Sara Carbonero i Isabel Jiménez venen la seva marca de roba a un gegant de la moda

Les periodistes deixen de ser propietàries de la seva marca, però seguiran unides com a directores creatives

Sara Carbonero i Isabel Jiménez van fer-se amigues íntimes durant la seva coincidència als informatius de Telecinco. Les presentadores són ungla i carn, el que van demostrar el 2015 quan van decidir crear una marca de roba juntes. No ha estat fàcil aconseguir beneficis, però han intentat fer tot el possible per seguir innovant i envoltant-la de més expectació. Aquest matí s’ha filtrat que han pres una decisió que canviarà el funcionament, però, i és que han decidit vendre l’empresa al grup Tendam.

La companyia compta amb vuit marques pròpies, entre les quals destaca Cortefiel, Pedro del Hierro o Springfield. Un gegant en el món de la moda que ara també dirigirà la marca de Sara i Isabel Jiménez. En un comunicat, s’assegura que l’objectiu final és contribuir a l’impuls de la marca. És per això que les periodistes seguiran al capdavant de la direcció creativa, la que ara entra en una nova fase de desenvolupament amb els diners de Tendam.

No és un acord nou, però, ja que l’any passat Sara Carbonero i Isabel van signar una col·laboració amb Cortefiel que hauria estat un èxit: “Avui fem un pas més i anunciem aquest acord amb el que estem encantats. Acompanyarem Slowlove en la seva evolució i creixement futur perquè la marca es vegi impulsada i beneficiada pels recursos i l’estructura corporativa i operativa de Tendam”.

El pròxim 8 d’abril incorporaran la col·lecció de primavera i estiu en les botigues de Pedro del Hierro i Cortefiel, una empenta que pot ajudar moltíssim a una marca que avui deixa de ser propietat de Sara Carbonero i Isabel Jiménez.

Nou comentari