Aitana i Sebastián Yatra han confirmat la seva ruptura aquesta setmana i, des de llavors, tota la premsa rosa intenta esbrinar què ha passat. La cantant colombiana ha estat rebuda a l’aeroport de Madrid per un munt de periodistes, els qui volien que parlés per primera vegada d’aquesta gran novetat en la seva vida sentimental. Fins ara només havia estat ell qui havia parlat al respecte, quan va assegurar que continuava estimant-se-la molt i que guardaria bon record de la seva relació perquè havia estat una història d’amor “maca”.
I quina és la versió de l’Aitana? Doncs una de similar, si fem cas del que ha dit a Europa Press: “Estic molt bé i vivint coses supermaques. He començat a fer gires en escenaris més grans i he viatjat a llocs de fora com Perú, per exemple. Estic molt contenta i feliç“, deia en un principi tot intentant centrar les declaracions en l’àmbit professional. No ha pogut aconseguir-ho, però, i li han insistit sobre la ruptura.
Aitana diu com està després de la ruptura amb Sebastián Yatra
“Som superamics i continuarem tenint superbona relació. Espero que li vagi molt bé“, ha afegit. Li ha preguntat si les llàgrimes que va deixar anar en el concert de Colòmbia tenien a veure amb aquesta ruptura: “Jo ploro molt… literalment en tots els concerts he plorat. No és res nou d’ara, és de sempre. Sebastián sempre ha estat dels meus millors amics, és el meu millor amic i ho continuarà sent. No diré res més perquè ja sabeu que no diré res més. Les seves declaracions em van semblar superbé, només faltaria”.
Una vez mas Aitana dando una lección de normalidad ante su situación personal y los medios. No confirma nada (como siempre) pero si responde a que esta genial con Yatra es importante
— P A N T H E R (@pantherXshadee) November 30, 2023
Prensa: se te ha relacionado con Alcaraz y Rels B
Aitana: y con 50 mas pic.twitter.com/V43VzrKvHm

“Estic enfocada en la meva feina i en la gira, que és el millor que tinc. Anunciaré una cosa molt guai viat, ja veureu que us agradarà molt”, ha avançat.