Antonio Orozco deixarà la música temporalment. El cantant de l’Hospitalet de Llobregat ha fet un anunci que pot preocupar els seguidors, ja que últimament s’havia parlat bastant dels problemes de salut que arrossegava. Ara acaba de publicar un disc de celebració que li servirà per acomiadar-se durant una temporada després de 23 anys ininterromputs.
Ha explicat els motius que s’amaguen darrere d’aquesta decisió en una entrevista bomba a La Razón: “Poso fi a una etapa maca, tanco un cercle. Fa més de dues dècades que no tinc un minut per fer un disc nou i començaré una altra vegada. Estic orgullós i diré fins aviat per veure si soc capaç d’escriure i trobar alguna cosa nova. Sortiré del mig durant un temps perquè necessito temps per escriure“.
Haver estat pare fa poc li ha donat ales a prendre aquesta decisió: “Espero que la gent no es preocupi, un compositor necessita temps i és lícit. Així és com hauria de ser, però la gent i les companyies sempre volen més. El que passa és que la meva filla també vol més. Té 24 mesos i necessito omplir uns quants forats. Fa molts anys que viatjo, onze que treballo a televisió… Tinc ganes d’una rutina normal, de família. Les coses bàsiques que una persona fa cada dia. Antonella té 24 mesos i és probable que conegui el seu professor de música més que a mi”.

Antonio Orozco vol gaudir de la filla durant aquest parèntesi en la seva carrera
“No tinc capacitat de processar. Tota l’estona estic intentant trobar la paraula correcta. Necessito viure una estona per desviure’m un altre. No és deixar de treballar, que això sona cutre. Canviaré la furgoneta per un estudi potent i gravaré idees, que en tinc milers. Em comprometo a fer el millor disc de la meva carrera“, ha prosseguit.
A partir d’ara, es refugiarà a casa: “Estaré a l’habitació enganxada a la de la meva filla, tinc la intenció d’estar-m’hi una temporada llarga”. Tot, amb l’objectiu de poder centrar-se en la família, descansar i recarregar piles per acabar tornant a la música amb més força.