El retorn del Late Xou a RTVE era una de les incògnites de l’estiu. Després de tancar la seva temporada a la televisió pública espanyola i reaparèixer mesos després en un vídeo promocional d’allò més estrany -intubat i en coma dins el llit d’un hospital-, Marc Giró tornarà aquest dimarts 16 de setembre al late night de TVE. Ho farà a La 1, continuant amb la tònica de la temporada anterior després de passar d’emetre’s a La 2. David Broncano i Marc Giró continuaran fent tàndem els dimarts a la nit i ja es coneixen els primers convidats.

El vídeo promocional més hilarant: Marc Giró de bomba a la piscina
Si els espectadors van quedar-se ben parats amb el vídeo promocional que jugava amb la possibilitat del seu retorn al Late Xou, la nova publicitat no deixa cap mena de dubte que continuaran les entrevistes bomba i els monòlegs més divertits del comunicador català. En aquest vídeo es pot veure el saltador professional Carlos Gimeno a les piscines municipals de Montjuïc.

Tot i que Marc Giró no acaba de veure gaire clar fer un salt des de tanta alçada, opta per una entrada a la piscina més directa. Tot vestit amb americana, camisa, pantalons i sabates, treu els peus de l’aigua i entra directament fent un salt bomba.
✨ Chica, qué quieres que te digamos… será "la bomba" 💣😏#LateXou con Marc Giró regresa a @La1_tve el próximo martes 16 de septiembre 🕺🏻✨pic.twitter.com/3Tdo0TxPp6
— Late Xou con Marc Giró 🕺🏼✨ (@LateXou_rtve) September 9, 2025
És evident que el presentador donarà molt joc aquesta temporada veient l’èxit que ha recollit en la seva última temporada, sobretot arran del canvi de canal.
Qui són els primers convidats de la temporada?
Aquest dimarts a partir de les 22:50 h, Marc Giró rebrà la visita de diversos personatges públics com les actrius Miren Ibarguren, Ester Expósito i Antonia San Juan. Ibarguren està a punt d’estrenar la sèrie El refugio atòmic. Per la seva banda, l’estrella d’Élite, Ester Expósito, passarà pel programa per parla del nou projecte, el thriller El talento i finalment acabarà parlant amb Antonia San Juan.

L’actriu, per cert, va anunciar fa uns dies que li havien diagnosticat un càncer i que estava a l’espera de més resultats. La nota musical arribarà amb el cantant Antonio José que presentarà el seu nou single. Tot plegat, un retorn amb moltes cares conegudes i a l’espera de sentir el primer monòleg de la temporada del presentador.