Anne Igartiburu s’ha fet d’or gràcies a les dècades que fa que està lligada a TVE. La cadena ha tornat a confiar en ella per posar-la al capdavant de Baila como puedas, que havia de ser la gran bomba d’aquesta temporada. Hi han posat molts diners i els ha costat molt aconseguir noms potents en el càsting, però ni tan sols amb això han aconseguit fer una audiència que compensi la inversió. El concurs de ball s’està acabant i és ara quan s’ha fet públic el sou que ha ingressat la presentadora a canvi d’aquesta feina.

RTVE s’ha vist forçat a comunicar quants diners li han pagat a ella i també als membres del jurat, ja que han rebut una petició al seu Portal de Transparència del mitjà especialitzat Vertele. Quant ha pagat la televisió pública a la basca, a Beatriz Luengo, Yolanda Ramos, Norma Duval i Rafa Méndez?

Era d’esperar que el millor caixet de tots aquests el tingués Anne Igartiburu. Per cadascuna de les 10 entregues que tindrà el programa, ella s’embutxaca 13.500 €. En total, doncs, una suma de 130.500 € que queda lluny del que han arribat a cobrar altres estrelles de televisió en el passat. En el jurat, la qui més guanya és Yolanda Ramos amb 8.500 € per cada programa. Els altres tres, es queden amb 6.000 € cadascun per cada emissió.

Anne Igartiburu guanya molts diners a TVE - Europa Press
Anne Igartiburu guanya molts diners a TVE | Europa Press
Aquests són els concursants i membres de l'equip de Baila como puedas - TVE
Aquests són els concursants i membres de l’equip de Baila como puedas | TVE

Aquest era l’acord al que van arribar amb tots ells a l’hora de signar el contracte, però des de la corporació deixen caure que existeix una clàusula que els permetria pagar menys: “No tenim garanties que aquest sigui l’import que rebin la presentadora i el jurat o que puguin incloure altres conceptes. Aquestes partides estan subjectes a liquidació quan acaba la producció, podent passar que l’import final abonat efectivament fos inferior”.

A més a més, també s’especifica el cost total del programa. Aquest concurs hauria costat més de sis milions d’euros en total, una autèntica bestialitat que demostra que era una de les apostes més grans d’aquesta temporada. No ha tingut tanta audiència com voldrien, així que sembla que no ha estat una decisió gaire encertada. Cal recordar que, en un primer moment, l’emetien en prime time de dilluns. Després va passar al de dimarts i, al final, van decidir passar-ho a les 23:50 hores del dimecres.

TVE confia ara en David Broncano per millorar l’audiència

Anne Igartiburu i els famosos que han contractat no han millorat les xifres d’audiència. Ara confien que sigui David Broncano qui ho aconsegueixi, després d’una àrdua batalla per poder fitxar-lo. Creuen que el presentador pot suposar un abans i un després gràcies a un programa d’entrevistes més irreverent que farà la competència a El Hormiguero.

Tenint en compte que pagaran 28 milions d’euros per les dues temporades que li han encarregat, haurà de fer unes xifres increïbles si realment volen que hagi valgut la pena aquesta despesa tan monstruosa.

Més notícies
Notícia: Primeres declaracions d’Anne Igartiburu després del lleig de TVE
Comparteix
La presentadora no estarà al capdavant de les campanades i li han preguntat què n'opina al respecte
Notícia: Anne Igartiburu, indignada per la segona traïció de TVE
Comparteix
La presentadora no té assegurat estar al capdavant de les campanades i sospita que li estan buscant substituta
Notícia: Anne Igartiburu revela per què va acceptar la feina a ‘Tu cara me suena’
Comparteix
La presentadora treu a la llum els motius del seu sorprenent fitxatge per Antena 3
Notícia: Anne Igartiburu pateix a ‘Tu cara me suena’: “Estic fatal”
Comparteix
La presentadora no ha tingut la seva millor nit per culpa d'un problema de salut

Comparteix

Icona de pantalla completa