La presentadora de Telecinco Sandra Barneda ha penjat la primera fotografia amb la seva parella, Nagore Robles. Fa temps que és públic que mantenen una relació de parella, però mai cap de les dues havia penjat una fotografia juntes. Fins ara. Ha estat Sandra Barneda qui n’ha penjat una al seu Instagram, acompanyada d’un romàntic missatge: “Al principi va ser difícil compartir-te… i més en un plató, però què hi ha que no superem? Sempre és un plaer tenir-te a prop. Ets de les millors col·laboradores i aquesta nit… és un doble plaer que estiguis entre els escollits per a l'”Última Hora”. Sí, ja sé que no és la teva foto preferida… però a mi m’encanta!“
Al principio fue difícil compartirte… y más en un plató , pero qué hay que no superemos… siempre es un placer tenerte cerca. Eres de las mejores colaboradoras y esta noche… es un doble placer que estés en el elenco de los elegidos para el Última Hora. Sí, ya sé que no es tu foto favorita… pero a mí me encanta! Nos vemos esta noche en @telecincoes Última Hora de @ghoficial a las 22:00 y a las 00:30. Colaboradores: @miguelfrigenti @oficialsusogh16 @nagore_robles @lydialozano__fans @marcgiro_ @sofia_suescun #GHRevolution