobre infeliç adoctrinat. I a sobre la meitat d’aquestes copes son comprades o regalades... que ruc ets!
        • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 19:20
          Ramon juny 17, 2021 | 19:20
          Et dic el mateix que el coronel Landa a Aldo el Apatxe: crec que em mereixo més respecte. A mo no em vinguis amb aquest relat perquè no rebat cap posició meua. Això si de cas a qui parla de "orejudas", "nadapletes" i que les heu robades totes.. I am (not) a simple man and I (don't) play a simple tune.
    • Icona del comentari de: Otra vez tirando de Wikipedia... a juny 17, 2021 | 13:36
      Otra vez tirando de Wikipedia... juny 17, 2021 | 13:36
      ¡Que burro eres! Y cuando no sabes que copiar, te dedicas a pedir que te hagan sexo oral... ¡Eres muy tonto!
      14
      Icona de dislike al comentari de: Otra vez tirando de Wikipedia... a juny 17, 2021 | 13:36 12
      Respon
      • Icona del comentari de: Doctor Strangelove a juny 17, 2021 | 14:28
        Doctor Strangelove juny 17, 2021 | 14:28
        Doncs encara s,ha de ser més tonto per llegir i contestar un tonto. En fi, visca la lògica.... Doc.
        • Icona del comentari de: I visca la imperfecció! a juny 17, 2021 | 15:08
          I visca la imperfecció! juny 17, 2021 | 15:08
          Ja t’ho deia la mare, oi fillet?
        • Icona del comentari de: Doctor Strangelove, el bo. a juny 17, 2021 | 18:22
          Doctor Strangelove, el bo. juny 17, 2021 | 18:22
          Et contesto jo, macaco, no ets més "burro" perquè no vas a repàs. Ets un especialista en no res, tot i que penses ser el rei del mambo. Ets una mitja merda, algú t'ho ha dit. San Boi t'espera, espavilat!!
  14. Icona del comentari de: Anònim a juny 17, 2021 | 09:31
    Anònim juny 17, 2021 | 09:31
    I qui no recorda aquell infame bestia negre del Ridao i cia i els seus "indepes express"?? Tota la politica es una FARSAAAAAAAA, mira aqui com al cervell mort del Biden li canten el que a de dir, es grotest... i aqui els del GAL volien posar al Maragall també amb alzehimer de presi de la botigeta per distreure al personal i mentres ells anar fent el que volen... rense.com
    20
    Icona de dislike al comentari de: Anònim a juny 17, 2021 | 09:31 10
    Respon
  15. Icona del comentari de: Poca finura, senyora a juny 17, 2021 | 10:00
    Poca finura, senyora juny 17, 2021 | 10:00
    Hi ha base per a la decepció amb Puigdemont i JxCat, però d'aquí a equipara-los amb ERC, caldria analitzar molt més a fons. De moment JxCat, malgrat la frase de l'estult Sànchez, no ha dit ni repetit fins a la sacietat les receptes que ERC ve dient des de 2017: que hem de ser més (espanyols), que ens hem de deixar de la nació i la llengua catalana per tal d'atraure més gent (espanyola), que l'important és ser una república d'esquerres, que la independència pot esperar 20 anys, que la via bona és un referèndum pactat amb els del 155... D'altra banda Puigdemont està en una posició molt complicada, amb sectors poc proclius a seguir-lo dins del mateix partit. Ja ha trencat amb el PDeCat, però no pot trencar amb tothom si pretén tenir alguna força dins de Catalunya. Això l'obliga a fer equilibris difícils i no sempre exemplars. És el que la cronista anomena trapezista de circ. I quin polític no ha de fer equilibris, senyora? Sànchez va ser un error monumental, tant a l'ANC com a JxCat. Puigdemont l'haurà de corregir, però no pot fer-ho ara de cop i a l'inici d'una legislatura sense esmicolar encara més el partit deixant el seu electorat abandonat a mans d'ERC. És això el que voldria la senyora Bierge?
    103
    Icona de dislike al comentari de: Poca finura, senyora a juny 17, 2021 | 10:00 86
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 11:54
      Ramon juny 17, 2021 | 11:54
      No ho crec, que l'Àstrid tingui la perversa intenció de deixar o moure l'electorat de Junts per Catalunya tot o en mans d'ERC. Però és el que podria passar si tant es torpedina Junts per Catalunya des d'un extrem claudicant i des de l'altre extrem legitimista mentre que naturalment Espanya continua amb llur guerra bruta com sempre unidireccional. Tot plegat obeeix a una raó: LA CONJUNTURA ENS ÉS BONÍSSIMA. Espanya-ERC sap molt bé que de la taula només en podrà sortir per Catalunya una merda enganxada en un pal. Però, és clar, perquè el fiasco cantat de la taula els trinxi cal que hi hagi una força catalana que ho capitalitzi políticament de retruc. Per això aquest plus, aquesta urgència, aquesta desesperada i combinada operació per acabar amb l'únic que treu el son a Espanya-ERC.
      31
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 11:54 52
      Respon
      • Icona del comentari de: Ramon a juny 18, 2021 | 01:01
        Ramon juny 18, 2021 | 01:01
        Ei, sicaris d'Espanya-ERC, que aquí hi manquen els negatius!
  16. Icona del comentari de: GROC a juny 17, 2021 | 10:31
    GROC juny 17, 2021 | 10:31
    Tots els llumaneres , quan els i tocan a Puigdemont , la gran defensa es atacar a ERC No os agrada lo que diu Âstrid Bierge , normal sou uns incondicionals de ;Cotarelo , la Rahola i del inclit Ramon client diari d'el Mon
    165
    Icona de dislike al comentari de: GROC a juny 17, 2021 | 10:31 121
    Respon
  17. Icona del comentari de: Taffimay a juny 17, 2021 | 11:09
    Taffimay juny 17, 2021 | 11:09
    Excel·lent! Ja era hora que poses blanc sobre negre el que sabem molts ja abans del desgraciat i esplendorós al mateix temps, 1 d'Octubre. Mai els convergents ni els post convergents ens portaran la independència . És estrany com ning´abans ho havia dit tan clar. Gràcies
    60
    Icona de dislike al comentari de: Taffimay a juny 17, 2021 | 11:09 76
    Respon
    • Icona del comentari de: Maria a juny 17, 2021 | 13:30
      Maria juny 17, 2021 | 13:30
      S'ha de dir tot clar ni els post convergents ni esquerra republicana........ tots són igual..... ni esquerra ni dreta.......
      • Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 15:00
        Ramon juny 17, 2021 | 15:00
        No, no tots són iguals. Espanya i l'empresariat botifler no els veuen tots iguals. I jo tampoc. Ara bé, que Espanya i l'empresariat botifler deuen tenir-hi talps dins Junts per Catalunya i que en aquests moments els tenen activadíssims per liquidar qualsevol resistència, això pinta que sí. Necessiten imperiosament que quan ens venguin com una gran conquest la merda enganxada en un pal que en sortirà de la taula no hi pugui haver ningú que lideri i encapçali el rebuig a l'estafa.
        73
        Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 15:00 80
        Respon
  18. Icona del comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 11:44
    Ramon juny 17, 2021 | 11:44
    A sota un ruc republicà ens fa un 3 en 1 de relliscades. Primera, identifica Junts per Catalunya amb Convergència, o postconvergents, ja coneixem la carraca. Doncs bé, d'acord amb aquesta carraca l'espai convergent representa més catalans que ERC. L'espai convergent, d'acord amb la xerrameca d'aquests rucs, va augmentar clarament llur avantatge del 2017 sobre ERC. Perquè suposo que el PdCat també deu pertànyer a eix espai, no, ruc? Segona, el ruc republicà és tan ruc que no se n'ha assabentat encara que aquella altra carraca d'atribuir la no proclamació de la independència al fet que el president no havia set mai d'ERC ara ja l'han de canviar. Aquella carraca ara ja no els serveix, aquella carraca ara els deixa en evidència perquè ara hi ha de president l'heroi del 155. i tercera, el ruc republicà identifica escriure amb posar "blanc sobre negre". Això si de cas a la pissarra de l'escola, sabatot!!!
    77
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 17, 2021 | 11:44 84
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 18, 2021 | 00:59
      Ramon juny 18, 2021 | 00:59
      Al·leluia, ja hi ha els negatius dels sicaris d'Espanya-ERC! Han trigat molt. Ja patia. M'havia arribat a pensar que potser el post no era prou bo. Falsa alarma. Un cop rellegit, l'única pega que li veig és que m'he oblidat d'escriure "(valgui la redundància)" després de "ruc republicà".
      10
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 18, 2021 | 00:59 15
      Respon
  19. Icona del comentari de: Si. Molt encertada la Marta. a juny 17, 2021 | 15:05
    Si. Molt encertada la Marta. juny 17, 2021 | 15:05
    "La bona educació dels Jordis, i la dels partits polítics independentistes, és una manifestació d’impotència. Significa la negociació de la seva manera de ser i estar amb un enemic que dicta les normes sobre com ser i estar a Catalunya. Ser el més virtuós en un sistema on la virtut es basa en la capacitat d’obediència et converteix en el súbdit més exemplar." Marta Roqueta dixit. ElTemps
  20. Icona del comentari de: Marcel a juny 17, 2021 | 15:14
    Marcel juny 17, 2021 | 15:14
    Doncs així només ens queda el Front Nacional de Catalunya.
  21. Icona del comentari de: federalista a juny 17, 2021 | 16:54
    federalista juny 17, 2021 | 16:54
    jajaja un paio diu que ja nomes queda el front nazional, jajaja i el espot tambe home juntes els dos i primaries i treus mig esco, jajaja aixo si de hiperpatriotes hiperventilats que valen cadascu per cent unionistes jajaj ni aixi guanyeu els hiperventilats pallassos tarats. ah m'oblidaba i un tarat que es fa dir pol de secretari general del minipartidet de hiperventilats, com president el suis, i com vicepresident el vendetta, i ja tenim el circ muntat.
  22. Icona del comentari de: Doctor Strangelove, el bo. a juny 17, 2021 | 18:24
    Doctor Strangelove, el bo. juny 17, 2021 | 18:24
    Et contesto jo, macaco, no ets més "burro" perquè no vas a repàs. Ets un especialista en no res, tot i que penses ser el rei del mambo. Ets una mitja merda, algú t'ho ha dit. San Boi t'espera, espavilat!!
  23. Icona del comentari de: Jordi (Català i Suís) a juny 17, 2021 | 22:07
    Jordi (Català i Suís) juny 17, 2021 | 22:07
    A França durant els anys d'Ocupació Alemanya els Francesos que ajudaren als Ocupants se'ls va dir "collabos" i el conjunt "La Collaboration". La realitat fou molt pitjor perquè hi hagué quasi dos milions de delacions de veïns sovint falses per apropiar-se de cases, pisos i béns. Com els Francesos eren els més antisemites d'Europa no els costà gens ni mica. Però el pitjor fou l'Estat Francès (Vichy) que actuà proactivament per capturar tots els Jueus inclosa la mainada i enviar-le a l'escorxador. En Chirac ho va reconèixer públicament l'any 1995 i provocà la ràbia de la purriassa del FN i d'en Le Pen. La Collaboration pitjor és la de les autoritats del país. I a CAT hi tenim actualment la mateixa situació: col.laboració activa dels Mossos d'Esquadra i de les autoritats catalanes en la Repressió menada pels Ocupants Espanyols. Sense cap escrúpol. Cal recordar el que feren els Francesos amb els "collabos" l'any 1944 quan els Aliats derrotaren els Alemanys a Normandia i anaven cap a París: penjaren i afusellaren tots els "Collabos". A CAT en tenim per a donar i vendre.
    102
    Icona de dislike al comentari de: Jordi (Català i Suís) a juny 17, 2021 | 22:07 42
    Respon
  24. Icona del comentari de: Curiós a juny 18, 2021 | 01:27
    Curiós juny 18, 2021 | 01:27
    I la CUP no hi fa res, a part de declaracions?
  25. Icona del comentari de: I tant! a juny 18, 2021 | 10:43
    I tant! juny 18, 2021 | 10:43
    Tot correcte. El dia 30 de setembre del 2017 potser no volien la independència. I ens van enganyar. Però després de l'1-O, i de tot el que ha vingut després, hi ha alternativa? Tenen cap alternativa? Tenim com a poble cap alternativa? Ni ells ni nosaltres. Així que en comptes de barallar-nos, fotem-los cops en aquesta closca tan dura que tenen, per això han de notar la pressió del carrer fins que la seva postura esdevingui insostenible
    • Icona del comentari de: Ricard a juny 20, 2021 | 18:44
      Ricard juny 20, 2021 | 18:44
      No ha entès res. Aprengui a llegir, aprendrà a pensar i deixarà de comentar idioteses.
  26. Icona del comentari de: Ricard a juny 18, 2021 | 13:27
    Ricard juny 18, 2021 | 13:27
    Molt d'acord en tot, menys en l'inici. És molt optimista. Encara no tothom ho veu, ni ho veyran mai, per increïble que sembli. Com deia Twain, "aportar una càrrega elevada d'evidències no convenç a un idiota".
    16
    Icona de dislike al comentari de: Ricard a juny 18, 2021 | 13:27 27
    Respon
    • Icona del comentari de: Gràcies per reconèixer, @Ricard, que ets un idiota a juny 18, 2021 | 16:49
      Gràcies per reconèixer, @Ricard, que ets un idiota juny 18, 2021 | 16:49
      Hi ha muntanyes d'evidències que indiquen que Catalunya no és una nació, que no té dret a l'autodeterminació i que Castella està dividida entre dues CCAA espanyoles. I tu, dóna-li que dóna-li al teu romanço una i altra vegada. Idiota de llibre de Twain.
  27. Icona del comentari de: Narcís a juny 18, 2021 | 14:33
    Narcís juny 18, 2021 | 14:33
    Uiiii, síiiii, els votants de JxSí .. convergents; els inscrits al la Crida .. convergents ; els apuntats a PxR .. convergents! els què no desitgen partits baliga-balaga, farsants i falsos tot jugant a l' humanitarisme per a sentir-se'n superiors àdhuc posant Montilles de president .. convergents ! Doncs , no . . . simples catalans pro sa existència així lliures ! PD : o parla contra nostres botxins o .. calla, covarda !
    44
    Icona de dislike al comentari de: Narcís a juny 18, 2021 | 14:33 20
    Respon
  28. Icona del comentari de: Un test infal·lible per detectar botiflers, talps espanyols i unionistes disfressats. a juny 18, 2021 | 21:02
    Un test infal·lible per detectar botiflers, talps espanyols i unionistes disfressats. juny 18, 2021 | 21:02
    Defensors del colonialisme n’hi ha de moltes menes però tots tenen alguns trets comuns: la obsessió d’enterrar el 1-O, sigui ignorant-lo a base de silenciar-lo, especialment el resultat, bé atribuint-li objectius exòtics, sense relació amb la pregunta i reivindicant-ne un de nou amb permís d’Espanya. El segon tret, conseqüència del primer: menystenir la Proclamació d’Independència que va fer Parlament de Catalunya, el 27-O. Tant el referèndum com la Declaració d’Independència es van fer d’acord amb les lleis de Catalunya i la legalitat internacional. Els unionistes de totes les espècies, consideren (amb raó) el referèndum i la Declaració l’amenaça més gran pel manteniment del jou colonial sobre Catalunya i, per tant, hi concentren els atacs.

Respon a Anònim Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter