Shakira i els fills han marxat definitivament de Barcelona. L’exitosa cantant colombiana havia posposat el trasllat unes quantes vegades, però al final ha escollit l’inici de la Setmana Santa per acomiadar-se de la ciutat en la qual ha viscut aquesta darrera dècada. S’ha especulat molt sobre el motiu d’aquesta elecció, la que podria tenir el pare de Gerard Piqué darrere. Són diversos els mitjans que asseguren, amb tota contundència, que li hauria enviat un correu en què l’avisava que hauria d’abandonar el domicili d’Esplugues el 30 d’abril.
Cal recordar que, amb la separació, aquella casa passava en mans d’una empresa que dirigeixen pare i fill. Ha desnonat Joan Piqué a Shakira i els seus nets? El Periódico assegura que en aquest escrit, l’antic sogre l’informava que hauria de pagar una indemnització si no havia abandonat aquella casa abans de la data límit.

Shakira s’acomiada de Barcelona en un text en què explica per què canvia de ciutat
La cantant tindria clar que no vol tornar a trepitjar Barcelona, una ciutat que sempre relacionarà amb la seva etapa amb el futbolista del Barça. S’ha volgut acomiadar en un post d’Instagram que demostra que està ressentida amb ell, tenint en compte la clatellada gratuïta que li dedica: “Em vaig establir a Barcelona per donar una estabilitat als meus fills, la mateixa que ara busquem en un altre racó del món al costat de la família, amics i el mar. Avui iniciem un nou capítol en la cerca de la seva felicitat”, escriu en un text que ajuda a comprendre per què ha decidit fer aquest canvi de vida.
“Gràcies a tots aquells que han surfejat amb mi tantes onades a Barcelona, la ciutat en què he après que, sense cap mena de dubte, l’amistat és més llarga que l’amor. Gràcies a tots aquells que m’han animat des d’allà, que m’han eixugat les llàgrimes, que m’han inspirat i m’han fet créixer. Gràcies al meu públic espanyol que sempre m’ha donat suport amb la seva tendresa i lleialtat. Per a vostès, un fins aviat. I com deia tantes vegades el meu pare, ens veiem en les corbes”, pam.

Un text revelador en què deixa clar que no està gens contenta de com han acabat les coses i que no veia l’hora de marxar i deixar-ho tot enrere. Ara s’establirà a Miami amb els seus fills i els pares, que l’acompanyaran en una nova vida en què intentarà ser feliç i superar, definitivament, una ruptura mediàtica de la qual encara se’n parla.