José Luis Gil continua recuperant-se de l’ictus que va patir a finals del 2021, un vessament cerebral greu que li ha deixat seqüeles importants. No ha pogut tornar a treballar, ja que li costa comunicar-se des de llavors i això li impossibilita recuperar el paper a La que se avecina de Telecinco. La seva filla Irene s’ha convertit en la portaveu de la família, qui informa els fans de la lenta evolució que va fent el pare. Avui mateix ha concedit una entrevista a la revista Pronto que preocupa, ja que deixa caure que serà difícil que es recuperi del tot en algun moment.
“Va ser un ictus molt fort que l’ha deixat seqüeles greus”, insisteix la jove. Els neuròlegs que estan tractant el pare no tanquen la porta a una possible recuperació, però tampoc no asseguren que pugui curar-se: “Jo no crec que ho faci, però tant de bo m’equivoqui i tot canviï a millor en el futur. El pas del temps et fa perdre les esperances”, ha lamentat.
Irene Gil explica que el pare té mobilitat i pot executar algunes activitats bàsiques, però que encara necessita ajuda: “Té mobilitat, però no és un home molt jove. Ara reconeix a tothom i si ve algú a veure’l, sap qui és. S’assabenta de tot, però té problemes de comunicar-se. La dificultat que té a l’hora d’expressar-se ha afectat el seu dia a dia i, a més a més, va agreujant-se. Han passat dos anys i hem assumit que la nostra vida ja no és la mateixa. La situació és complexa i dolorosa, costa encaixar-la”.
Persones properes a José Luis Gil critiquen que els companys de La que se avecina no el visitin després de l’ictus
La part més impactant d’aquesta informació no prové d’ella directament, però. La revista s’ha posat en contacte amb “una altra font propera” a José Luis Gil, el qui aprofita per enviar un dard enverinat als seus companys de la sèrie còmica de Telecinco: “Molts dels seus companys de La que se avecina no el visiten. A ell li fa il·lusió que vagin a veure’l i es posa molt content, però deuen estar molt ocupats…“, deixen caure en una indirecta dura.


Són molts els actors de la sèrie que han manifestat la seva preocupació per l’estat del company en diverses entrevistes, però no creuen que sigui suficient: “És evident que han sentit moltíssim això de l’ictus i que li truquen per telèfon perquè l’estimen i el respecten. Ara bé… Tots els companys envien missatges plens d’optimisme, encara que la situació és complicada. S’han dit coses que no s’ajusten a la realitat de José Luis, potser perquè parlen els qui no saben res al respecte però desitgen que superi aquesta etapa tan difícil. Tots volen veure’l en actiu una altra vegada però avui dia això sembla impossible”.