Missing 'path' query parameter

Octavi Pujades ha estat ingressat a l’hospital per culpa d’un herpes zòster que l’ha afectat bastant. L’actor d’Al salir de clase va explicar que va notar una picor exagerada en una zona de maluc, la que va posar-se més i més vermella. El dolor i el malestar van anar augmentant i va necessitar atenció mèdica, amb un degotador inclòs. El van posar en tractament i que semblava que s’havia curat, però ara té un altre problema de salut. Quin? Una bronquitis.

L’intèrpret ha parlat sobre el seu estat actual amb El Español, als qui els ha dit que es troba “bastant millor“. No obstant això, tenir una bronquitis el torna a tenir preocupat: “L’herpes et deixa bastant cascat, pràcticament sense defenses. Vaig estar a Terrassa preparant una obra de teatre amb assajos al matí i a la tarda, proves de llum… Van ser moltes hores i jo estava molt just de forces, vaig anar tirant d’on no tenia i vaig agafar bronquitis”.

Diu que va fer tres funcions amb la veu bastant fotuda, fins al punt que va haver de prendre antibiòtics i ventolí: “He sortit del tractament contra un virus i ara començo un altre contra els bacteris“.

Octavi Pujades explica com es troba després de dues malalties seguides

Octavi Pujades deixa clar que prefereix prendre-s’ho amb sentit de l’humor, ja que ha estat molt mala sort encadenar una cosa amb una altra. En el cas de l’herpes, ha explicat per què creu que va acabar patint un herpes zòster: “Quan pateixes la varicel·la, el sistema immune no mata el virus sinó que queda camuflat. Quan hi ha una baixada de defenses, el virus es desperta per seguir l’arrel d’un dels nervis. Es tracta d’una mena de culebrilla. A vegades, pot afectar el canvi d’estació o una època d’estrès”.

Octavi Pujades - Europa Press
Octavi Pujades explica que torna a estar malalt | Europa Press

Octavi Pujades parla de la seva vida personal

L’actor surt amb la seva parella des de fa vuit anys, una parella amb 20 anys de diferència d’edat que també ha hagut de fer front a algunes crítiques. Ell acaba de fer 50 anys, mentre que ella n’ha complert 30. No obstant això, deixa clar que no els afecta gens. Ell té dos fills grans, els que han marxat de casa aviat perquè tenen ganes de començar la seva pròpia vida: “És bastant admirable“.

En aquesta mateixa entrevista, Octavi Pujades diu que ell també pateix molt quan no sona el telèfon: “A un actor mai no el preparen per a això. Aprens a fer servir les teves eines amb paciència, ja que mai no venen els bons i els moments dolents. Això et pot generar molta ansietat, encara que has de tenir cap i estalviar quan tens diners”.

Més notícies
Notícia: Lydia Lozano, baixa en l’estrena del nou ‘Sálvame’ per un problema de salut
Comparteix
La col·laboradora no podrà estar present en el primer programa i se sap per què
Notícia: Ivana Icardi, amb un problema de salut greu: “Puc perdre la parla”
Comparteix
La 'influencer' explica que en un futur pròxim pot experimentar seqüeles que li compliquin el dia a dia
Notícia: Carmen Borrego, amb un problema de salut molt curiós a ‘Supervivientes’
Comparteix
La concursant no ha pogut fer les seves necessitats des que ha arribat a Hondures i això és perillós
Notícia: Gisela, ingressada per un problema de salut en el vuitè mes d’embaràs
Comparteix
La cantant torna a necessitar atenció mèdica d'urgència per culpa d'una pedra al ronyó

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter