Missing 'path' query parameter

Rosalía estrenarà nova cançó ben aviat i els fans estan expectants per conèixer més detalls sobre aquesta novetat. Els més impacients ho tindran difícil, ja que encara han d’esperar uns quants dies per poder sentir-la sencera. Sortirà a la llum el pròxim 16 d’agost, acaba d’anunciar ella mateixa, un dia que molts ja s’han apuntat al calendari.

A través de les seves xarxes socials, però, la de Sant Esteve Sesrovires ha compartit un petit fragment que ajuda a fer-nos una idea de com sonarà, més o menys, aquest nou èxit. En aquesta ocasió, l’acompanya la cantant tailandesa de K-pop Lisa de Blackpink. Juntes, posen veu a un tema que han anomenat New Woman.

En una connexió en directe de matinada amb milers d’espectadors, ha permès que sentissin uns 30 segons d’aquest treball inèdit. “Fins aquí puc arribar, és tot el que puc ensenyar avui”, ha dit. No obstant això, Youtube s’ha omplert ràpidament amb vídeos que reprodueixen el vídeo en directe que havia fet ella prèviament. Tal com podem intuir, aquesta serà una cançó electrònica.

Així és la imatge oficial de la nova cançó de Rosalía i Lisa

Ha estat poques hores després quan publicaria, ara sí de manera oficial, la primera imatge amb la seva companya. En la foto promocional, apareixen amb ulleres de sol i uns looks que poden donar una pista de l’estil que interpretaran. Des del juny del 2023 que no publicava cap tema nou, la Rosalía, així que hi ha ganes de veure en què ha estat immersa darrerament.

Pel que fa als versos que s’han pogut intuir en aquest fragment, els de millor oïda han pogut desxifrar part de la lletra que se sent: “Per tot el que soc, jo puc frontear. No pel que tingui, sempre me la donen. La meva energia, immaculada. Visc per cantar, no canto per viure. Ni una era serà flop en el meu futur. Puta soc la Rosalía, només sé servir. La nit estrellada, així sigui. Fins a la matinada, que així sigui”.

Caldrà esperar a la matinada del pròxim dia 16 per poder sentir la lletra sencera i descobrir com és la nova música que té preparada la cantant catalana.

Més notícies
Notícia: La segona semifinal d”Eurovisió’, marcada per la còpia de Rosalía i Chanel
Comparteix
La gala ha deixat moments molt comentats i hi ha hagut polèmica amb la representant d'Israel
Notícia: L’actriu Hunter Schafer confirma que va ser parella de Rosalía
Comparteix
La nord-americana treu a la llum que els rumors eren certs i van sortir durant uns mesos
Notícia: L’amant de Rauw Alejandro explica com i quan va ser infidel a Rosalía
Comparteix
Una exconcursant de 'La isla de las tentaciones' dona detalls de la seva aventura
Notícia: Què ha passat amb la casa a Manresa de Rosalía i Rauw Alejandro?
Comparteix
La mansió modernista està a nom del cantant de Puerto Rico, que encara no l'ha posat a la venda

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter