Nova incidència a la xarxa de Rodalies aquest diumenge al matí que se suma a les succeïdes el dissabte 23 i el divendres 22 d’agost, per citar només les més recents. Segons informa Rodalies Catalunya, el tall és entre Parets del Vallès i Granollers Canovelles a causa d’una incidència a la infraestructura.

Renfe ha comunicat que s’ha cancel·lat l’expedició de trens amb origen l’Hospitalet de Llobregat i ha recomanat que els viatgers es desplacen en direcció Barcelona amb la línia R2 Nord des de l’estació de Granollers Centre.

Servei alternatiu de transport per carretera

D’altra banda, s’ha activat un servei alternatiu de transport per carretera amb bus. Un dels busos fa el trajecte entre Parets del Vallès i les Franqueses de Vallès per enllaçar amb el tren amb destinació Ripoll. A més, funciona un bus llançadora entre les Franqueses del Vallès i Granollers Centre per enllaçar amb l’R2 Nord.

Un tren de l’R3 de Rodalies a Montcada Bifurcació / ACN

Aquest diumenge al matí s’havia restablert el servei de l’R3 que estava interromput des del dissabte a la tarda. El tall inicial, provocat per una incidència a la infraestructura, es va produir entre les estacions de Montcada Bifurcació i la Garriga, però es va ampliar fins a afectar el tram entre l’Hospitalet de Llobregat i les Franqueses del Vallès. En aquest cas, Renfe també va de posar en marxa un servei de bus alternatiu.

Altres incidències

El divendres al matí, una avaria entre les estacions de Sants i plaça de Catalunya va provocar retards d’uns 15 minuts en les línies R1, R3 i R4. La incidència afectava la senyalització entre les dues parades.

El 28 de juliol, una incidència tècnica d’Adif a l’estació de Sants va causar una aturada total del servei durant una hora. L’avaria, fins i tot, va obligar a suprimir trens per reajustar horaris. I el 10 d’agost, una avaria en un comboi va obligar a desallotjar a 130 persones d’un tren que havia sortit de Saragossa amb destí a Barcelona. L’incident va tenir lloc a Móra la Nova (Ribera d’Ebre).

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter