Rubén Ochandiano ha estat un dels primers concursants expulsats d’aquesta darrera edició de Masterchef. Bé, en realitat va ser ell qui va decidir abandonar l’experiència en considerar que no estava al mateix nivell que els seus companys. Si més no, aquesta era la idea que s’extreia del fragment de vídeo del seu comiat que van emetre. Ara bé, la cosa es va complicar quan el noi va acusar la direcció del programa de censurar-ne una part en un missatge incendiari a les xarxes socials.
“A l’hora d’editar el programa, Macarena Rey es va oblidar d’incloure una frase que vaig repetir fins a dues ocasions”, deia. I és que el noi havia llançat una clatellada cap al concurs de TVE que la productora va optar per ometre. La polèmica ha anat creixent i El País l’ha entrevistat per saber què ha passat aquí i per què està tan enfadat.

Per què va acceptar Rubén Ochandiano l’oferta de Masterchef?
L’actor d’Al salir de clase era fan del programa i quan li van presentar a la productora, va veure’s atret de seguida per l’oferta. Per què? En tractar-se d’una suma de diners molt elevada: “Vaig tenir una sèrie de converses amb ella i em va fer una oferta econòmica pornogràfica“.
Assegura que va estar a punt de dir que no, però no va poder negar-se davant d’una quantitat “molt suculenta econòmicament“. A més a més, va creure que podria passar-s’ho bé perquè des de fora ho veia com una “entremaliadura simpàtica”. Alguns companys de professió l’haurien advertit que l’experiència no és tan maca com sembla, assegura, i per aquest motiu hauria arribat a plató conscient que podia ser complicat.

El que no s’esperava el Rubén era que li demanessin certes coses: “Afronto el que ha passat sense cap intenció de victimitzar-me. Jo pensava que sabia a què anava, però quan vaig arribar allà va resultar que no. Em demanaven coses que transcendien la part culinària, coses que no es corresponia amb el que m’havien explicat prèviament. Em vaig sentir una mica estafat a nivell personal“. Pel que se sobreentén, sembla que insistien que s’enfrontés als companys per exemple.
“Soc conscient que el programa ha intentat fer un muntatge que no generés polèmica, però em va semblar molt lleig que just editaran tant a favor seu en el meu final”, etziba ara. I és que considera que van eliminar la part de la seva crítica perquè això no els afavoria. El que la direcció no s’esperava, que ell no callés.