Ensurt a Supervivientes. La presentadora ha patit un problema de salut en directe que li ha impedit continuar amb la feina habitual, fins al punt que ha hagut de retirar-se i ser atesa pels metges allà mateix. Les condicions climàtiques eren molt extremes, aquest dijous, amb temperatures molt altes i una humitat exagerada. Laura Madrueño ha acabat patint un atac de calor que l’ha fet marejar-se molt i s’ha vist incapaç de continuar amb les connexions en directe.
En un principi se la veia d’allò més bé, però en acabar un dels jocs la seva imatge desapareixia i el programa havia d’anar a publicitat en una pausa de més de set minuts. En tornar, era Jorge Javier Vázquez des del plató de Madrid qui explicava que la seva companya a Hondures havia tingut un incident i no podia continuar: “Us he d’explicar una cosa. Laura està indisposada, fa una calor tremenda allà a Hondures i seguiré el joc jo des d’aquí. Ara ho comunicaré als concursants, però ella està bé”.
No volia que ningú no es preocupés en excés, però no ha pogut evitar que molts dels fans omplissin X (l’antic Twitter) d’incertesa i angoixa pel seu estat. Jorge Javier insistia: “Que no es preocupin els familiars, que està molt bé i tot està en ordre. Simplement, la Laura està una mica indisposada i intentarà tornar al concurs quan es recuperi”.

Va passar bastant estona fins que va tornar-la a veure. Un cop a pantalla en directe, ella mateixa reconeixia que es trobava millor: “Estic bé, aquí donant guerra una altra vegada. He tingut un mareig per culpa de la calor”. Ha enviat un petó a la seva família per preocupar-se i ha reconegut que havia tingut moments complicats: “Ho he passat fatal… M’agradaria fer valdre l’esforç impressionant que han fet els concursants perquè la calor d’avui és insuportable. En un dels duels m’he esfondrat i ells estan sense menjar ni dormir! Sento moltíssim no haver estat amb vosaltres”.

Un error en una de les proves de Supervivientes indigna l’audiència
Com és habitual, les xarxes socials han estat testimoni de la indignació de part de l’audiència. En una de les proves, eren molts els teleespectadors que s’adonaven que alguna cosa no funcionava com havia de fer-ho. A què ens referim? Miri i Arantxa del Sol s’havien de batre en un duel amb un mecanisme que, en directe, va fallar.
L’organització no va fer ni dir res al respecte, però des de casa semblava bastant obvi que no s’estava fent bé. Amb cada concursant col·locada en un extrem d’una corda, havien d’estirar perquè un martell gegant explotés el globus de l’altre equip. El problema és que semblava que hi havia un contratemps tècnic, ja que l’estructura del martell no realitzava cap moviment.
El que va sobtar és que ningú no digués res, ja que clarament hi havia un problema en el funcionament i van intentar ignorar-ho. Quan, minuts després, van provar-ho altres concursants, casualment el problema ja s’havia arreglat.