• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Jorge Fernández és d’aquells que semblen haver viscut tres vides abans d’acabar a televisió. El basc no tenia clar que acabaria treballant de presentador, ja que la seva intenció inicial era guanyar-se la vida com a enginyer. Com va acabar, doncs, al capdavant d’un dels concursos estrella d’Antena 3? “Estic aquí de casualitat“, ha reconegut en una entrevista. Ara ha explicat que va estudiar a estudiar Enginyeria la Universitat del País Basc perquè volia complaure el seu pare, que ja es dedicava a això.

El problema és que no era el que a ell li agradava. Ho va deixar i va començar a estudiar Ciències de l’Activitat Física (INEF) per ser professor d’Educació Física: “Des de molt jove vaig tenir clar que tot el que estigués relacionat amb l’esport m’apassionava”. Ho ha explicat en un pòdcast que serveix per conèixer-lo millor: “Vivia en un poble a la Guipúscoa profunda i, allà, vaig viure fins als 18 anys quan em vaig traslladar a Vitòria”. La seva infància la descriu com a “molt maca” perquè ha estat “molt unit” als pares i la germana.

Fins ara no ho havia explicat, però diu que va estar treballant en una escola de Vitòria amb nens d’entre els 6 i els 16 anys: “Tota l’escola era meva… els petitons molt bé, però fer classe als adolescents d’entre 15 i 16 anys era difícil perquè et contestaven tota l’estona”. I no era un professor enrotllat, sinó que els hi posava exàmens complicats: “Va haver-hi un parell que van respondre i m’insultaven, dient-me que havia estat un cabró”. En el fons, però, els tenia consentits: “Amb el temps, alguns m’han dit que jo era el seu preferit“.

Jorge Fernández de 'La ruleta de la suerte' parla de la greu malaltia que ha patit - Antena 3
Jorge Fernández de La ruleta de la suerte parla de la greu malaltia que ha patit | Antena 3

Totes les professions de Jorge Fernández abans d’arribar a la televisió

Enginyer, professor d’Educació Física… i també jugador de bàsquet professional. De fet, pocs ho saben però va debutar a la Lliga ACB amb el Saski Baskonia. Si va deixar aquella carrera esportiva va ser per culpa d’una lesió de genoll que el va obligar a deixar la competició. I, a partir d’aquí, un altre canvi de professió: quan va decidir apuntar-se a una agència de models de Sant Sebastià. Jorge Fernández va començar a desfilar i es va acabar presentant al concurs per ser Míster Espanya, un títol que aconseguiria el 1999. A partir d’allà, començaria una popularitat que l’acabaria portant a la televisió.

En el seu moment, de fet, el van contractar per presentar els resums de realities tan populars com Gran Hermano. La seva feina més emblemàtica ha estat la de La ruleta de la suerte, per això, el concurs d’Antena 3 que presenta des del 2006 en una trajectòria llarga i constant de les que no es veu a la petita pantalla.

Jorge Fernández, a la 'Ruleta de la suerte' - Antena 3
Jorge Fernández, a la Ruleta de la suerte | Antena 3

I de la seva vida personal, què se’n sap? El 2004 va casar-se amb la model Lucía Marzo, amb qui tindria un fill poc abans de separar-se. No va ser una relació molt llarga, però el divorci va ser complicat i sempre ha dit que ho va passar “molt malament”. Decidir criar ell sol al fill ha estat “la millor decisió” de la seva vida, ha reconegut ara. I, des de fa 10 anys, manté una relació estable amb una nutricionista basca anomenada Nora Aristegui. Jorge treballa a Madrid i viu a Bilbao, una doble vida que de moment pot compaginar bé i que el fa molt feliç.

Més notícies
Notícia: Jorge Fernández grava l’accident d’esquí que ha patit: “Costella trencada”
Comparteix
El presentador ha compartit les imatges de l'incident que ha tingut a Baqueira Beret
Notícia: Els detalls més impactants de la greu malaltia de Jorge Fernández 
Comparteix
El presentador de La ruleta de la suerte s’ha sincerat sobre la intoxicació de mercuri que va patir per culpa d’un consum excessiu de tonyina
Notícia: Jorge Fernández de ‘La ruleta’ té nova parella: fotos i detalls sobre ella
Comparteix
El presentador d'Antena 3 ha publicat la primera imatge amb Nora, una nutricionista amb qui surt des del 2017
Notícia: Jorge Fernández de ‘La ruleta’, malalt des de fa anys: “Em van donar per mort”
Comparteix
El presentador de 'La ruleta de la suerte' parla de la malaltia contra la que lluita des de fa anys

Comparteix

Icona de pantalla completa