Si hi ha dos perfils realment antagònics aquests són Victoria Federica i Belén Esteban. La neboda de Felip VI, immersa actualment en el programa de reptes El Desafío, comença a crear-se una imatge pública com a creadora de contingut, alhora que fa les primeres passes en el món de la televisió.
D’altra banda, Belén Esteban gaudeix d’una segona joventut i després de la seva sortida de Sálvame, la comunicadora ha decidit reinventar-se completament. Després de les seves últimes aparicions a La Revuelta, és clar que la col·laboradora de televisió no té por a res. De fet, ha estat tota una sorpresa trobar-la en el mateix espai que Victoria Federica. Què vol dir aquesta simbiosi inesperada?

Una col·laboració totalment inesperada
Segurament el que menys s’esperaven els seguidors de la marca de roba Nude Project era trobar-se amb aquesta col·laboració tan inesperada. Belén Esteban i Victoria Federica protagonitzen l’últim espot publicitari que ha publicat la marca per promocionar la seva nova col·lecció.
En el vídeo que han publicat a les xarxes socials, es pot veure com la de Paracuellos espera l’ascensor i en pujar, es troba a la neboda de Felip VI, vestida igual que ella. En un intercanvi de mirades –fent la cara ja mítica de Belén Esteban– totes dues comparteixen uns segons en escena abans que es tanquin les portes.
La comunicadora ha compartit al seu perfil l’emoció que suposa per a ella poder participar en un projecte d’aquest estil. “Gràcies per fer-me partícip d’una campanya com aquesta. Sempre vostra”, ha escrit.
Malgrat que encara caldrà esperar uns dies per conèixer tot el contingut d’aquesta col·lecció, que sortirà a la llum el pròxim dijous 30 de gener a les 21:00, l’avançament que ha fet la marca ha estat un èxit de la seva estratègia de màrqueting i les xarxes s’han omplert de comentaris reaccionant a aquesta simbiosi tan particular.
Les reaccions a les xarxes socials
“Quina fantasia”, “Que bo, la reina del poble i la neta dels Reis”, “Igual t’anuncia unes patates que una marca de roba per a esnobs”, “Per aquestes coses pago Internet” o “Pot ser la millor campanya que s’ha fet a Espanya?” són alguns dels comentaris que s’han pogut llegir a xarxes. D’altres no són tan positius, sobretot envers Victoria Federica, a la que titllen “d’insípida”.
Sigui com sigui la notícia ha creat molt rebombori, sobretot després de l’anunci que la mateixa comunicadora havia fet hores abans, on afirmava un fitxatge imminent -que podria confirmar els rumors de la seva presència en algun programa de TVE- i que ha acabat sent aquest espot tan curiós. “La gent descobrirà una faceta de Belén totalment diferent de la que ven la seva vida”, declarava.