Sonsoles Ónega manté una relació amb un empresari i financer des de l’any passat. D’ell se sabia poca cosa, més enllà que s’anomena Juan i que té 52 anys (7 anys més que ella). Des que una revista els captés junts, sembla que han deixat d’amagar-se i ara ella també en parla obertament a televisió. Junts han viatjat a Galícia, al Brasil… Se’ls veu molt enamorats i no oculten que aquest amor incipient té bona pinta.
La presentadora de Y ahora Sonsoles ha concedit una entrevista a la revista ¡Hola! en la qual deixa enrere l’hermetisme que ha mantingut pel que fa a la seva vida privada. Li han preguntat com es troba ara que ha recuperat el somriure després del divorci del pare dels seus fills.
El primer que ha volgut deixar clar és que Juan li “suma” molt i que confia que aquesta història funcioni després de l’últim fracàs sentimental: “Jo, ara mateix, estic molt feliç. Em suma molt i només demano que em quedi com estic també en l’amor”.
És molt diferent començar una relació amb 20 anys que amb 40, és clar. En aquest sentit, aplaudeix que aquest sigui un amor “madur“. Què creu que li aporta això? “Sense cap mena de dubte, els amors madurs són més disfrutones. Al mateix Juan, de fet, li encanta passar-s’ho bé. Mai no es cansa, sempre li ve de gust fer de tot. Ell tira més de mi”. Treballen en sectors molt diferents, però això no impediria que haguessin trobat diverses aficions.

Sonsoles Ónega vol tenir fills amb el nou nòvio?
El seu únic objectiu és gaudir de la vida junts ara que tenen bona part feta: “No tenim cap aspiració de tenir bebès ni res per l’estil, Déu em lliuri. Ell té dos fills i jo en tinc dos més, així que tot perfecte”.
En una entrevista anterior, Sonsoles Ónega va explicar com s’havien conegut i va fer gràcia perquè va ser, com passa moltes vegades, per casualitat: “El vaig conèixer en un sopar al qual no volia anar. No em venia gens de gust perquè era un dijous, just acabava el programa… Però crec en el destí”.
Sonsoles Ónega gaudeix d’un bon moment personal i també a la feina, ja que el seu programa a Antena 3 continua fent unes bones xifres d’audiència. La vida li somriu i no pot estar més feliç, pel que sembla.