Alfred García ha publicat, fa només un parell de mesos, el que és el seu tercer disc. El cantant del Prat de Llobregat, qui es fes famós gràcies a Operación Triunfo, ha escrit vuit cançons molt maques i intimistes que suposen el seu retorn al català. T’estimo es te quiero es tracta d’una carta d’amor preciosa cap a una noia misteriosa de qui no ha volgut revelar la identitat. Un homenatge a la rumba catalana amb un toc mediterrani que deixa enrere el rock i el pop dels altres discos.
En una entrevista a Diez Minutos, l’Alfred aplaudeix haver fet cançons en català: “En aquesta feina mostra una part de mi més honesta que també té molt a veure amb l’idioma. Parlar una llengua que no és la majoritària del país fa que t’obris més. Per mi, el català és tot emoció i dolçor”.
Creu que és bo que cinc de les vuit cançons del disc siguin en català, ja que això no limita: “La música emociono o no, sense necessitat d’entendre el que diu la lletra”. El títol, per la seva banda, amaga un record, el de la primera vegada que va dir-li a algú que l’estimava en català: “Va ser a Madrid i tot just després de dir-ho va fer-se un silenci… i va fixar-se el record”.
Alfred García dedica l’últim disc a una noia important de la seva vida
I és que la noia no va respondre-li que ella també l’estimava, no. “El disc va d’aquella incertesa que es genera fins que arriba la resposta, de com és quan t’enamores i ho dones tot sense esperar res a canvi”, prossegueix. De la noia en qüestió no ha volgut dir el nom ni mostrar la cara, però sí que deixa clar que sempre l’estimarà: “És una persona molt important en la meva vida, un disc que està escrit per a ella”.
I ella ho sap, ja que va ser la primera persona a escoltar-lo: “És una persona amb què vaig viure coses que mai no havia viscut amb ningú”. No diu si és la seva parella actual o no, però sembla que no pel to d’aquest missatge. Què ha dit quan li han preguntat directament? “La poesia ha de quedar allà”.

Una entrevista que serveix per promocionar el disc i obrir-se, una mica més, amb els seus fans.