Els clients de Bankia ja poden operar a través de la banca digital de CaixaBank

El procés d’integració que s’està desenvlupant entre CaixaBank i Bankia avança molt més ràpid del que estava previst inicialment i des d’aquest dissabte els clients procedents de l’entitat madrilenya ja poden operar a través de la banca digital de la seu nou banc. Segons ha informat CaixaBank a través d’un comunicat, la migració de dades dels sistemes ha acabat hores abans del que es preveia i els clients que han arribat de Bankia ja tenen ple accés al servei de banca en línia, un pas que no s’esperava fins demà diumenge. Aquests clients, doncs, ja poden consultar el seu saldo i fer operacions a través de CaixaBankNow i Imagin, així com transferències i utilitzar el servei de Bizum.

D’acord amb l’anunci de CaixaBank, la integració tecnològica continuarà durant les properes hores amb l’objectiu d’acabar el proper dilluns. Arran de la unió entre ambdues entitats, tota la xarxa comercial passarà a oferir el mateix catàleg de productes i serveis i a treballar amb la mateixa plataforma tecnològica.

Un cop finalitzat el procés, tant el web de Bankia com l’aplicació de banca mòbil de l’entitat quedaran automàticament redirigides al web comercial de CaixaBank i a les aplicacions de CaixaBank Now i Imagin. Pel que fa a les condicions dels clients, els crèdits hipotecaris, préstecs, dipòsits i pòlisses d’assegurances, aquests mantindran les condicions signades amb Bankia fins al venciment del producte. Els números de compte, això sí, canviaran, i l’IBAN corresponent a Bankia desapareixerà. En aquest úlitm cas, però, el client no haurà de fer cap gestió.

Tampoc serà necessari canviar les llibretes i el servei de pagament mòbil s’actualitzarà automàticament en el cas d’Apple Pay i de Samsung Pay. Tant empresa com sindicats asseguren que la fusió tecnològica es completarà sense problemes i, a partir del dilluns, l’operativa dels dos bancs estarà totalment integrada. No obstant això, els sindicats lamenten com s’ha dut a terme el procés de formació perquè els treballadors procedents de Bankia entenguessin el funcionament de les plataformes de CaixaBank.

Nou comentari