Laura Pausini és una de les cantants que més vegades ha visitat Pablo Motos a El Hormiguero. Aquest dimecres ha tornat a passar pel programa d’Antena 3 i, en aquesta ocasió, ha concedit una entrevista plena de titulars sobre la seva vida personal.

S’han interessat sobre la seva vida privada, sense esperar-se que acabés traient a la llum amb quants nois ha mantingut relacions sexuals: “Tinc 48 anys i només he tingut tres xicots, amb els que vaig acabar fent l’amor temps després de conèixer-los. Mai no he tingut una nit boja d’aquestes… Sempre he esperat i després ho hem fet sempre sense preservatiu perquè jo ja volia formar una família amb ells… Soc una boomer en aquest sentit, només he estat amb ells tres i amb un noi que em va deixar abans d’anar més enllà”, etzibava.

Laura Pausini parla de la vida personal amb Pablo Motos - Antena 3
Laura Pausini parla de la vida personal amb Pablo Motos | Antena 3

Laura Pausini confessa que va arribar a creure que s’havia acabat la seva carrera

La cantant té una carrera molt exitosa després de 30 anys a sobre dels escenaris, però això no impedeix que s’hagi plantejat que hauria de retirar-se en algun moment: “En els últims anys no he deixat de tenir pensaments d’incertesa. Tenia persones al meu voltant que em van fer pensar que la música havia canviat molt i que una dona després dels 40 anys no pot tenir èxit“.

“Em van fer creure que ja havia cantat i escrit tot, i que la meva carrera, potser, ja s’havia acabat. Vaig caure en un forat negre i em va costar molt sortir-hi, només la gent més propera a mi sabia què em passava. Al final em va ajudar molt poder ser jurat de La Voz. Els meus companys em van ajudar a remuntar. El dia en què tot va canviar recordo que era novembre, quan vaig sentir la lletra d’Un buon inizio i m’hi vaig veure reflectida”, ha afegit.

La cantant celebrarà els 30 anys en la música amb tres concerts en només 24 hores a Nova York, Madrid i Milà. Per tal d’aconseguir-ho, han hagut de llogar un avió privat: “M’he preparat durant sis mesos amb una foniatra, un nutricionista i un entrenador personal. L’avió ens ha acompanyat tota la gira perquè no teníem temps de muntar tots els instruments si anàvem amb vols regulars”.

Més notícies
Notícia: Crítiques a Laura Pausini per negar-se a cantar un himne antifeixista
Comparteix
La cantant no ha volgut interpretar el 'Bella Ciao' perquè diu que mai no canta cançons "ni d'esquerra ni de dreta"
Notícia: Laura Pausini confessa que compagina la música amb una altra feina
Comparteix
L'exitosa cantant italiana reivindica que tots hem de fer més d'una cosa bé en aquesta vida
Notícia: Laura Pausini, sobre la relació de Malú i Albert Rivera: “Deixeu-la, la noia vol follar!”
Comparteix
Notícia: Un barnús li juga una mala passada a Laura Pausini
Comparteix
L'artista conclou un concert després que se li deslligués lleugerament el vestit i li ensenyés les parts íntimes

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter