Missing 'path' query parameter

Joaquín i Susana han estat els convidats de la segona nit d’El Hormiguero, que han estrenat temporada en gran amb unes xifres d’audiència espectaculars. Amb el 21,1% i el 18,5% de quota de pantalla, en totes dues emissions han congregat més de dos milions de teleespectadors. Encara no tenen la competència de La Revuelta, però, que tornarà a la graella de TVE dilluns vinent. Mentrestant, Pablo Motos somia despert.

El matrimoni ha acudit al programa de les formigues per promocionar la segona temporada d’Emparejados, en la que fan preguntes divertides i picants a alguna parella de famosos. En cas que aquests es mullin, Joaquín i Susana han de menjar alguna cosa picant. En cas que no vulguin respondre, hauran de ser ells els perjudicats. Finalment, tots acaben sincerant-se per evitar el foc que senten a la boca.

Ara han explicat que, en una de les gravacions, van posar-se malalts per culpa d’aquest càstig: “Vam acabar amb mal d’estómac de debò. De fet, vam dir a producció que havien de baixar el nivell de picant. Només us dic que aquella nit vam dormir a habitacions separades perquè vam cremar les cortines“. “Joaquín és d’aire ràpid. Admeto un, dos o tres pets… no una banda sonora tota la nit“, ha dit ella.

Confessions picants de Joaquín i Susanna - Antena 3
Confessions picants de Joaquín i Susana | Antena 3

Joaquín i Susana confessen que farien un trio amb dos famosos

En aquest espai, els sentirem reconèixer alguns aspectes sobre la seva vida més íntima. Per exemple, quantes vegades fan l’amor a la setmana. Farien algun trio? Sembla que sí, pel que diuen, ja que tots dos tenen clar qui seria el tercer en discòrdia: “Jo el faria amb Jennifer López” i “Doncs jo amb Brad Pitt en l’actualitat, durant, mediant i vinga“.

Els retrets entre ells han estat constants al llarg de tota l’entrevista, quan ella ha lamentat no poder veure res a la tele amb l’exfutbolista “perquè s’adorm” o quan ell li ha recriminat no poder demanar postres al restaurant perquè ella “li pren”. Ara bé, ha estat graciós sentir-los amb una complicitat que travessa la pantalla.

Joaquín i Susanna promocionen el programa nou - Antena 3
Joaquín i Susana promocionen el programa nou | Antena 3

Aquesta nit, l’escriptor Arturo Pérez-Reverte tornarà al programa de les formigues per presentar la nova novel·la. Caldrà veure si els teleespectadors d’Antena 3 continuen enganxats a la pantalla també aquest dimecres.

Més notícies
Notícia: Carmen Machi revela a ‘El Hormiguero’ per què va deixar la sèrie ‘Aída’
Comparteix
L'actriu ha visitat el programa de les formigues per promocionar el seu nou projecte
Notícia: Juanra Bonet revela a ‘El Hormiguero’ l’anècdota més vergonyosa amb Letícia
Comparteix
El presentador ha estat el primer convidat de la setmana a 'El Hormiguero'
Notícia: Grison se sincera sobre la rivalitat entre ‘La Revuelta’ i ‘El Hormiguero’
Comparteix
El col·laborador de 'La Revuelta' ha sorprès amb unes declaracions sobre el programa rival
Notícia: Sebastián Yatra revela a ‘El Hormiguero’ per què va acabar a la presó
Comparteix
L'artista i exparella d'Aitana ha revelat aquesta anècdota del passat

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter