Els premis Ídolo han reunit les influencers més importants del país en la segona gala de la seva història. El certamen, organitzat per Dulceida, ha reconegut la feina de les seves companyes de professió en una nit molt seguida a través de les xarxes socials. El dresscode impedia anar vestit de negre, el que ha donat ales a les convidades per innovar i arriscar amb vestits a tot color. La catifa vermella, doncs, ha estat millor que d’altres recents. Quines han estat les millors i pitjor vestides de la nit?
La reina ha estat Dulceida, que ha tornat a confiar en el seu dissenyador de referència, Ze García, i ha triomfat amb un look en daurat, brillants i transparències. La seva ex, Alba Paul, també ha anat de clar en un vestit d’americana i pantaló que ha combinat amb un top de brilli brilli. Anabel Pantoja, per la seva banda, ha volgut arriscar més i ha optat per un vestit rosa pal amb una pronunciada obertura davantera, molt d’escot i un detall gran en un dels braços.



Edurne també va acudir a la festa, una cantant que no va fer cas al codi d’etiqueta i va presentar-se amb un vestit midi en negre molt cenyit que marcava la seva figura. El look més espectacular l’ha dut una barcelonina, però, la influencer Marta Riumbau. En el seu cas, ha lluït un conjunt de top gris amb transparències i una faldilla verda de cua XXL.


Laura Escanes dedica el discurs a la filla
Laura Escanes ha obtingut el premi a creadora digital de l’any, un dels més importants de tot el certamen. Molt emocionada, l’ha dedicat a la filla en un discurs molt tendre: “Ha estat un any difícil, però estic feliç perquè he sentit el suport dels meus seguidors i vull donar les gràcies a les marques que fan que pugui estar aquí. També penso en la meva filla i vull dir-li que tot això és per ella. Totes les que som mares i pares sabem què són els moments en què no podem estar amb ells. Et demano perdó per això”, ha dit.
“La veritat és que aquest ha estat un any difícil. Ara estic molt feliç perquè he sentit el suport de les marques i dels clients que donen suport a la meva feina i que fan que pugui estar jo aquí avui”, ha reconegut l’ex de Risto Mejide. Com era d’esperar, a la catifa vermella li han preguntat sobre les fotos que s’han publicat d’ell amb una nova xicota: “Si ell és feliç, jo soc feliç de la mateixa manera que ell s’alegra de la meva felicitat. Al final si som feliços nosaltres, Roma serà feliç”.

Tamara Gorro i Madame de Rosa, les més polèmiques de la nit
En tota catifa vermella sempre hi ha un parell de famoses que criden l’atenció i/o generen polèmica. En aquesta ocasió, Tamara Gorro i Madame de Rosa han estat dues de les més arriscades. La presentadora ha aparegut amb el cap totalment rapat, un homenatge que ha volgut fer als malalts de càncer per als qui ha demanat més investigació: “A veure si cridant l’atenció arribem més lluny i acabem amb aquesta malaltia. No ens hauria d’impactar veure’m així, hem de normalitzar la realitat”.

Pel que fa a Madame de Rosa, una de les amigues més properes de Dulceida, ha rebut el premi a millor influencer de moda. El seu ha estat un dels looks més extravagants, amb un model de patró exagerat i irregular que deixava al descobert les cames, en les que duia unes mitges amb encaix a dalt.
El seu discurs ha generat moltes crítiques, per això, ja que l’han acusat de no ser gens humil: “No hi ha res més elitista que el món de la moda, i em quedaré aquí perquè no la vull fer grossa. Jo mai no he tingut amistats ben connectades, no coneixia ningú de cap agència i no he demanat cap favor per arribar on soc. No soc filla de, ni tieta de, ni cosina de ni dona de. Estic convençuda que moltes de les persones que sou ara aquí en algun moment heu dit: “Oh, això és molt Madame” en veure una peça de roba en concret. Això té molt de mèrit perquè he aconseguit crear un estil propi i una identitat única, he tingut un parell d’ous i he estat jo mateixa. Això, què voleu que us digui, mereix un p… premi”.

Samantha Hudson i Jessica Goicoechea també han arriscat amb els seus vestits per als Ídolo
Samantha Hudson sempre fa parlar amb els seus estilismes. En aquesta catifa vermella, ho ha fet en aparèixer amb un mono color carn sobre el que s’ha col·locat un biquini amb el dibuix de Piolín. Al cap, per acabar-ho de rematar, ha lluït un barret a joc que no ha deixat ningú indiferent.


Jessica Goicoechea també ha volgut ensenyar carn amb un disseny que estratègicament només tapava els mugrons. La model ha guanyat el guardó a l’emprenedoria digital, el que ha agraït en un discurs reivindicatiu: “Emprendre en aquest país no és fàcil”.