Missing 'path' query parameter

Arturo Valls ha estat al capdavant d’alguns dels programes més icònics dels últims anys. Convertit en una figura imprescindible de la petita pantalla, té al cap un munt de projectes nous sense oblidar els anteriors que ha fet. Ara mateix, són moltes les emissions antigues que estan tornant a la graella en una etapa bastant nostàlgica. I, davant d’això, ha aparegut unes quantes veus que reclamen la recuperació de fenòmens com Caiga quien caiga

Telecinco ha fet cas a aquest clamor popular i comença a promocionar aquesta segona vida de l’espai. Ara, els presentadors seran Santi Millán, Lorena Castell Pablo González Batista. Què n’opina l’Arturo? N’ha parlat en l’última entrevista que ha concedit a la cadena SER, en la qual el locutor ha volgut preguntar-li precisament sobre aquest tema. Està a favor de la recuperació d’aquest format que van emetre des del 1998 fins al 2007? 

Les declaracions més sorprenents del presentador a la cadena SER
Les declaracions més sorprenents del presentador a la cadena SER

En un primer moment, Arturo Valls ha reconegut que té sentiments oposats amb la recuperació d’aquest programa que va presentar. Considera que és cert que el format encara pot estar vigent, ja que sempre va bé que algú faci la pregunta incòmoda que permeti que es vegi l’actualitat política d’una altra manera: “La sàtira pura és molt necessària”. Ara bé, li fa por que aquesta nova versió no agradi perquè, realment, no és necessària: “Has d’anar amb compte amb els revivals perquè penses que, potser, arriben per l’escassedat d’idees”.

Continua pensant que es pot fer sàtira política com feien abans, però que aquesta nova vida del Caiga quien caiga haurà de ser molt diferent: “L’hauràs d’anomenar d’una altra manera perquè tot allò amb els vestits negres, Wyoming, Manel… Tot tenia tant de pes i era tan sòlid, que ara la comparació serà inevitable”. Ell no hi serà, bàsicament perquè aquest programa s’emetrà a Telecinco i ell té contracte vigent a Antena 3. Independentment d’aquesta incompatibilitat de cadenes, tampoc no té clar si realment hagués acceptat la proposta: “No sé si em vindria de gust tornar a una cosa que he fet durant tants anys”, va dir en el seu moment a Fórmula TV.

Arturo Valls dona detalls del projecte nou que té entre mans

Amb el dia a dia ple de gravacions, Arturo Valls no s’atura ni un moment i vol continuar en la mateixa línia. De fet, en aquesta intervenció a la ràdio ha confirmat que té en ment un projecte nou que veurà la llum molt aviat… si pot solucionar un parell de problemes abans. El problema? Els drets que no li permeten fer el que vol. I, curiosament, no té a veure amb la televisió sinó amb l’arròs: “Soc un boig de les parelles i vull combinar la meva passió per l’arròs i la del tennis. Vull treure una marca d’arròs que s’anomeni Rolang Arroz”, ha etzibat.

Pots semblar una broma, però el presentador assegura que és totalment cert que té aquest somni: “M‘estic barallant perquè tinc molts problemes amb el copyright per algun motiu”. Es refereix, evidentment, a les dificultats que li estarien posant per fer aquest joc de paraules que barreja la paraula arròs amb el campionat de Roland Garros que es juga a França cada any.

Arturo Valls assegura que té un projecte nou entre mans - SER
Arturo Valls assegura que té un projecte nou entre mans | SER

De Roland Garros a Rolang Arroz, un somni de moment impossible de complir perquè considerarien que és massa similar i que, per tant, incompleix la normativa que impedeix anomenar un producte d’una manera massa igual a un altre ja existent amb la marca registrada. 

Més notícies
Notícia: Arturo Valls revela la pitjor ficada de pota que ha tingut a la televisió
Comparteix
El presentador va equivocar-se a 'Mask Singer' i van haver de repetir l'escena després de l'insult de la convidada
Notícia: Arturo Valls revela la surrealista història d’amor que comparteix amb la seva dona
Comparteix
El presentador ha explicat com va conèixer la dona i el relat no té pèrdua
Notícia: VÍDEO: Arturo Valls compara el Congrés dels Diputats amb “Els Miserables”
Comparteix
Les paraules del comunicador han estat aplaudides per molts tuitaires

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter