Les preguntes clàssiques de La Revuelta són una marca identitària del format. El programa presentat per David Broncano demana en cada entrevista que els seus convidats siguin tan sincers com sigui possible sobre dues qüestions: quants diners tenen i el nombre de relacions sexuals en l’últim mes.
Aquest dimarts Anna Castillo ha visitat el programa de TVE per presentar el seu nou projecte audiovisual, Su Majestad, una sèrie de Prime Video. La catalana no ha dubtat a respondre de manera molt sincera i sense filtres com és la seva vida sexual amb la seva parella, l’actor Álvaro Mel.
La seva rutina de neteja
Com dèiem, Anna Castillo ha estat molt oberta a l’hora de parlar dels detalls de la seva vida més íntima. Un dels moments més divertits i curiosos ha estat quan ha decidit explicar com és la seva rutina de neteja. A l’actriu “li fascina aspirar”, però hi ha altres tasques que no gaudeix tant. “Rentar els plats, mullar-me les mans, no m’encanta. Penjar i despenjar no m’agrada res. Canviar els llençols em fa mandra”.
De las respuestas más contundentes que se han dado en las Preguntas Clásicas™ #Larevuelta pic.twitter.com/fom4nrOq86
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) February 18, 2025
Una vida sexual molt activa
Parlant dels llençols, ha reconegut que els canvia cada diumenge, una dada que va treure els colors a Broncano perquè ell ho fa cada tres o quatre setmanes. En el moment de respondre les preguntes clàssiques, l’actriu barcelonina ha fet èmfasi en perquè les canvia tan sovint. La dada de les relacions sexuals en l’últim mes ha estat força alta, “al voltant de 20”, ha revelat. “Per això ara canvio els llençols de manera habitual”, confessa. De fet, no s’ha tallat un pèl en parlar de manera natural de la seva vida sexual. “M’agrada, em ve de gust. Em surt natural, encara que no soc de fer-ho al matí. Soc de migdiada i sobretot de nit. Hi ha alguna cosa en això de romantitzar el sexe a la nit”, explica Castillo.
Sobre la segona pregunta, els diners que acumula l’actriu, també ha estat sincera. “Bé, a veure… Estic bé de pasta. Tinc diners en el banc, encara que el Goya no et dona ni un euro. Pagues per ser acadèmic”, ha aclarit. Tot i que té dues hipoteques, els ingressos que rep els destina a amortitzar aquesta inversió. “No sé, em fa vergonya. En patrimoni tindré un milió”, ha acabat confessant.
La història d’amor amb l’actor Álvaro Mel
La seva història d’amor amb Álvaro Mel és gairebé de pel·lícula, i mai millor dit. Els seus camins es van creuar durant el rodatge de la sèrie romàntica de Netflix Un cuento perfecto l’any 2023. Des de llavors, no han deixat de compartir moments junts a les xarxes socials.

Malgrat que al principi de la seva relació van intentar mantenir la seva història sota un perfil baix, ja fa molts mesos que no dubten a compartir el seu amor de manera pública. La ficció romàntica que van protagonitzar a Netflix va ser l’inici perfecte d’aquesta relació tan consolidada. La Revuelta va aconseguir ahir nit ser líder d’audiència amb 1.867.000 espectadors de mitjana i un 14,1% de quota de pantalla.