Missing 'path' query parameter

Iñaki Urdangarin ha declarat la guerra a Cristina de Borbó. Aquest cap de setmana l’ha passat a l’estació d’esquí de Baqueira amb la seva nòvia, Ainhoa Armentia, a qui ha convidat a una casa que té molt vista… tenint en compte que es tracta de la mateixa casa on s’allotjava amb la dona i els fills quan anaven junts a esquiar. Aquest moviment ha estranyat molt, ja que sobta que hagi escollit precisament la casa de confiança de la família reial.

Iñaki Urdangarin passa un cap de setmana a la neu amb Ainhoa - Europa Press
Iñaki Urdangarin passa un cap de setmana a la neu amb Ainhoa | Europa Press

La periodista Marisa Martín Blázquez ha pogut parlar amb fonts pròximes a la infanta Cristina, les qui asseguren que està molt enfadada per aquest gest del seu ex: “No li ha agradat absolutament res. Si hi hagués anat amb els seus fills entendria la història, però no accepta que hagi anat amb la seva actual parella”. Ara bé, sembla que ella no és l’única molesta. També Felip VI hauria posat el crit al cel en assabentar-se’n: “Li sembla una falta de respecte no només a la seva germana en qualitat de familiar, sinó també de cara a tota la família reial al complet”.

Sembla que Iñaki hauria improvisat aquesta sortida a la neu i que això hauria alertat la seguretat: “La seva intenció era passar allà tot el cap de setmana. Quan va arribar allà, hauria anat a recollir unes claus que donaven accés directe al domicili. Però quan la seguretat reial va saber que estava allà, va ordenar-li immediatament que sortís del domicili. Va estar allà exactament 16 hores”.

Iñaki Urdangarin s’allotja a la casa de Baqueira de la família reial després de la separació

“Iñaki ha pernoctat en una casa que és propietat d’una empresa que se cedeix als membres de la família reial. És la mateixa casa a la que anava l’emèrit, l’actual rei… De fet Iñaki i Cristina també van anar-hi fins fa no molt, tot just fa un any estaven allà junts”, han destacat.

Com s'ha pres Cristina de Borbó que Iñaki torni a la casa de Baqueira_ - Telecinco
Com s’ha pres Cristina de Borbó que Iñaki torni a la casa de Baqueira? | Telecinco

Precisament avui també es parla de Cristina de Borbó en una revista. Semana ha analitzat la imatge que ha projectat en l’última sortida en públic a París, en la que se l’ha fotografiat molt més somrient i amb millor cara que en els últims mesos. Diuen que diversos testimonis l’han vist “més relaxada, sociable i oberta” i que tenen clar que ha quedat enrere la Cristina “amb ulleres i consumida que passejava amb actitud esquiva”. El temps dirà si realment ha deixat la pitjor època enrere.

Més notícies
Notícia: Iñaki Urdangarin, amb Ainhoa a la casa de la muntanya de la família reial
Comparteix
L'exduc de Palma passa tres dies amb la nòvia en la mateixa finca que feia servir amb Cristina de Borbó
Notícia: Retiren els guardaespatlles a Iñaki Urdangarin, l’últim benefici que tenia
Comparteix
L'exmarit de Cristina de Borbó es queda sense l'escorta oficial que l'acompanyava
Notícia: Quants diners cobra Cristina de Borbó al mes?
Comparteix
La filla de Joan Carles i Sofia té un càrrec important en una fundació benèfica
Notícia: Cristina de Borbó passa per quiròfan: canvi d’imatge i d’actitud
Comparteix
La germana de Felip VI ha reaparegut en el funeral del seu tiet i molts s'han fixat en què semblava diferent

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter